MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vannacht maar 2 uur geslapen doordat ik veel te laat aan een grote taak voor school begonnen was. Hierdoor ongelofelijk moe naar de fitness... Opnieuw met de fiets, dus weer een kwartiertje à twintig minuten cardio voor en na de KT.

1) Deadlift: 1x10x152.5kg.

2) Squat medium: 3x10x122.5kg: veeeeeeeeeeeeeel te veel pauze gepakt doordat er een kerel in de gym was die ik al tijdje niet meer gezien had, en die had natuurlijk veel te vertellen...

3) BOR: 3x10x105kg: ging relatief vlot maar denk dat men onderrug niet altijd goed was door het squatten en deadliften.

4) Military press: 3x10x55kg: pfff ongelofelijk zwak, laatste setje niet in 1x kunnen afwerken.

5) Incline dbpress: 3x10x34kg

6) Calve raise: 3x20x125kg: elke keer een second op mn tenen blijven staan, voelde het goed branden.

7) Side raise: 3x10x22kg: chill

Behoorlijke gewichten nog voor zo weinig geslapen te hebben, maar veel te veel pauze gepakt. Dus het was maar een k*ttraining.

Vannacht maar 2 uur geslapen doordat ik veel te laat aan een grote taak voor school begonnen was. Hierdoor ongelofelijk moe naar de fitness... Opnieuw met de fiets, dus weer een kwartiertje à twintig minuten cardio voor en na de KT.

1) Deadlift: 1x10x152.5kg.

2) Squat medium: 3x10x122.5kg: veeeeeeeeeeeeeel te veel pauze gepakt doordat er een kerel in de gym was die ik al tijdje niet meer gezien had, en die had natuurlijk veel te vertellen...

3) BOR: 3x10x105kg: ging relatief vlot maar denk dat men onderrug niet altijd goed was door het squatten en deadliften.

4) Military press: 3x10x55kg: pfff ongelofelijk zwak, laatste setje niet in 1x kunnen afwerken.

5) Incline dbpress: 3x10x34kg

6) Calve raise: 3x20x125kg: elke keer een second op mn tenen blijven staan, voelde het goed branden.

7) Side raise: 3x10x22kg: chill

Behoorlijke gewichten nog voor zo weinig geslapen te hebben, maar veel te veel pauze gepakt. Dus het was maar een k*ttraining.

JE gewichten liggen idd best hoog, en dat met maar 2u slaap, respect kerel. maf ze maar goed vannacht zou ik zeggen;)

ik doe het je niet na met zo weinig slaap.

Das toch niet normaal! Zulke gewichten verplaatsen op 2 uur slaap:eek:

In homegym, dus geen cardio.

1) Squat heavy: 3x10x132.5kg: vermoeiend voor de onderrug!

2) Incline bench press medium: 1x10x97.5kg en 2x10x92.5kg: 'k had me misteld bij het eerste setje... de bedoeling was 3x10x92.5kg. In het derde setje na vijf reps al ff pauze moeten pakken, anders was het sowieso fail op de zesde rep. (derde set was dus eigl 2x5 ipv 1x10)

3) Chin ups light: 3x10xBW+6.5kg

4) DB row: 3x10x57.5kg

5) Upright row: 3x10x55kg

6) Gay barbell curl: 3x10x52.5kg: niet 100% strikt uitgevoerd (maar ook niet staan zwieren gelijk een mong**l)

7) Shrugs: 3x10x120kg

Om af te sluiten eens wristcurl gedaan: 3x10x40kg

Goeie gewichten, maar had opnieuw weinig zin om te trainen. ('k heb af en toe eens een periode dat ik geen kloten zin heb om te trainen. Hopelijk gaat het snel over ditmaal)

lekkere training weer gast! sterk man..

beentjes:

op de ene foto zie je redelijk de aders op mn benen, de andere heb ik er gewoon bijgezet omdat'k de aders op mn biceps wel lekker vind :P

Is weer hier thuis getrokken, slechte belichting enal. Zal binnenkort mijn goede fototoestel eens meenemen op kot, waar de belichting veel beter is.

fbbb.jpg

wheezzz.jpg

Laatst bewerkt:
future Mr Olympia, alleen wil je dat niet :P

de t*ring:eek:, paar heerlijke stampers heb je daar kerel

dikke training trouwens weer neergezet. en die training met 2 uurtjes slaap..pittig hoor.

Dikke wheels!
Maar wat wil je met die kilo's en reps op squat!

Fack gast, jij bent echt gemaakt voor BB!

wat een benen!

flinke poten!

15 min cardio voor en na de kt.
Opnieuw geen kloten goesting om te trainen pff, hopelijk is de goesting rap terug want zo is het ook niet meer plezant...

1) Squat light: 3x10x112.5kg: benen waren blijkbaar nogniet voldoende gerecupereerd van zaterdag, het voelde zwaarder aan dan het was.

2) Bench press heavy: 3x10x102.5kg: iets te zwaar, int derde setje vanaf de vijfde rep telkens wat pauze moeten pakken tss elke rep.

3) Chin ups heavy: 3x10xBW+11.25kg

4) Dips: 3x10x17.5kg

5) Arnold press: 3x10x26kg: gatver, vorige keer hadk blijkbaar 28kg gepakt.

6) Calve raise: 3x20x130kg

7) Shrugs: 3x10x125kg

Om af te sluiten nog voor de lol 3x10 cable row gedaan zonder naar het gewicht te kijken. Bleek achteraf dat het 60kg was.

Dat het maar rap 4x8 is want 3x10 ligt me niet.

Echt weer stevige trainingen!

Ik blijf zeggen dat je gifted bent! Echt geen wedstrijdambities?

Echt weer stevige trainingen!

Ik blijf zeggen dat je gifted bent! Echt geen wedstrijdambities?
+1

squat-light..hoeveel doe je dan met squat-heavy?
erg sterk weer verb, we trainen trouwens even lang, jij 1 maand langer, na hoelang begon jij je in voeding te verdiepen?

+1

erg sterk weer verb, we trainen trouwens even lang, jij 1 maand langer, na hoelang begon jij je in voeding te verdiepen?
Ik zat er toevallig ook net naar te kijken! Scheelt 5 kilogram.
Inderdaad echt brute trainingen! gOED bezig!

+1

squat heavy was zaterdag 3x10x132.5kg.
Hoh, nog niet zo heel lang eerlijk gezegd. Het is eigl pas sinds mijn fotopost op dbb hier in januari, dat ik me er eens echt in ben gaan verdiepen en veel meer ben gaan eten. Ik heb in die post men voedingsschema van toen gepost, en als ik dat vergelijk met wat ik nu eet dan stelde dat niet zoveel voor... en de tijd daarvoor at ik nog slechter/minder. Toen at ik amper 4x per dag een maaltijd met ongeveer 30gr eiwitten per maaltijd. Toen dronk ik ook nog veel cola, at ik chips, twix, snoep, dronk ik me af en toe schijtezat tijdens het uitgaan, ...
Mijn vetpercentage bleef in die periode ook wel behoorlijk laag... raar maar waar.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven