Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Verb de tabata zal voor ten vroegste zondag worden, gistere mijn benen afgebeuld en dat is eraan te voelen. In deze staat gaan die tabata's niets voorstellen :p

Absoluut. De meeste zijn doodsbang dat ze al hun spieren verliezen als ze een keer wat anders doen.

Terwijl het mooie ervan is dat je juist weer massa kan gaan winnen als je eens flink alles omgooit, zenwprikkel = spiergroei.

Ben zelf begonnen afgelopen week met een superset schema van 12-12-10-10 en 1 minuut rust tussen sets. Waarvoor ik voorheen meestal met 4x8-6 trainde en veel langer rust pakte.

Ik heb spierpijn als een fothermucker.

Niet om het een of het ander..maar mensen zien hier een bruut fysiek en denken dan door even de trainings methode van Verb te kopieeren een zelfde fysiek te krijgen...Zo werkt het helaas niet..anders was ik al lang exact dit schema aan het volgen:rolleyes:!

Desalnietteplus wel een appart en zeker interessant schema..echter is mijn nadeel dat ik dus een hekel heb aan fullbody...:o

Mee eens idd. Neemt wel niet weg dat Verb zijn schema iedereen eigenlijk een garantie biedt op groeien als je het mij vraagt. Veel compoundoefeningen + de nodige assistance + bodyweightoefeningen + regelmatige wissel van set/rep-cyclus, lijkt me e zeer goeie formule.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar fullbody met veel compound:). Nuja zoals je zegt, ieder zijn trainingsmethodes en afwisseling is altijd de boodschap:). Ik heb eigenlijk een hekel aan split:p

• Topic Starter Topic Starter
update: deze ochtend op nuchtere maag 95kg :cheer: + heb besloten om toch niet echt te cutten, vetpercentage is nog laag genoeg. Kga wel eindelijk nog eens wat abs beginnen trainen, want das ook weer al te lang geleden.

Laatst bewerkt:
1) Squat heavy: 3x10x140kg!! LEKKER

Eerste setje: let niet op mijn overdreven bolle buik, 'k had vlak voor de training een bak havermout met vier appels en een banaan gegeten + een halve liter water met 50gr whey gedronken

http://www.youtube.com/watch?v=u7UObTKurRY

Tweede setje, van uit andere positie gefilmd: best wel belachelijk dat je elke keer men kloten ziet alsk beneden ben haha, maar ben te trots om het niet te posten! :p

http://www.youtube.com/watch?v=0lqPM2-JlD0

2) Incline bench press medium: 3x10x92.5kg

3) Chin ups light: 3x10xBW+10kg

4) DB row: 3x10x60kg

5) Upright row: 3x10x57.5kg

6) Gay barbell curl: 3x10x55kg

7) Shrugs: 3x10x130kg

'k Wou dan ook nog eens wat buik trainen, maar na 10 dragonflags was de goesting al over...

Volgende week weekje 3x20, en zaterdag ga ik nog eens met 100kg squatten tot failure. Vorige keer was ik aan 29x100kg geraakt, nu zal het wel een pak meer zijn denk ik (en hoop ik).

Laatst bewerkt:
zieke shit. goeie shape

echt een killer fysiek! en een erg sterke training weer

Nette training gozer!

Bruut die squats.

je bent weer goed bezig! filmpjes zijn ook leuk...:)

heb je nooit last van je onderrug met zulke zware squats & rows zonder riem?

'k heb hier een foto teruggevonden van een aantal maand voor ik ben beginnen trainen, hier was ik 17. Het bewijs dat ik een tenger ventje ben van nature :p Wel leuk om terug te zien, zo weet ik dat ik nooit mag stoppen met trainen want zo wil ik er nooit meer bijlopen :D

tdd.jpg

En nog eentje als 15-jarig (denkik) voetballerke op stage bij club brugge.

fcb.jpg

Als ik je bezig zie in je filmpjes zou ik niet denken dat je ooit zo mager en smal geweest bent :D

Chinup LIGHT 3 x 10 x bw + 10kg hahaha, epic :roflol:

****ing harde trainingen en het fysiek wat daarbij komt kijken, respect kerel! :thumbs:

Manman, in die hitte 3x20 trainen is toch ook niet te gezond... Ben zo misselijk als iets momenteel.

In homegym dus geen cardio, gelukkig.

1) Squat light: 3x20x80kg

2) Bench press heavy: 3x20x62.5kg

3) Chin ups heavy: 1x20xBW, 1x15xBW, 1x12xBW: wat een kloteoefening om veel herhalingen te doen, zat wel wat zwierwerk bij.

4) CGBP: 3x20x40kg: thuis kan ik geen dips doen

5) Arnold press: 3x20x15kg

6) Calve raise: 3x20x130kg

7) Shrugs: 3x20x70kg

nette training weer kerel..../heb het ook wel is geprobeerd met hoog volume squaten, viel me vies tegen. sterker nog...dacht dat ik dood ging:)

klopt dat gewicht van die bench wel dan?

grt

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven