- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou niet een dergelijke fysiek verwachten als ik naar de gewichten kijk die je pakt.
Blijkt maar weer, dat poundage tijdens trainingen weinig zeggen.
Blijf zo doorgaan, gozer. Voor je leeftijd is dit een superfysiek.
Ik vroeg het me net ook nog eens af,is dit echt naturel?Echt top dan hoorSchitterende fysiek Verb! En dit is toch volledig natural behaald he?Is echt een voorbeeld en inspiratie voor de naturals onder ons!

zou niet een dergelijke fysiek verwachten als ik naar de gewichten kijk die je pakt.
Precies of verb met p*ssy weigths traint...zou niet een dergelijke fysiek verwachten als ik naar de gewichten kijk die je pakt.
Ik vroeg het me net ook nog eens af,is dit echt naturel?Echt top dan hoor![]()
Ik heb weinig kracht in verhouding met de massa die ik heb, is altijd al zo geweest. Ik kom ongelofelijk gemakkelijk bij in massa, maar kracht gaat wat minder. Maar dat vind ik nu ook niet zooo erg, want mijn knieën zouden het toch niet aankunnen om bv 200+ te squatten.
---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------
Ja, nog altijd naturel, en zal altijd zo blijven aangezien ik geen podiumambitities heb. (Want kuren doe je imo om op het podium te staan, niet voor een lichaam als het mijne te behalen)
je knieeene worden sterker hoe meer je squat dus als je de spierkracht hebt voor 200 is het zeer waarschijnlijk dat je ook die kracht hebt in je knieeen (tenzij je een afwijking of blesurre hebt..)
In men 3x5 maand heb ik een ganse maand last gehad, in alle andere maanden totaal niet.Ik heb weinig kracht in verhouding met de massa die ik heb, is altijd al zo geweest. Ik kom ongelofelijk gemakkelijk bij in massa, maar kracht gaat wat minder. Maar dat vind ik nu ook niet zooo erg, want mijn knieën zouden het toch niet aankunnen om bv 200+ te squatten.
---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------
Ja, nog altijd naturel, en zal altijd zo blijven aangezien ik geen podiumambitities heb. (Want kuren doe je imo om op het podium te staan, niet voor een lichaam als het mijne te behalen)
Erg goede fysiek, zo zie je maar weer dat zo'n fysiek ook naturel haalbaar is!
Alleen maar mooi als je met relatief weinig gewicht zo makkelijk groeit.
Ik heb serieus niemand gezien die dit in 2/3 jaar natural heeft bereikt. Je moet jezelf nooit met anderen vergelijken qua BB. Wat de één makkelijk kan bereiken is voor de ander onmogelijk.
Men stats momenteel zijn bv: 5x3x125kg bench, 3x10x140kg squat vorige zaterdag nog, ... Ik verander om de 4 weken van intensiteit, met daartussen altijd een weekje 3x20 
Ik denk dat je je baseert op mijn laatste training? Das 3x20 hé met gaygewichten... Dat doe ik maar 1 weekjeMen stats momenteel zijn bv: 5x3x125kg bench, 3x10x140kg squat vorige zaterdag nog, ... Ik verander om de 4 weken van intensiteit, met daartussen altijd een weekje 3x20
Maar dan nog heb je gelijk, mijn kracht is niet zo goed ivm men massa. Ik ken een kerel die minder weegt dan mij, veel hoger vetpercentage heeft, en mij belachelijk maakt als het op bench-squat-deadlift aankomt.
Ik krijg last van tendinitis in men linkerknie vanaf ik boven de 140kg squatIn men 3x5 maand heb ik een ganse maand last gehad, in alle andere maanden totaal niet.

Genoeg PL-achtige gasten met een flutfysiek die sterk zijn idd.
Probeer anders ook eens wat op kracht te doen als dat je interessant lijkt. 1-6 reps tot failure. Is imo zeker niet een slechte reprange om spiermassa te winnen.
Maar uiteindelijk draait het vooral om kwalitatieve gains, wat je blijkbaar nu ook wel lukt.
Zoveel verschil zie je niet aan mij tijdens het trainen of voor het trainen vind ik.