XXL Nutrition

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Schitterende fysiek Verb! En dit is toch volledig natural behaald he?Is echt een voorbeeld en inspiratie voor de naturals onder ons!

zou niet een dergelijke fysiek verwachten als ik naar de gewichten kijk die je pakt.
Blijkt maar weer, dat poundage tijdens trainingen weinig zeggen.

Blijf zo doorgaan, gozer. Voor je leeftijd is dit een superfysiek.

Als je naar jay zijn gewichten kijkt en dan naar zijn fysiek zou je toch ook stukke zwaardere gewichten verwachten.

Het gewicht wat je verplaatst staat los van je fysiek

zou niet een dergelijke fysiek verwachten als ik naar de gewichten kijk die je pakt.

??? Precies of verb met p*ssy weigths traint...

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb weinig kracht in verhouding met de massa die ik heb, is altijd al zo geweest. Ik kom ongelofelijk gemakkelijk bij in massa, maar kracht gaat wat minder. Maar dat vind ik nu ook niet zooo erg, want mijn knieën zouden het toch niet aankunnen om bv 200+ te squatten.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Ik vroeg het me net ook nog eens af,is dit echt naturel?Echt top dan hoor:)

Ja, nog altijd naturel, en zal altijd zo blijven aangezien ik geen podiumambitities heb. (Want kuren doe je imo om op het podium te staan, niet voor een lichaam als het mijne te behalen)

b*ch... Ik ben jaloers op je fysiek/genen/droogheid :)

Leuk hoe actief je alles bijhoudt ook! keep on going

voor velen een naturel streeffysiek - je bent echt goed bezig kerel! wat een shape zeg - pff

daaam wat een fysiek echt mijn droom fysiek!!! super man ga zo door!

Ik heb weinig kracht in verhouding met de massa die ik heb, is altijd al zo geweest. Ik kom ongelofelijk gemakkelijk bij in massa, maar kracht gaat wat minder. Maar dat vind ik nu ook niet zooo erg, want mijn knieën zouden het toch niet aankunnen om bv 200+ te squatten.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Ja, nog altijd naturel, en zal altijd zo blijven aangezien ik geen podiumambitities heb. (Want kuren doe je imo om op het podium te staan, niet voor een lichaam als het mijne te behalen)

je knieeene worden sterker hoe meer je squat dus als je de spierkracht hebt voor 200 is het zeer waarschijnlijk dat je ook die kracht hebt in je knieeen (tenzij je een afwijking of blesurre hebt..)

je knieeene worden sterker hoe meer je squat dus als je de spierkracht hebt voor 200 is het zeer waarschijnlijk dat je ook die kracht hebt in je knieeen (tenzij je een afwijking of blesurre hebt..)

Ik krijg last van tendinitis in men linkerknie vanaf ik boven de 140kg squat :) In men 3x5 maand heb ik een ganse maand last gehad, in alle andere maanden totaal niet.

meer spelen met intensiteit en volume dan als je 3x per week squat. simpel.

Erg goede fysiek, zo zie je maar weer dat zo'n fysiek ook naturel haalbaar is!

Alleen maar mooi als je met relatief weinig gewicht zo makkelijk groeit.

Erg goede fysiek, zo zie je maar weer dat zo'n fysiek ook naturel haalbaar is!

Ik heb serieus niemand gezien die dit in 2/3 jaar natural heeft bereikt. Je moet jezelf nooit met anderen vergelijken qua BB. Wat de één makkelijk kan bereiken is voor de ander onmogelijk.

Alleen maar mooi als je met relatief weinig gewicht zo makkelijk groeit.

Ik heb serieus niemand gezien die dit in 2/3 jaar natural heeft bereikt. Je moet jezelf nooit met anderen vergelijken qua BB. Wat de één makkelijk kan bereiken is voor de ander onmogelijk.

Ik denk dat je je baseert op mijn laatste training? Das 3x20 hé met gaygewichten... Dat doe ik maar 1 weekje ;) Men stats momenteel zijn bv: 5x3x125kg bench, 3x10x140kg squat vorige zaterdag nog, ... Ik verander om de 4 weken van intensiteit, met daartussen altijd een weekje 3x20 :)
Maar dan nog heb je gelijk, mijn kracht is niet zo goed ivm men massa. Ik ken een kerel die minder weegt dan mij, veel hoger vetpercentage heeft, en mij belachelijk maakt als het op bench-squat-deadlift aankomt.

Laatst bewerkt:
Echt een t*ring bruut fysiek voor jou leeftijd! :thumbs:

Ik denk dat je je baseert op mijn laatste training? Das 3x20 hé met gaygewichten... Dat doe ik maar 1 weekje ;) Men stats momenteel zijn bv: 5x3x125kg bench, 3x10x140kg squat vorige zaterdag nog, ... Ik verander om de 4 weken van intensiteit, met daartussen altijd een weekje 3x20 :)
Maar dan nog heb je gelijk, mijn kracht is niet zo goed ivm men massa. Ik ken een kerel die minder weegt dan mij, veel hoger vetpercentage heeft, en mij belachelijk maakt als het op bench-squat-deadlift aankomt.

Genoeg PL-achtige gasten met een flutfysiek die sterk zijn idd.

Probeer anders ook eens wat op kracht te doen als dat je interessant lijkt. 1-6 reps tot failure. Is imo zeker niet een slechte reprange om spiermassa te winnen.

Maar uiteindelijk draait het vooral om kwalitatieve gains, wat je blijkbaar nu ook wel lukt.

Ik krijg last van tendinitis in men linkerknie vanaf ik boven de 140kg squat :) In men 3x5 maand heb ik een ganse maand last gehad, in alle andere maanden totaal niet.

als je het zeker weet is t jammer want je hebt potentie om over de 200 te gaan :)

Genoeg PL-achtige gasten met een flutfysiek die sterk zijn idd.

Probeer anders ook eens wat op kracht te doen als dat je interessant lijkt. 1-6 reps tot failure. Is imo zeker niet een slechte reprange om spiermassa te winnen.

Maar uiteindelijk draait het vooral om kwalitatieve gains, wat je blijkbaar nu ook wel lukt.

Doe ik allemaal hoor, staat in men openingspost ;)

4 weken 3x5, 4 weken 3x10, 4 weken 4x8 en daartussen altijd 1 week 3x20. 5x3 deed ik ook maar da hebk laten vallen omdat de trainingen dan veel te lang duren.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Training van vandaag:

kwartier voor en na de kt cardio.

1) Deadlift: 1x20x105kg: techniek was niet perfect meer naar het einde toe, maar i don't care, met zo een licht gewichtje zal ik me wel niet blesseren.

2) Squat medium: 3x20x85kg: ZWETEN!

3) BOR: 3x20x55kg: chill

4) Military press: 3x20x32.5kg: vond ik zwaar, schouders blijven men zwakke punt als het op veel herhalingen aankomt.

5) Incline db press: 3x20x15kg: chill

6) Calve raise: 3x20x135kg

7) Side raise: 3x20x13kg

Ging normaal nog wat buik doen ook maar had geen zin meer.

Laatst bewerkt:
geen slechte training, flinke pomp zeker.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven