MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
nette training weer kerel..../heb het ook wel is geprobeerd met hoog volume squaten, viel me vies tegen. sterker nog...dacht dat ik dood ging:)

klopt dat gewicht van die bench wel dan?

grt

Haha, eerste keer is het idd echt sterven, maar je lichaam went er wel relatief snel aan.

Hoe bedoel je, klopt dat gewicht van bench? Klopt hoor... Twijfel je mss omdat er zo weinig verschil zit tss men bench en men squat? Voor squat kan ik kwa kracht/uithouding wel zwaarder nemen, maar dan ga ik mijn hele homegym onderkotsen denk ik :p Benchen op uithouding is niet zooo zwaar vind ik.

Haha, eerste keer is het idd echt sterven, maar je lichaam went er wel relatief snel aan.

Hoe bedoel je, klopt dat gewicht van bench? Klopt hoor... Twijfel je mss omdat er zo weinig verschil zit tss men bench en men squat? Voor squat kan ik kwa kracht/uithouding wel zwaarder nemen, maar dan ga ik mijn hele homegym onderkotsen denk ik :p Benchen op uithouding is niet zooo zwaar vind ik.

haha twijfelen aan jou doe ik niet ;).....daar is je fysiek te goed voor. ik meen dat ik een filmpje heb gezien waar je toch veel meer pakte...maar dit is natuurlijk ook weer in de 20 reprange.

Ik vond het wel behoorlijk zwaar hehe. Je kan het steeds verzwaren door telkens zo snel mogelijk zoveel mogelijk herhalingen te doen binnen de 20 sec, en dat ook 8x proberen vol te houden... Ik meen me te herinneren dat ik het eerste setje steeds iets van een 25 herhalingen kon, en het laatste setje maar een 14-tal meer. Nu ga ik het denk ik wel eens met men barbell in mn nek proberen te doen in men homegym.

En lowbarsquat vind ik echt een bescheten techniek :D Ik vind het veel plezanter om de barbell goed stevig op men traps te leggen, voelt ook veel veiliger aan. Maar ik zal het wel eens moeten gaan leren, want MT had het ook al verteld dat dat beter is voor de knieën.

Ik heb het net doorlopen:
1st beurt: 24x
2de beurt: 22x
3de beurt: 23x
4de beurt: 22x
5de beurt: 23x
6de beurt: 22x
7de beurt: 22x
8ste beurt: niks

8ste beurt is er niet van gekomen, omdat ik op het werk zit en ik kreeg telefoon :mad: Iemand vroeg me voor telefoonnr's door te geven.
**** dat was klote, ik was helemaal buitenadem en wou dat dus niet via de telefoon laten blijken, dat is pas afzien.

Mijn hart ging te keer en zoals je kan lezen ademgebrek, maar I LOVE IT :D
Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb het net doorlopen:
1st beurt: 24x
2de beurt: 22x
3de beurt: 23x
4de beurt: 22x
5de beurt: 23x
6de beurt: 22x
7de beurt: 22x
8ste beurt: niks

8ste beurt is er niet van gekomen, omdat ik op het werk zit en ik kreeg telefoon :mad: Iemand vroeg me voor telefoonnr's door te geven.
**** dat was klote, ik was helemaal buitenadem en wou dat dus niet via de telefoon laten blijken, dat is pas afzien.

Mijn hart ging te keer en zoals je kan lezen ademgebrek, maar I LOVE IT :D
Zeker voor herhaling vatbaar.

:eek: **** man, ik trek men voorstel om er een wedstrijdje van te maken in :D echt goed! das ook wel nogal de plaats om tabata's te staan doen, op uw werk :D

Maja, feestdag, het weinige volk dat aanwezig was, was naar huis.
Alleen 2 techniekers en ik zijn aanwezig. Kreeg ik toch wel een buitenlijn :(
Die laatste set zou ik er toch minsten 20reps moeten kunnen uitpersen.
De verzuring begon ook wel wat op te lopen.

Een geluk dat die persoon aan de telefoon, mij niet kon zien :p

Springen ... Ik heb geen jump squats gedaan, gewoon BW squats éh.
Mss ligt daar het verschil.

Als je 26x jump squats hebt gedaan, wtf wat een tempo, dat haal ik nooit :eek:

Springen ... Ik heb geen jump squats gedaan, gewoon BW squats éh.
Mss ligt daar het verschil.

Als je 26x jump squats hebt gedaan, wtf wat een tempo, dat haal ik nooit :eek:

hehe nenee bedoel gewone squats ze, maar wist niet goed oedakket moest beschrijven vanuit het oogpunt van iemand die nix van squats/tabata/... kent :p

Aah ok, ik dacht al :p
Ja als 1 van de techniekers was binnengekomen, die hadden wel raar opgekeken :cool:

**** man wat een brute foto die back double biceps in die garage.
Echt een goede fysiek man ik denk dat jij heel hoog gaat scoren op de contest! :bow:

doe jij eigelijl alleen bicep curl voor je armen?verder niks geen armen oefeningen?

doe jij eigelijl alleen bicep curl voor je armen?verder niks geen armen oefeningen?

rows, chins, pullups, dips, alle press varianten, ... ;) Moet toch wel volstaan voor biceps en triceps denk ik :) Duizend oefeningen doen voor biceps is gay.

oke ja vindt wel knap je hebt namelijk wel goeie armen!

Ben volop eens wat poses aan het uittesten waarin mijn fysiek goed uitkomt. Sommige poses lukken totaal niet deftig en geven mijn lichaam imo niet goed weer (te smal naar men goesting :p ) Deze is wel een van men favorieten, denk dat deze zeker bij men contestfoto zal komen. Samen met een back double biceps, een fb shot in ontspannen toestand (zoals in mn gallerij) en dan nog een afzonderlijke benenfoto.

dbbcontest.jpg

Laatst bewerkt:
Gast...

Jouw fysiek is echt bruut gewoon. Echt nice.

Zeer netjes, echt ongelooflijk dat je al op zo n gewicht staat, zo droog bij 1.80. Petje af kerel! ga zo door.

En nu ff geen foto's meer tot aan de contestfoto :) En ga ik nog wat proberen studeren :D

dbbcontest1.jpg

zou niet een dergelijke fysiek verwachten als ik naar de gewichten kijk die je pakt.
Blijkt maar weer, dat poundage tijdens trainingen weinig zeggen.

Blijf zo doorgaan, gozer. Voor je leeftijd is dit een superfysiek.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven