MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dikke foto's!!!

train je altijd met 20 reps, want vind het wel erg veel.

• Topic Starter Topic Starter
train je altijd met 20 reps, want vind het wel erg veel.

Set-repcyclus:

4 weken 3x10
1 week 3x20
4 weken 4x8
1 week 3x20
4 weken 3x5 (voor de compounds, de isolatieoef: 2x12)
4 weken 5x3 (voor de compounds, de isolatieoef: 2x12) => momenteel zit ik in de eerste week 5x3
1 week 3x20

Gewoon lezen bro gewoon lezen.

Die set rep cycle is best interessant IMO:D

2 dagen overmatig cafeïne gebruik en wat lager in kh: eerste ader op biceps wordt al wat zichtbaar.

Bedoeling is nu twee weken overdreven veel cafeïne (door examens) + lowcarb op rustdagen en gewone hoeveelheid kh op trainingsdagen en dan neem ik de contestfoto's. Jammer genoeg is mijn fototoestel van te slechte kwaliteit (6.0 megapixel) om die vasculariteit ook zo duidelijk te zien in een fb-shot. (het is de eerste keer dat ik dit highcarb-lowcarb ga proberen, dus ik hoop dat mijn lichaam er niet slecht op reageert)

bice.jpg

Wat is overdreven veel caffeïne?

Wat is overdreven veel caffeïne?

woensdag 9 redbulls zonder suiker, gisteren 1 cafeine tab van xxlnutrition en 8 redbulls zonder suiker, en tussendoor nog wat koppen groene thee. (ben redelijk ongevoelig voor cafeïne op vlak van hyperactiviteit, slapeloosheid, ... maar word er wel kurkdroog van). Gezond is het wel allemaal niet, maar het is maar 2 weken dusja (vandaar dat ik ook na die twee weken al men foto's ga maken, want eind juli ga ik niet nog eens zoveel cafeïne nemen enkel en alleen voor de contest...)

Das pretty hardcore ja haha. Mja ik slaap slecht op caffeïne das wel suf, dus ik moet beetje matigen met het spul. Krijg als het goed is wel wat ephedrine nog volgende week, dat neem ik nog 1 a 2 weken en dan ga ik ook foto's schieten.

Ook wel prijzig niet, al die redbulls de hele dag?

Das pretty hardcore ja haha. Mja ik slaap slecht op caffeïne das wel suf, dus ik moet beetje matigen met het spul. Krijg als het goed is wel wat ephedrine nog volgende week, dat neem ik nog 1 a 2 weken en dan ga ik ook foto's schieten.

Ook wel prijzig niet, al die redbulls de hele dag?

hehe, het zijn de fakeredbulls van het kruidvat zenne, 'power booster sugar free', is amper 42 cent voor een blik. Ik ga men geld niet aan echte redbulls hangen, het bevat toch gewoon hetzelfde enkel de naam is anders. En de cafeine tabs heb ik gratis gekregen van calibre, die jij ook blijkt te kennen ;) dus komt allemaal nog goedkoop uit!

2 dagen overmatig cafeïne gebruik en wat lager in kh: eerste ader op biceps wordt al wat zichtbaar.

Bedoeling is nu twee weken overdreven veel cafeïne (door examens) + lowcarb op rustdagen en gewone hoeveelheid kh op trainingsdagen en dan neem ik de contestfoto's. Jammer genoeg is mijn fototoestel van te slechte kwaliteit (6.0 megapixel) om die vasculariteit ook zo duidelijk te zien in een fb-shot. (het is de eerste keer dat ik dit highcarb-lowcarb ga proberen, dus ik hoop dat mijn lichaam er niet slecht op reageert)

Was je ondertussen aan t schijten ofzo:roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben hier iig iemand die staand zijn reet af veegt ;)

nice nice!!! en die rebbull sugur free doet dat zoveel dan met je???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven