AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice nice!!! en die rebbull sugur free doet dat zoveel dan met je???
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar ja. Wat doet dat met jouw lichaam dan? Drink wel eens een paar pakken koffie op een dag, maar nog nooit veel caffeine voor 1 of meer weken geprobeerd. Wat zie jij allemaal veranderen ?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar ja. Wat doet dat met jouw lichaam dan? Drink wel eens een paar pakken koffie op een dag, maar nog nooit veel caffeine voor 1 of meer weken geprobeerd. Wat zie jij allemaal veranderen ?

cafeine verhoogt het metabolisme...

hehe, het zijn de fakeredbulls van het kruidvat zenne, 'power booster sugar free', is amper 42 cent voor een blik. Ik ga men geld niet aan echte redbulls hangen, het bevat toch gewoon hetzelfde enkel de naam is anders. En de cafeine tabs heb ik gratis gekregen van calibre, die jij ook blijkt te kennen ;) dus komt allemaal nog goedkoop uit!

Die zonder suiker uit de aldi zijn nog goedkoper! :)

hoeveel cals bevat de sugarfree versie uit den aldi? is het echt 0 of is het gewoon weinig?

binnenkort ook maar is proberen dan

Echt een ****ing bruut fysiek heb je gozer!

Streef fysiek voor mij. Ben met zelfde stats als jouw begonnen, maar in 3/4 jaar ga ik dit no way redden. Mag blij zijn als ik dit niveau uberhaupt red

Is 7 kcals per blikje

Hoeveel weeg je nu eigenlijk nog?

Is dat die golden power troep?

Ja... maar dan de light versie :-)

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Te verwaarlozen, zo goed als 0kcal.
Ik ben daarstraks weer pak van 30 gaan halen :)
Het enige dat ik zowat drink buiten water en melk.

ben er daarnet enkele gaan kopen, het is inderdaad verwaarloosbaar... 10 kcals per blikje...

• Topic Starter Topic Starter
1) Squat light: voor de lol meegedaan aan een wedstrijdje bij de powerlifters van dbb, zoveel mogelijk proberen squatten in 5 minuten: 51x100kg. Vond het maar ontgoochelend, had gehoopt toch 50x in 1 keer te kunnen. (en damn, khad iets meer tijd moeten laten tussen mijn pre workout (havermout met twee appels en 50gr whey) en de training, want na de twintigste rep begon het kotsgevoel weer op te komen)

http://www.youtube.com/watch?v=VVTlYZP7GIo

2) Incline bench press medium: 3x20x55kg

3) Chin ups light: heb'k laten vallen, is sowieso een kloteoefening om veel herhalingen bij te doen, en was toch te misselijk van het squatten

4) DB row: 3x20x37.5kg

5) Upright row: 3x20x32.5kg

6) Gay barbell curl: 3x20x35kg

7) Shrugs: 3x20x70kg

leuk he topradio tijdens het trainen, als het niet te veel reclame is tenminste...
knappe prestatie hoor die 51 x 100! hoeveel wilks heb je er mee behaald?

51x100 in 5 minuten ... Scheisse ik zou voor minder misselijk worden.

Heerlijk dat squatten Verb! Wat een doorzettingsvermogen, zoals het moet zijn!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven