MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
die 51x100kg, na der hand kon je toch nog lopen ? :p
Dat moet je gevoelt hebben in je benen, of niet soms?

• Topic Starter Topic Starter
Dikke workout!

Monsterlijk verb 51x100kg full squat! Denk dat het gross voor die Wilks challenge maar net parallels doet!:thumbs:

Respect, man. Deze log ga ik zeker volgen.

15 minuten cardio voor en na kt

1) Squat light: 4x8x110kg (benen waren wel nog ferm vermoeid van zaterdag)

2) Bench press heavy: 4x8x102.5kg (derde setje was 6-1-1 ipv 8)

3) Chin ups heavy: 4x8xBW+13.75kg

4) Dips: 4x8xBW+18.75kg

5) Arnold press: 4x8x28kg

6) Calve raise: 6x8x100kg per been (in n machinedinge)

7) Shrugs: 4x8x130kg

Chille training. Woensdag geen training door examens.

Laatst bewerkt:
Damn harde shit man met die squats, echt netjes kerel!

lekkere training weer!

Met gsm genomen. Dinsdag neem ik de foto's voor de contest ;) beetje rode wijn drinken op voorhand, en vasculariteit wordt top denk ik!

legs.jpg

Zijn dat je ontspanningsmomenten tijdens het studeren, wat foto's trekken van je benen :p hehe
Hoe lopen de exames trouwens ?

Zijn dat je ontspanningsmomenten tijdens het studeren, wat foto's trekken van je benen :p hehe
Hoe lopen de exames trouwens ?

Hehe vandaag men eerste gehad, 'k hoop er net door te zijn. Maar 't zal nipt worden... 'k Moet echt eens wat meer op voorhand blokken, want 250 blz op 1 dag/nacht blokken is niet echt goed te doen hehe. 'k Heb ook een examenpresentatie moeten geven vandaag, over Arnold, die was wel super natuurlijk :D

Nice legs!

Je wielen staan er al hard bij Verb!

ziet er netjes uit kerel.....:thumbs:

je benen zijn in relax stand vrijwel hetzelfde, kijken of ik ook zulke definitie erin kan brengen voor de contest;)
nice legs, succes met je examens nog bro

Wat studeer je?

Zo, die druppels op die benen, machtig man!

Hehe vandaag men eerste gehad, 'k hoop er net door te zijn. Maar 't zal nipt worden... 'k Moet echt eens wat meer op voorhand blokken, want 250 blz op 1 dag/nacht blokken is niet echt goed te doen hehe. 'k Heb ook een examenpresentatie moeten geven vandaag, over Arnold, die was wel super natuurlijk :D

Been there.. Had vandaag ook mijn eerste. ;)
Wat studeer jij?

Benen staan al scherp kerel. ;) Wat meten ze, en hoeveel meten je kuiten?

Geen idee wat ze meten, heb geen lintmeter thuis...

En ik studeer communicatiemanagement aan artevelde, simpele richting, maar als je altijd te laat begint te studeren is het toch zwaar hehe. Morgen hebk examen en men internet op men kot werkt niet, dus ben nu speciaal terug naar school mogen komen om alle powerpoints en andere bestanden dat'k moe blokken tegen morgen op men usbstick te zetten... STRESS

in gent? :roflol:

Want daar aan kantienberg zit ik... bedrijfsmanagement (ik heb het vermoeden dat alle richtingen daar simpel zijn). Heb er wel nog nooit een beest gezien maar ik ga dan ook nooit naar de les.

ik heb een abbo op je log genomen trouwens, je manier van trainen boeit. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven