AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
in gent? :roflol:

Want daar aan kantienberg zit ik... bedrijfsmanagement (ik heb het vermoeden dat alle richtingen daar simpel zijn). Heb er wel nog nooit een beest gezien maar ik ga dan ook nooit naar de les.

ik heb een abbo op je log genomen trouwens, je manier van trainen boeit. ;)

idd, aan de kantienberg :) en ik ga ook niet zooooveel naar de les hehe...

edit: nudak terug ben van tschool, al men bestanden opgeslagen heb enal, werkt men internet op kot opnieuw gvd, weer een uur en een half verspild.

Ah op die manier. Aardig druk dus. ;) Heb je geen stage dan ook die je daarnaast nog moet doen, of kan je die uitstellen zonder een volledig nieuw jaar te moeten doen? Ken iemand van communicatiemanagement die er nu aan bezig is, vandaar. ;)

Pdt'er zijn is chill, zelf laat ik altijd een vakje of 2 vallen bij elke periode en die doe ik tijdens herexamens om te ontsnappen aan vervelende taken en groepswerken. :thumbs:

Hoe dan ook, train ze, ga je logje niet meer vervuilen. ;d

• Like
Waarderingen: verb
Ah op die manier. Aardig druk dus. ;) Heb je geen stage dan ook die je daarnaast nog moet doen, of kan je die uitstellen zonder een volledig nieuw jaar te moeten doen? Ken iemand van communicatiemanagement die er nu aan bezig is, vandaar. ;)

Pdt'er zijn is chill, zelf laat ik altijd een vakje of 2 vallen bij elke periode en die doe ik tijdens herexamens om te ontsnappen aan vervelende taken en groepswerken. :thumbs:

Hoe dan ook, train ze, ga je logje niet meer vervuilen. ;d

Neje, nog geen stage... Vorig jaar heb ik de helft van het tweede gedaan + de vakken uit het eerste die ik moest herdoen, dit jaar de andere helft van het tweede + vier vakken uit het derde, en volgend jaar wordt dan gewoon de andere vakken uit het derde met de stage. Dus dit jaar heb'k eigenlijk wel een enorm chill jaar gehad doordat het derde jaar enkel maar in het eerste semester examens heeft :D Hierdoor hebbek nu maar 4 examens hehe, jammer genoeg vallen ze allemaal dicht bij elkaar en zijn her redelijk grote vakken om op korte tijd te blokken... Wie ken je mss uit het derde?

Heerlijke poten gozer :wanker:

Als ik dat zo lees zijn er nog veel van de kanten van Gent, mss moeten we deze zomer maar eens een gezamelijke training inlassen in Gent ofzo!
(sorry voor het offtopic in je log verb...)

holie **** wat een quads - bruut man!

Net gedaan met een geïmproviseerde late night beachboy training. Had er niet veel van verwacht doordat ik vorige nacht niet geslapen heb en deze namiddag maar een 3-tal uur in mn bed gelegen heb. Al bij al is het nog een behoorlijke training geworden.

1) Pull up: 4x8xBW, strikt uitgevoerd

2) Military press: 4x8x55kg

3) BOR: 4x8x105kg

4) Shrugs: 4x8x105kg: was wel veel te licht maar heb het gewoon gedaan tijdens de rust tussen de BORsetjes. Had geen zin om gewichten bij te steken en dan weer af te halen ...

5) Incline Bench press: 4x8x95kg: laatste setje was 6-2

6) CGBP: 4x8x80kg

7) Gay barbell curl: 4x8x55kg

Om af te sluiten nog eens wat buik gedaan ook.

Morgen ga ik nog enkele setjes deadliften en squatten.

Laatst bewerkt:
Allejezus dikke poten kerel, goede druppels en mooie
strepen, respect baas!

nette training weer kerel, had het al gezegd .....superfysiek....over een paar jaar own jij hier alles!!

grt.

Hey kerel. Heel veel succes met de contest man! Je bent zeker 1 van de kanshebbers. Ben maar blij dat ik mezelf niet heb opgegeven, kan niet in jouw schaduw staan qua fysiek. Chapeau! :bow:

Dit is gewoon mijn streefvoorbeeld, je doet het goed makker! :)

Hopelijk sta ik er ook zo bij binnen 4 jaar...

Training van vandaag:

1) Squat heavy: 4x8x142.5kg

2) Calve raise: 4x20x142.5kg

3) Deadlift: 1x8x160kg

4) Russian twist: 4x8x15kg in men handen

Redelijk intensief hehe

Weer buiten getraind? Met dit weer?

Hoe dan ook netjes :thumbs:

Je bent niet meer te houwe Verb!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven