XXL Nutrition

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind wel dat je vaak een kotsgevoel hebt man. Mischien heb ik het mis maar die indruk krijg ik omdat ik het vaker teruglees in je log. Misschien wat later na de maaltijd gaan trainen. Of gewoon eens jezelf laten checken bij de dokter?

lekkere gewichten weer hoor! geweldig mooi log dit!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind wel dat je vaak een kotsgevoel hebt man. Mischien heb ik het mis maar die indruk krijg ik omdat ik het vaker teruglees in je log. Misschien wat later na de maaltijd gaan trainen. Of gewoon eens jezelf laten checken bij de dokter?

Bwah, er is niets mis met mij hoor :p Maar 'k heb dat altijd als ik high rep train, of zoals vandaag squat in warm weer.

+ ik eet altijd behoorlijk kort voor mijn training nog wat appels+havermout+halve liter water met 25gr whey + drink drink veel tijdens de training + meteen na men training twee bananen en een liter chocomelk.

Als ik niet te intensief train en het is niet te warm dan heb ik er nooit last van.

Kep er zelf ook last van Verb. Wat bij mij lijkt te werken is extra geconcentreerd op mijn ademhaling letten, en vooraf de neus snuiten zodat de luchtwegen goed vrij zijn. Klinkt stom, maar probeer maar eens.

Kep er zelf ook last van Verb. Wat bij mij lijkt te werken is extra geconcentreerd op mijn ademhaling letten, en vooraf de neus snuiten zodat de luchtwegen goed vrij zijn. Klinkt stom, maar probeer maar eens.

'k zal er eens op letten de volgende keer;)

Wat een schandaal...cécémel zuipen en er shredded bijlopen. Het is echt niet aan iedereen gegund. Pff

Damnit die benen, voorbeeldmateriaal voor velen!

Gewichten zijn ook niet mis dus ga alsjeblieft door met de foto's etc. posten! :thumb:

Vannacht maar 1 uur geslapen, maar het was men laatste examen, dus vanaf nu kan ik weer goed uitgerust trainen

1) Squat light: 4x8x110kg

2) Bench press heavy: 4x8x105kg

3) Chin ups heavy: 4x8xBW+15kg: niet al te strikt

4) CGBP: 4x8x90kg

5) Arnold press: 4x8x30kg

http://www.youtube.com/watch?v=-1ygfewO2jI

6) Calve raise: heb'k overgeslagen, 'k had geen kloten goesting om al men gewichten en haken terug te hersteken

7) Shrugs: 4x8x130kg

Morgen neem ik men contestfoto's

nice! kunnen we nog foto's voor 1 aug van je verwachten?
doe je trouwens altijd je arnold press zo?

Ik zal mss wel nog wat foto's posten, maar momenteel sta ik echt enorm goed droog door de examens, dus ga ik de contestfoto nu al maken. Die ga ik wel nog niet posten voor 1 aug hehe.

Ja ik doe dat altijd zo, voelt voor mij goed aan.

Ik zal mss wel nog wat foto's posten, maar momenteel sta ik echt enorm goed droog door de examens, dus ga ik de contestfoto nu al maken. Die ga ik wel nog niet posten voor 1 aug hehe.

Ja ik doe dat altijd zo, voelt voor mij goed aan.
je ging ook een shoot nemen right? echt een bastard ben je, zelfde als vorig jaar even examens doen en je staat droog als een mofo! examens is voor jou een ander woord voor cutten.

ik heb ze zo wel eens zittend gedaan, zal ze een staand doen, lijkt me ook een goeie oefening voor je core ook aangezien die ook zwaar klote is bij mij.

je ging ook een shoot nemen right? echt een bastard ben je, zelfde als vorig jaar even examens doen en je staat droog als een mofo! examens is voor jou een ander woord voor cutten.

ik heb ze zo wel eens zittend gedaan, zal ze een staand doen, lijkt me ook een goeie oefening voor je core ook aangezien die ook zwaar klote is bij mij.

Neen neem geen shoot zenne, gewoon zelf wat foto's trekken met een digitaal fototoestel :p kwaliteit vd foto's zal natuurlijk niet zo scherp zijn als bij een professionele shoot maar bon... We zien wel wat het geeft... Ik verwacht er niet té veel van want ik vind me er op foto's nooit zo goed uitzien als in de spiegel.

Moet je zeker eens doen, ik vind het alleszins een ongelofelijk goede oefening voor de schouders... Ik weet wel niet of ik het goed uitvoer, want er kwam ooit eens een fag in een faggym mij vertellen dat ik het heeeelemaal fout deed en dat dat superslecht was voor mijn rug, en hij toonde me dan voor hoe het wel moest. Moest hij gespierder geweest zijn dan ik dan had ik mss wel geluisterd, maar hij woog mss 60kg, dus kheb er mij niet teveel van aangetrokken hehe.

Laatst bewerkt:
Neen neem geen shoot zenne, gewoon zelf wat foto's trekken met een digitaal fototoestel :p kwaliteit vd foto's zal natuurlijk niet zo scherp zijn als bij een professionele shoot maar bon... We zien wel wat het geeft... Ik verwacht er niet té veel van want ik vind me er op foto's nooit zo goed uitzien als in de spiegel.
spiegels zijn bb'ers beste vriend, hoe je daar soms op oogt, absurt gewoon!
en dat denk je ik maak even een foto op dezelfde plaats en dan denk je ??? - die full body pic in die garage ziet er erg goed uit ook qua kwaliteit, wel zou ik ze in kleur houden (tenzij je liever black/white hebt) en de garage een beetje opruimen voor de achtergrond anders krijg je daar nog comments op, maar dat betwijfel ik met jou fysiek;)

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

ik spreek mezelf gelijk tegen, black/white kan heel mooi zijn juist!
ben zelf ook nog niet zeker van, en die garage ziet er wel opgeruimt uit btw:P

waar neem je ze trouwens, ik zit hier over je garage te praten:o

spiegels zijn bb'ers beste vriend, hoe je daar soms op oogt, absurt gewoon!
en dat denk je ik maak even een foto op dezelfde plaats en dan denk je ??? - die full body pic in die garage ziet er erg goed uit ook qua kwaliteit, wel zou ik ze in kleur houden (tenzij je liever black/white hebt) en de garage een beetje opruimen voor de achtergrond anders krijg je daar nog comments op, maar dat betwijfel ik met jou fysiek;)

'k ga ze op men kot nemen, zoals men avatar. Die vind ik ook wel nog behoorlijk goed gelukt kwa belichting. Die in de garage was een lucky shot denk ik want daar mislukken ze meestal, echt slechte belichting.

'k ga ze op men kot nemen, zoals men avatar. Die vind ik ook wel nog behoorlijk goed gelukt kwa belichting. Die in de garage was een lucky shot denk ik want daar mislukken ze meestal, echt slechte belichting.
inderdaad een goeie belichting, vanwaar komt de lichinval boven je of recht voor je.

Ik ga nu dit doen tijdens mijn UB/LB schema, ik heb het wel iets aangepast want 4 weken in dezelfde reprange is wel een beetje lang vind ik:

Week 1-2: 3 x 10
Week 3: 3 x 20
Week 4-5: 4 x 8
Week 6: 3 x 20
Week 7-8: 5 x 5, isolatie: 3 x 12
Week 9: 3 x 20

Ik had dit gelezen in dat artikel dat je geschreven hebt.
Doe je dan ook 3 x 20 op deadlift? Bij mij zal dat dan echt met maar max 100kg zijn denk ik :D

leuk filmpje verb, trouwens goede uitvoering....lekker diep! op foto's valt het altijd een beetje tegen .....daar lijken we altijd kleiner, helaas! ben benieuwd naar je foto's.....

grt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven