Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind wel dat je vaak een kotsgevoel hebt man. Mischien heb ik het mis maar die indruk krijg ik omdat ik het vaker teruglees in je log. Misschien wat later na de maaltijd gaan trainen. Of gewoon eens jezelf laten checken bij de dokter?
Maar 'k heb dat altijd als ik high rep train, of zoals vandaag squat in warm weer. Kep er zelf ook last van Verb. Wat bij mij lijkt te werken is extra geconcentreerd op mijn ademhaling letten, en vooraf de neus snuiten zodat de luchtwegen goed vrij zijn. Klinkt stom, maar probeer maar eens.

Wat een schandaal...cécémel zuipen en er shredded bijlopen. Het is echt niet aan iedereen gegund. Pff
nice! kunnen we nog foto's voor 1 aug van je verwachten?
nice! kunnen we nog foto's voor 1 aug van je verwachten?
doe je trouwens altijd je arnold press zo?
je ging ook een shoot nemen right? echt een bastard ben je, zelfde als vorig jaar even examens doen en je staat droog als een mofo! examens is voor jou een ander woord voor cutten.Ik zal mss wel nog wat foto's posten, maar momenteel sta ik echt enorm goed droog door de examens, dus ga ik de contestfoto nu al maken. Die ga ik wel nog niet posten voor 1 aug hehe.
Ja ik doe dat altijd zo, voelt voor mij goed aan.
je ging ook een shoot nemen right? echt een bastard ben je, zelfde als vorig jaar even examens doen en je staat droog als een mofo! examens is voor jou een ander woord voor cutten.
ik heb ze zo wel eens zittend gedaan, zal ze een staand doen, lijkt me ook een goeie oefening voor je core ook aangezien die ook zwaar klote is bij mij.
kwaliteit vd foto's zal natuurlijk niet zo scherp zijn als bij een professionele shoot maar bon... We zien wel wat het geeft... Ik verwacht er niet té veel van want ik vind me er op foto's nooit zo goed uitzien als in de spiegel.spiegels zijn bb'ers beste vriend, hoe je daar soms op oogt, absurt gewoon!Neen neem geen shoot zenne, gewoon zelf wat foto's trekken met een digitaal fototoestelkwaliteit vd foto's zal natuurlijk niet zo scherp zijn als bij een professionele shoot maar bon... We zien wel wat het geeft... Ik verwacht er niet té veel van want ik vind me er op foto's nooit zo goed uitzien als in de spiegel.
- die full body pic in die garage ziet er erg goed uit ook qua kwaliteit, wel zou ik ze in kleur houden (tenzij je liever black/white hebt) en de garage een beetje opruimen voor de achtergrond anders krijg je daar nog comments op, maar dat betwijfel ik met jou fysiek

spiegels zijn bb'ers beste vriend, hoe je daar soms op oogt, absurt gewoon!
en dat denk je ik maak even een foto op dezelfde plaats en dan denk je- die full body pic in die garage ziet er erg goed uit ook qua kwaliteit, wel zou ik ze in kleur houden (tenzij je liever black/white hebt) en de garage een beetje opruimen voor de achtergrond anders krijg je daar nog comments op, maar dat betwijfel ik met jou fysiek
![]()
inderdaad een goeie belichting, vanwaar komt de lichinval boven je of recht voor je.'k ga ze op men kot nemen, zoals men avatar. Die vind ik ook wel nog behoorlijk goed gelukt kwa belichting. Die in de garage was een lucky shot denk ik want daar mislukken ze meestal, echt slechte belichting.

Doe je dan ook 3 x 20 op deadlift? Bij mij zal dat dan echt met maar max 100kg zijn denk ik![]()