Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
vette shoulder press inderdaad!
Maar dach dat arnold press altijd zo werd gedaan:

Kan wel hoor dat ik het niet echt uitvoer zoals het hoort, maar voor kleinere oefeningen verkies ik altijd zwaardere gewichten met een niet-perfecte techniek boven lichtere gewichten met perfecte techniek. Daar groei ik gewoon veel beter op en ondertussen ken ik men lichaam ook wel goed genoeg om te weten of ik risico's loop op blessures of niet bij bepaalde bewegingen. (voor squat en deadlift wil ik natuurlijk wel een perfecte techniek)

t*ring mooi filmpje zie je goed hoe gespierd je rug is man!!!!!

Pracht fysiek laat je zien op dat filmpje man. :thumbs:

haha dat las ik ok ja je bent bijna 100 kg bij 1m80 das nie klein hehe

Het begint me wat te ergeren eerlijk gezegd sommige opmerkingen hier. Ofwel zijn ze er 100% van overtuigd dat ik kuur, terwijl ze me persoonlijk niet kennen, ofwel geloven ze het dat ik naturel ben, maar dan komt het doordat ik men foto's zou bewerken :rolleyes:

Het begint me wat te ergeren eerlijk gezegd sommige opmerkingen hier. Ofwel zijn ze er 100% van overtuigd dat ik kuur, terwijl ze me persoonlijk niet kennen, ofwel geloven ze het dat ik naturel ben, maar dan komt het doordat ik men foto's zou bewerken :rolleyes:

nie teveel op in gaan man, 80% van de leden trainen nie eens zitten hier alleen maar om andere te irriteren

Als ik jou was zou ik me kapot genieten bij zulke opmerkingen.. Daar druipt de jaloersheid toch van af :D?

Als ik jou was zou ik me kapot genieten bij zulke opmerkingen.. Daar druipt de jaloersheid toch van af :D?

Ik zou pas genieten moest ik zwart op wit kunnen bewijzen dat ik naturel ben, en dan die kerels hun gezicht eens zien. Maar dat kan ik jammer genoeg niet...
Nu steekt het echt wel tegen, ik kan er ook niet aan doen dat ik niet veel moeite hoef te doen om spiermassa te winnen en tegelijk een laag vetpercentage te behouden.
Iedereen mag natuurlijk wel denken wat ze willen, maar ze hoeven dat niet steeds te zeggen. Want ik zal altijd blijven ontkennen dat ik al aas gebruikt heb. Het zal dus een discussie blijven waarbij er nooit een winnaar zal zijn. Best wel frustrerend dat je weet dat je gelijk hebt en toch niet kan winnen ;)
Ik snap trouwens niet waarom ik aasgebruik zou verzwijgen op een BB-forum waarop ik anoniem ben. bv nightfly en kukishu komen er ook voor uit dat ze kuren, en dat vermindert mijn respect niet voor hun fysiek. Dus ik zie echt niet in wat ik eraan zou winnen om erover te liegen.

Hoe zag je kuur eruit dan??:D

:jk:

Denk dat de meeste opmerkingen die je krijgt uit pure jaloezie komt.
Zou die opmerkingen verder gewoon negeren en er geen energie aan besteden.
Heb je weer meer energie voor je trainingen ;)

Hehe totally...Overal zitten mensen die commentaar hebben hoor.Opt werk,op forums...trek u da gewoon ni aan man:) Keep on going!

Laatst bewerkt:
pffff ik geef het op, klotefoto's. Heb er twee die ik ga gebruiken, de double back biceps en benenfoto zullen voor later zijn. Sta hier helemaal in het zweet van enkel en alleen alles zo hard mogelijk proberen op te spannen :D De poses ook vanop verschillende posities geprobeerd, echt niet gemakkelijk om een goede belichting te vinden als je geen professionele fotograaf hebt. Iets te dicht bij het licht en ik ben wit, iets verder en ik lijk ongelofelijk goed gebruind... Heb ook wat zonnecreme gebruikt voor zo wat het effect te hebben als die echte bb's met hun voze bruine verf. Blijkbaar zijn ook men buikspieren op geen enkele foto deftig aangespannen, poseren is echt men ding niet. Maar ik stop er mee, en ik gebruik twee van deze foto. Kan me niet meer schelen dat ze minder zijn dan ik gehoopt had.

Hier eentje die ik niet ga gebruiken:

wel leuk om dan deze foto van december 2009 terug te zien (ben sinds februari 2010 veel beter op men voeding (beter en meer) aan het letten, verschil is wel duidelijk merkbaar)

[Link niet meer beschikbaar]

dbbbb.jpg

Ja gast, dit is geen lichaam meer, dit is plastic, zo ongelovelijk droog!:thumbs::D

Heel erg netjes baas! Dikke massa en ****ing ripped! Foto's schieten is idd een ontdankbaar werkje, ben benieuwd naar je contest pics!

je staat er hard bij broeder!

Foto's schieten is idd een ontdankbaar werkje

Tell me about it, mijn spieren zijn nu veel meer vermoeid dan na een zware training :rolleyes: Veel hangt ook van geluk af, heb hier die pose van men avatar nog 1000x geprobeerd, geen enkele keer vind ik de foto even bruut als die op mn avatar gvd. Frustrerend.

Freakshow, boeem goed bezig man!

Ik heb de indruk dat je borst er ook op vooruit gegaan is :thumbup:

Offtopic, goede keuze van boxershort lol
Ik gebruik die ook en ben er zeer tevreden van :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven