Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Shit zeg, echt droog!
Wat die opmerkingen over AAS betreft; veel mensen die 'hard' trainen en 'goed' eten zien niet het resultaat dat ze zouden willen zien bij zichzelf. Daarom is iemand anders die er beter uitziet meteen een juicer. Ze begrijpen niet dat je om sterk/gespierd te worden ook een hoop aanleg en TOEWIJDING nodig hebt. Iemand die het dubbel bencht, deadlift of squat MOET wel een gebruiker zijn zogezegd.
In elke gym lopen er zo een hoop zielige figuren rond. Je hoort ze bijna luidop denken "wat zou hij nemen".

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de indruk dat je borst er ook op vooruit gegaan is :thumbup:

Offtopic, goede keuze van boxershort lol
Ik gebruik die ook en ben er zeer tevreden van :p

Bovenkant borst is idd eindelijk wat bijgetrokken! Ben er tevreden over. Nu gaan we voor de 100kg hehe! En als dat zou lukken enkel nog onderhouden denk ik want dan zit ik al 10kg boven men oorspronkelijke doel

Bovenkant borst is idd eindelijk wat bijgetrokken! Ben er tevreden over. Nu gaan we voor de 100kg hehe! En als dat zou lukken enkel nog onderhouden denk ik want dan zit ik al 10kg boven men oorspronkelijke doel

Ik kan me dat gesprekje nog herinerren, toen je op 90kg zat dat je dat wou behouden ;)
Die foto op je avatar vind ik echt ongelovelijk bruut ogen, sweet.
Ik zal er wat langer over doen voor ik die 100kg zal aantikken :p

Ik ben ook 1m80 en weeg maar 83kg jammer genoeg :p
Zou niet liever doen dan de 90kg aantikken, maar dat zal niet snel gebeuren vrees ik :sad:
En jij zit nu aan bijna 100kg, m'n ultieme doel :D heb ik wel respect voor

Merkte je een positief effect van cafeine caps, om echt droger te worden of viel dat wel mee?

Merkte je een positief effect van cafeine caps, om echt droger te worden of viel dat wel mee?

tgoh, ik had maar 15caps, gekregen van een maat. Daarnaast heb ik ook massa's fakeredbull zonder suiker gedronken. Dus ik kan niet echt zeggen hoeveel die pillen uitgemaakt hebben...

training van vandaag:

1) Deadlift: 1x8x160kg

2) Squat medium: 4x8x120kg

3) BOR: 4x8x110kg

4) Military press: 4x8x57.5kg

5) Incline db press: 4x8x34kg

6) Calve raise: 4x20x140kg

7) Side raise: 4x8x22kg

Laatst bewerkt:
wat een fysiek - echt heel bruut

Top fysiek :thumb:

Dikke rspect voor je Verb. Sterkte trainingen ook. Chapeau :bow:

• Like
Waarderingen: verb
sterke training man!

Je laatste training is echt wel beast :p
Had je al veel vroeger moeten volgen, abo hierop :)

brutal training, je hebt aanleg en ook nog eens kapot sterk!
je hebt je einddoel dan vrijsnel behaald, binnen 3 jaar +- 30kg aangekomen dan zodra je de 100 aantikt.

Wat zijn eigenlijk je kracht stats?

Wat zijn eigenlijk je kracht stats?

Geen idee, ik max nooit. En doordat ik constant varieer in men aantal sets/reps weet ik dat niet echt... Voor bp heb ik al 5x3x125kg gedaan, voor squat was dat 5x3x155kg (maar daar zal ik momenteel wel al een pak meer op kunnen), en deadlift ga ik nooit echt zwaar want dat vind ik een ongelofelijk dwaze schijtoefening die me totaal niet interesseert (ik deadlift alleen maar omdat het moet)

Geen idee, ik max nooit. En doordat ik constant varieer in men aantal sets/reps weet ik dat niet echt... Voor bp heb ik al 5x3x125kg gedaan, voor squat was dat 5x3x155kg (maar daar zal ik momenteel wel al een pak meer op kunnen), en deadlift ga ik nooit echt zwaar want dat vind ik een ongelofelijk dwaze schijtoefening die me totaal niet interesseert (ik deadlift alleen maar omdat het moet)

Doe je daarom ook 1 set, of heeft dan een andere reden?

Doe je daarom ook 1 set, of heeft dan een andere reden?

Idd :) Ik doe deadlift echt niet graag... Vroeger deed ik er ook gewoon 3 setjes (dik tegen mijn zin) voor, maar toen zag ik dat in het schema van rippetoe ook maar 1 setje gedaan wordt, dus dacht ik: ik doe er ook maar 1 :D

Idd :) Ik doe deadlift echt niet graag... Vroeger deed ik er ook gewoon 3 setjes (dik tegen mijn zin) voor, maar toen zag ik dat in het schema van rippetoe ook maar 1 setje gedaan wordt, dus dacht ik: ik doe er ook maar 1 :D
Olympische lifters doen ook relatief weinig deadlifts en volgens mij komen die wat betreft core ook weinig te kort :p

Waar ergens in Vlaanderen train je?
Harde woorden trouwens over die deadlift: 'een dwaze schijtoefening' :) Vind ik persoonlijk 1 van de meest endorfine-genererende oefeningen

Waar ergens in Vlaanderen train je?
Harde woorden trouwens over die deadlift: 'een dwaze schijtoefening' :) Vind ik persoonlijk 1 van de meest endorfine-genererende oefeningen

Momenteel nog ff in Gent, maar als het schooljaar eropzit voltijds in mn homegym. En ik blijf erbij, deadlift is een dwaze schijtoefening :D

Ik denk dat je ff de minder ervaren gastjes duidelijk moet maken dat caffeine niet gelijk is aan DNP of liposuctie. Volgens mij zitten er een paar die denken dat die paar caffeine pilletjes er vooral voor zorgen dat jij laag staat qua bf.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven