- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel goed bezig hoor! Vind t alleen merkwaardig hoe snel jij naturel spiermassa aanzet. Had ff je foto's bekeken en in januari was je volgens jou 90kg op een nuchtere maag. Nu 5-6 maanden later ben je zowat net zo droog maar 95kg op een nuchtere maag. Je zet in een paar maanden tijd dus ff 5kg spiermassa aan. Ik vind het niet raar dat veel mensen denken dat je iets gebruikt, want de meeste lukt dat zelfs niet eens met een kuur.
doet men motivatie echt dalen als er van die genetische mesomorfe wonders bij zitten
doet men motivatie echt dalen als er van die genetische mesomorfe wonders bij zitten
Ben hier eens aan het kijken naar de definitie van mesomorf en ectomorf enal. Ik heb van nature absoluut geen brede borst en geen brede schouders, een klassiek driehoekige vorm heb ik ook niet... Ik ben gewoon een graatmager ventje (wel geen anorexiageval, gewoon een doorsnee mager sportief ventje was ik)
Kenmerken mesomorf: zware botten, brede borst en schouders, klassiek driehoekige vorm, goede mogelijkheid tot ontwikkeling, weinig overtollig lichaamsvet.
Ben hier eens aan het kijken naar de definitie van mesomorf en ectomorf enal. Ik heb van nature absoluut geen brede borst en geen brede schouders, een klassiek driehoekige vorm heb ik ook niet... Ik ben gewoon een graatmager ventje (wel geen anorexiageval, gewoon een doorsnee mager sportief ventje was ik)
Kenmerken mesomorf: zware botten, brede borst en schouders, klassiek driehoekige vorm, goede mogelijkheid tot ontwikkeling, weinig overtollig lichaamsvet.

Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt verb:
http://www.weightrainer.net/bodypred.html
Pols, enkelomvang en lengte in amerikaanse eenheden (let op punt ipv komma) invoeren en de machine geeft je een maximaal haalbaar gewicht bij bepaalde droogte (naturel). Althans, dat zegt hij te geven, G-man zat er iig al overheen![]()
(en heb ier trouwens geen lintmeter dus kan men pols- en enkelomvang niet meten...)Ik deed het met een opladersnoer en lineaallol, ik denk dat elk menselijk lichaam toch wel iets te ingewikkeld en verschillend in elkaar zit om het ff in een algemene formule te kunnen gieten hoor(en heb ier trouwens geen lintmeter dus kan men pols- en enkelomvang niet meten...)

Best lachen hoe hard vastgehouden wordt aan labels van een mislukte psychologische theorie![]()
heb het zelfde in nog niet eens 1 jaar 12,4kg aangekomen doordat ik me me voeding had verbetert.Idd, maar ik zat al heel lang op die 90kg, omdat dat toen mijn einddoel was. Meer hoefde niet voor mij. Ik heb hier nog toen nog een fototopic aangemaakt ook, en daar mijn voedingsschema van dat moment bijgepost. En dat stelde niets voor als ik vergelijk met wat ik nu allemaal eet. Het is pas sinds februari dat ik mijn doel wat bijgesteld heb. En het is ook mede door deze wedstrijd dat ik nu eens alles eruit wil halen, ipv gewoon die 90kg te willen behouden.