Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik blijf van nature altijd goed droog staan, maar voor mij persoonlijk werkt die cafeine toch perfect om 'het wat extra af te werken'. Maar elk lichaam reageert op alles anders natuurlijk...

Ja je praat veel over cafeine dit dat enz..

Heb je wel eens tijden cafeinevrij geleefd? Zoja, welke negatieve effecten had dat op je vetopslag/stofwisseling?

Denk niet dat je die droogheid bij de cafeine moet zoeken, maar meer bij je genetische bepalingen verb ;)

Hij gebruikt normaal geen cafeïne éh, dat hij droger werd dankzij verschillende kleinere maaltijden en cafeïne is hij te weten gekomen vorig jaar tijdens zijn examenperiode.

Zoals ryb zegt. Normaal drink ik niet veel cafeïne (op wat groene thee en wat redbull tijdens het uitgaan na, maar dat is verwaarloosbaar) en dan blijf ik ook goed droog, maar zoals ik gezegd heb, die cafeïne is voor mij perfect als final touch, om wat extra droog te komen. Want na elke examenperiode sta ik altijd iets droger dan normaal.

wat is je gewicht momenteel dan verb?

wat is je gewicht momenteel dan verb?

Nog steeds een 95kg op nuchtere maag, dus ik ben niet echt afgevallen door die cafeïne. Maar je ziet wel duidelijk wat meer aders als ik alles opspan. Nu gaan we voor de 100kg aan een laag vetpercentage!

Heel goed bezig hoor! Vind t alleen merkwaardig hoe snel jij naturel spiermassa aanzet. Had ff je foto's bekeken en in januari was je volgens jou 90kg op een nuchtere maag. Nu 5-6 maanden later ben je zowat net zo droog maar 95kg op een nuchtere maag. Je zet in een paar maanden tijd dus ff 5kg spiermassa aan. Ik vind het niet raar dat veel mensen denken dat je iets gebruikt, want de meeste lukt dat zelfs niet eens met een kuur.

Heel goed bezig hoor! Vind t alleen merkwaardig hoe snel jij naturel spiermassa aanzet. Had ff je foto's bekeken en in januari was je volgens jou 90kg op een nuchtere maag. Nu 5-6 maanden later ben je zowat net zo droog maar 95kg op een nuchtere maag. Je zet in een paar maanden tijd dus ff 5kg spiermassa aan. Ik vind het niet raar dat veel mensen denken dat je iets gebruikt, want de meeste lukt dat zelfs niet eens met een kuur.

Idd, maar ik zat al heel lang op die 90kg, omdat dat toen mijn einddoel was. Meer hoefde niet voor mij. Ik heb hier nog toen nog een fototopic aangemaakt ook, en daar mijn voedingsschema van dat moment bijgepost. En dat stelde niets voor als ik vergelijk met wat ik nu allemaal eet. Het is pas sinds februari dat ik mijn doel wat bijgesteld heb. En het is ook mede door deze wedstrijd dat ik nu eens alles eruit wil halen, ipv gewoon die 90kg te willen behouden.

100% mesmorph denk ik

Ben hier eens aan het kijken naar de definitie van mesomorf en ectomorf enal. Ik heb van nature absoluut geen brede borst en geen brede schouders, een klassiek driehoekige vorm heb ik ook niet... Ik ben gewoon een graatmager ventje (wel geen anorexiageval, gewoon een doorsnee mager sportief ventje was ik)

Kenmerken mesomorf: zware botten, brede borst en schouders, klassiek driehoekige vorm, goede mogelijkheid tot ontwikkeling, weinig overtollig lichaamsvet.

Ben hier eens aan het kijken naar de definitie van mesomorf en ectomorf enal. Ik heb van nature absoluut geen brede borst en geen brede schouders, een klassiek driehoekige vorm heb ik ook niet... Ik ben gewoon een graatmager ventje (wel geen anorexiageval, gewoon een doorsnee mager sportief ventje was ik)

Kenmerken mesomorf: zware botten, brede borst en schouders, klassiek driehoekige vorm, goede mogelijkheid tot ontwikkeling, weinig overtollig lichaamsvet.

Je bent natuurlijk ook wel heel dedicated bezig maar je hebt volgens mij toch verschillende mesomorfe eigenschappen. Het is natuurlijk ook zo dat je nooit 100% 1 type bent.

Niemand heeft 1 vorm. Iemand heeft meestal een combinatie van vormen.
Jij bent dan bvb ecto/meso wss.

Best lachen hoe hard vastgehouden wordt aan labels van een mislukte psychologische theorie :D

Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt verb:
http://www.weightrainer.net/bodypred.html

Pols, enkelomvang en lengte in amerikaanse eenheden (let op punt ipv komma) invoeren en de machine geeft je een maximaal haalbaar gewicht bij bepaalde droogte (naturel). Althans, dat zegt hij te geven, G-man zat er iig al overheen :p

Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt verb:
http://www.weightrainer.net/bodypred.html

Pols, enkelomvang en lengte in amerikaanse eenheden (let op punt ipv komma) invoeren en de machine geeft je een maximaal haalbaar gewicht bij bepaalde droogte (naturel). Althans, dat zegt hij te geven, G-man zat er iig al overheen :p

lol, ik denk dat elk menselijk lichaam toch wel iets te ingewikkeld en verschillend in elkaar zit om het ff in een algemene formule te kunnen gieten hoor :) (en heb ier trouwens geen lintmeter dus kan men pols- en enkelomvang niet meten...)

lol, ik denk dat elk menselijk lichaam toch wel iets te ingewikkeld en verschillend in elkaar zit om het ff in een algemene formule te kunnen gieten hoor :) (en heb ier trouwens geen lintmeter dus kan men pols- en enkelomvang niet meten...)
Ik deed het met een opladersnoer en lineaal :roflol:

Lichaam is idd erg ingewikkeld maar er schijnt toch een verband te zijn tussen dikte enkel en pols (die gelijk blijven bij trainen) en naturel aan te zetten massa.
Denk verhaaltje van een frame wat sterk genoeg moet zijn om de spierkracht aan te kunnen ofzo...

Juist omdat jij bij de meer extremen lijkt te horen was ik benieuwd hoe (niet) nauwkeurig de uitslag is.

Idd, maar ik zat al heel lang op die 90kg, omdat dat toen mijn einddoel was. Meer hoefde niet voor mij. Ik heb hier nog toen nog een fototopic aangemaakt ook, en daar mijn voedingsschema van dat moment bijgepost. En dat stelde niets voor als ik vergelijk met wat ik nu allemaal eet. Het is pas sinds februari dat ik mijn doel wat bijgesteld heb. En het is ook mede door deze wedstrijd dat ik nu eens alles eruit wil halen, ipv gewoon die 90kg te willen behouden.
heb het zelfde in nog niet eens 1 jaar 12,4kg aangekomen doordat ik me me voeding had verbetert.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven