AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
voorproefje?:)

• Topic Starter Topic Starter

hoh, deze ga ik uiteindelijk niet gebruiken (een andere in dezelfde positie komt iets bruter over) Jammer genoeg zijn die kleine adertjes op schouder en borst enzo niet zo heel duidelijk in men collage doordat de foto daarop kleiner is, maar soit :)

DBBCONTESTDEF.jpg

t*ring verder behoorlijk wat aders bruut hoor!goed droog!op hoeveel%sta je nu dan?

Gast...Respect!

oke nou ja boeit ook niet ja staat goe
d ripped dat zoiezo

Dikke kabels op je biceps!:D:fire:

laag ieg.

ksnap nooit hoe je die aders zo groot krijgt, veel reps of komt t gwoon met de massa? ik zelf denk combinatie van beide en aanleg natuurlijk.

hondsbrutaal, verdomme man :D

k*ttraining

1) Squat heavy: 3x5x140kg, kheb al een paar dagen een verkoudheid, en de voorbije twee nachten ook weinig geslapen. Maar heb wel heel goed gegeten dus wou nog eens 3x5x157.5kg proberen, maar na 1 rep hadk al door dat dat een perte totale zou worden :D dus maar wat lichter gepakt (wat ook moeizaam ging)

2) Calve raise: 2x12x160kg

3) Dragonflags: 2x12

k*ttraining

1) Squat heavy: 3x5x140kg, kheb al een paar dagen een verkoudheid, en de voorbije twee nachten ook weinig geslapen. Maar heb wel heel goed gegeten dus wou nog eens 3x5x157.5kg proberen, maar na 1 rep hadk al door dat dat een perte totale zou worden :D dus maar wat lichter gepakt (wat ook moeizaam ging)

2) Calve raise: 2x12x160kg

3) Dragonflags: 2x12
Maakt niks uit, je hebt een paar drukke weken achter de rug.

Maakt niks uit, je hebt een paar drukke weken achter de rug.

hehe, vanaf nu zal het terug beteren. Men vakantiejob is gedaan sinds vandaag, dus zal opnieuw veel kunnen slapen! En dan wordt het weer knallen, zodat we in topconditie staan voor de contest van volgend jaar! :D

hehehe, hoor ik hier volgend jaar :D?

een winnaar mag nooit voor een tweede keer achtereenvolgens deelnemen aan de contest staat in het regelement :P (denk overigens dat jij wel bij de top 3 eindigd)

animal grrrrr!!

hehehe, hoor ik hier volgend jaar :D?

een winnaar mag nooit voor een tweede keer achtereenvolgens deelnemen aan de contest staat in het regelement :P (denk overigens dat jij wel bij de top 3 eindigd)

hehe thx, maar dit jaar reken ik mezelf er nog niet bij. Als ik volgend jaar mss nog een paar kg zwaarder zou staan, en als de winnaar van dit jaar dan niet meedoet, dan hoop ik wel bij de top drie te gaan eindigen... :D

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

wie het zegt :D

Ook al is de contest gedaan, ik ga deze log blijven gebruiken, hij zal wel verplaatst worden naar de gewone logs :)

Vandaag nog altijd ferm last van men verkoudheid, heel slap, veel slijm, hoofdpijn, ... Maar ondanks alles toch een behoorlijke training.

1) Bench press heavy: 3x5x115kg

2) Chin ups light: 3x5xBW+5kg

3) DB row: 3x10x50kg

4) Upright row: 3x10x50kg

5) Gay barbell curl: 3x10x40kg

6) Shrugs: 3x10x100kg

Goeie training, zo'n snotvalling is de pest als je gaat trainen :(

netjes man, ja ik blijf ook loggen....eerst ff weer cutten na de vakantie. v/d winter clean bulk...misschien ff wat droge kilotjes erbij:)

Goeie training, zo'n snotvalling is de pest als je gaat trainen :(

hehe tegen wie zegt ge het... maar ben toch content dat het bankdrukken nog gelukt is (ook al is 115kg redelijk weinig ivm de 3x5x122.5kg van een aantal weken terug)

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

netjes man, ja ik blijf ook loggen....eerst ff weer cutten na de vakantie. v/d winter clean bulk...misschien ff wat droge kilotjes erbij:)

ah nice, ik ga je blijven volgen alleszins!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven