B0dyguard
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mesomorphic freakheb hier een foto teruggevonden van op mijn negentiende verjaardag (vandaag 21ste verjaardag dus exact 2 jaar geleden), trainde toen zonder echt een goed voedingsschema, trainde benen en buik totaal niet, als een echte beachboy dus. Weet niet meer hoeveel ik toen woog.

op die foto kun je idd goed zien dat je genen behoorlijk goed zijn! heb je trouwens nog foto's van toen je nog net begon?
en nog gefeliciteerd![]()

+1!demotiverend dit, in vergelijking met jou heb ik de potentie tot massa van een 16 jarig meisje![]()

heb jammer genoeg geen foto's van men bloot bovenlijf van toen ik nog niet trainde, maar heb wel nog een voetbalfoto van toen ik bij de knapen speelde (dat was 16 jaar denk ik, weet het niet zeker), ik ben de tweede van links onderaan. De gast die naast me zit, en dubbel zo breed is als ik, kan vandaag de dag 2x in mij![]()

Happy B-day Floris, ik herinner me die foto nog van tijdje terug, was toen al erg onder de indruk
Ik ben van dezelfde mening, vele hier willen te snel aan de AAS.
Zelf ben ik genetisch ook niet zo onderlegd, je moet gewoon geduldigd afwachten en goed blijven trainen en eten. Iedereen kan wel een aardige fysiek vertonen, alleen doet de ene er wat langer over dan de ander.
Jij bent gewoon genetisch zo bevoordeeld dat je wss het beeld hebt dat iedereen 'zo gemakkelijk' naar die 100kg kan haha![]()

en heel belachelijk tegelijkertijd, 80kg niet eens meer langzaam kunnen laten zakken is niet echt iets om trots op te zijn hehe het viel gewoon, alsof ik het niet eens meer vast had.
ze zijn bijlange niet van dezelfde kwaliteit als foto's van een shoot, maar ben er al bij al redelijk tevreden over. Enkel de foto van men benen suckt wat, maar heb hem er bijgestoken omdat men buikspieren juist goed uitkomen op die foto.