AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
pfff deload, 'k heb twee weken geleden eens twee trainingen overgeslagen, dat moet volstaan :D De examens waren super :D 3 kleine herexamens en 5x 10/20 gehaald op 15 (denk ik, ben het niet meer zeker :p )vakken. Minimum aan inzet, maximum aan resultaat hehe, i like!

Hahaha, epic :D. Ik had vorig jaar 5* 9/20 :cool:. Dan maar een half jaartje gestopt en gaan werken xD, en nu weer studeren. Wat studeer je trouwens en waar? Lekkere deload , 2 trainingen overslaan xD, achjah ik snap het wel , kan het zelf ook niet laten. Maar het doet soms wel eens goed, ik zet meestal mijn beste PR's na een paar dagen neits doen :o.

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe communicatiemanagement aan de arteveldehogeschool in gent ;)

Ik doe communicatiemanagement aan de arteveldehogeschool in gent ;)

Nice, zat vorig jaar ook in artevelde, vond het maar k*t met de boeken en shit :P , ga nu naar hogeschool gaan in Gent. Op appartement :P , train je btw in Gent ook dan?

Nice, zat vorig jaar ook in artevelde, vond het maar k*t met de boeken en shit :P , ga nu naar hogeschool gaan in Gent. Op appartement :P , train je btw in Gent ook dan?

Vorig jaar heb'k wel in gent getraind tijdens de week, bij Tom Goegebuer, dus niet in een commerciële gym. Dit jaar ga ik niet meer op kot, doordat ik nu naar men laatste jaar ga en stage heb enal, en ga ik enkel nog in men homegym trainen. Artevelde is toch chill man :D

Vorig jaar heb'k wel in gent getraind tijdens de week, bij Tom Goegebuer, dus niet in een commerciële gym. Dit jaar ga ik niet meer op kot, doordat ik nu naar men laatste jaar ga en stage heb enal, en ga ik enkel nog in men homegym trainen. Artevelde is toch chill man :D

Bij die belgische gewichtheffer dan? Haha nice! Damn zoek nog achter een goeie gym in gent :P. Achjah , Artevelde zelf was ok , maar ik heb echt lopen kloten met boeken. + de richting lo was maar k*t, 10u sport per week voor 1 vak ( van de 9..). Nu dus gewoon leren en trainen :').

pfff deload, 'k heb twee weken geleden eens twee trainingen overgeslagen, dat moet volstaan :D De examens waren super :D 3 kleine herexamens en 5x 10/20 gehaald op 15 (denk ik, ben het niet meer zeker :p )vakken. Minimum aan inzet, maximum aan resultaat hehe, i like!

Lol typisch weer iets voor jouw :p

MP op maandag en heavy bench op zaterdag, dan zit er toch nog maar 1dag rust tussen? De zondag.

Ik snap niet echt waarom de deadlift je niet interesseert? En als je laat in je trainingscarriere begint aan een nieuwe oefening, zeker zo'n basic als de deadlift, dan zal het in het begin even moeizaam gaan. Daar moet je je toch ff doorheen zetten. Ik weet niet wat je doelen zijn maar als je een beetje serieus met kracht bezig gaat zijn (en ik dacht hier ergens te lezen dat dat je planning was) kan je een deadlift imo echt niet verwaarlozen.

Verder een verdiende 3e plek kerel, je staat er super bij en je trainingen zijn ook cool. Het heeft imo wel een wat ondoordacht karakter heb ik ooit het idee, maarja, ieder zijn eigen ding :) Proficiat beest!

Deadlift is voor hem geen nieuwe oefening éh, hij doet het wekelijks.
Maar de oefening vindt hij niet leuk.
We hebben allemaal wel een lift die we minder graag doen zeker...

Ik snap niet echt waarom de deadlift je niet interesseert? En als je laat in je trainingscarriere begint aan een nieuwe oefening, zeker zo'n basic als de deadlift, dan zal het in het begin even moeizaam gaan. Daar moet je je toch ff doorheen zetten. Ik weet niet wat je doelen zijn maar als je een beetje serieus met kracht bezig gaat zijn (en ik dacht hier ergens te lezen dat dat je planning was) kan je een deadlift imo echt niet verwaarlozen.

Verder een verdiende 3e plek kerel, je staat er super bij en je trainingen zijn ook cool. Het heeft imo wel een wat ondoordacht karakter heb ik ooit het idee, maarja, ieder zijn eigen ding :) Proficiat beest!

Zoals rybeara zegt, ik doe deadlift wel hé, maar het interesseert me gewoon niet. Bij squatten of benchen kan ik mezelf steeds opladen om alles eruit te persen om zo zwaar mogelijk te gaan, maar bij deadlift heb ik dat gevoel niet. Als ik aan men setje begin dan wil ik er ook zo snel mogelijk vanaf zijn...

Hehe thx voor de contest! maar ik denk dat het nog een leuke strijd zal worden met jou en kukishu voor de derde plaats! Als volgend jaar jeppe of nightfly niet mag meedoen, dan kunnen wij voor die eerste plaats proberen gaan :D

Mja, je moet denk ik even je groove vinden voor deadlift. Vaak heeft dat wat tijd nodig. Maarja, je kan natuurlijk niet alles even leuk vinden. Deadlift is wel een oefening waarbij je flinke gewichten kan verzetten wat het voor veel mensen aantrekkelijk maakt. Paar honderd kg omhoog trekken geeft toch wel een machtig gevoel imo.

Ennuh, ja de strijd voor de 4e plek haha, ben benieuwd hoe het zal lopen. Volgend jaar nieuwe ronden, nieuwe kansen :)

alles weer langzaam en strikt

1) Incline benchpress medium: 3x10x82.5kg

2) Deadlift: 3x10x120kg

3) Chin ups heavy: 3x5xBW+10kg

4) CGBP: 3x10x85kg

5) Arnold press: 3x10x30kg

6) Shrugs: 3x10x100kg

goeie training man!

ZA-LI-GE training!

Voelde me goed, goed geslapen, goed gegeten, dus 'k ging eens een PR zetten op squat, en het is gelukt!

1) Squat heavy: 3x5x160kg! (in het derde setje gefaald op de derde rep, gebrek aan concentratie denk ik doordat men kat ineens afkwam, daarna nog een setje van drie reps gedaan)

Eerste setje:
http://www.youtube.com/watch?v=RqLcZ_tm1Wk

Tweede setje:
http://www.youtube.com/watch?v=YU3cIGj_q5c

Derde setje: de fail :D
http://www.youtube.com/watch?v=xIUvXsXOUHY

2) Calve raise: 3x15x160kg

3) Dragonflags: 2x10 en 1x7 (buik was helemaal kapot dan)

'k Heb trouwens sinds vorige week 2 soeplepels olijfolie aan men voedingsschema toegevoegd, kwestie van nog wat extra gezonde kcal's binnen te krijgen

Laatst bewerkt:
bruut man!

Korte, maar waarschijnlijk o zo doeltreffende training!:D

Wat betreft heavy deads...daar moet je van leren houden!:D

Erg bruute squats!

Ik zou als ik jou was deadlift zoiezo op minder reps pakken misschien dat je de oefening dan ook leuker begin te vinden. Altijd een goed gevoel als je met een pak gewicht in je handen staat ;)
3x10 lijkt me ook niet erg veel aan 3x5 is al veel leuker omdat je dan met een pak meer gewicht in je handen staat;)

Erg bruute squats!

Ik zou als ik jou was deadlift zoiezo op minder reps pakken misschien dat je de oefening dan ook leuker begin te vinden. Altijd een goed gevoel als je met een pak gewicht in je handen staat ;)
3x10 lijkt me ook niet erg veel aan 3x5 is al veel leuker omdat je dan met een pak meer gewicht in je handen staat;)

hehe ik heb al vanalles gedaan zenne, 1x3, 1x5, 1x12, 3x5, 3x10, 3x20, ...
Elke keer kom ik tot dezelfde conclusie: DEADLIFT SUCKT :P

Heb het al eerder gezegd, ****ing vette squats.
Afleiding door een poesje :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven