MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hehe ik had vanmiddag nog gekeken maar ik zag niks, bedankt ;) En ook gefeliciteerd, ik heb een abonnement op je log genomen, vond je trainingsmethode wel interessant + die filmpjes maken 't erg leerzaam.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: verb
netjes hoor verb - gefeliciteerd kerel! in mijn ogen een terechte plaatsing!

en je log staat nu ook hier, nice!

he verb gefeliciteerd jonge goed gewerkt heel knap resultaat als naturel!!!!!!

Gefeliciteerd Verb!:D

• Topic Starter Topic Starter
thx mannen :D

Mooie plaats man!

• Like
Waarderingen: verb
Nice ouwe :thumbs:

1) Squat heavy: 3x5x162.5kg!!!!!!!!!! PR!!!!!!!!! telkens de vijf reps mooi na elkaar

2) Calve raise: 3x15x162.5kg

3) Dragonflags: 3x10

Té lekkere training! het vele eten werpt al zen vruchten af ;)

ook eens posten wast ik vandaag gegeten heb: ik eet dagelijks altijd hetzelfde (enkel het gekookt varieert omdat ik dan moet eten wat men moeder klaarmaakt aangezien ik nog thuis woon ;) ). Op rustdagen is er uiteraard geen pre en post workout, maar dat wordt dan vervangen door 2 sneden multigranenbrood met 250gr kalkoenfilet.

Maaltijd 1:

3 grote appels
1 banaan
havermout (op het gevoel, redelijk veel, veel meer dan de voorbije maanden alleszins)
50gr whey
3x biergist
1x selenium zink

Maaltijd 2:

4 sneden meergranenbrood
150gr hesp
2 wortels
1 lepel olijfolie (zal in de toekomst vervangen worden door lijnzaadolie, maar heb momenteel enkel olijfolie ter beschikking)
1x visolie

Maaltijd 3:

was niet echt een maaltijd, gewoon een tussendoortje eerder
20gr whey
2 wortels
1 lepel olijfolie
1x visolie

Maaltijd 4:

veel aardappelen
veel kippenfilet
veel salade
3x biergist

Pre workout:

2 grote appels
opnieuw redelijk veel havermout
25gr whey
1 cap cafeine
1 redbull zonder suiker

Post workout

1l halfvolle chocomelk
2 bananen

Maaltijd 5

1 snede meergranenbrood met 125gr kalkoenfilet
aardappelen en kippenfilet die over waren van maaltijd 4

En straks volgt er nog een pot makreelfilet, een pot tonijn, en nog wat olijfolie

k/e/v-verhoudingen bereken ik niet. Ik zie wel wat de spiegel me zegt :)

Laatst bewerkt:
Eikes man, hoe je die lepels olijfolie binnen krijgt :s
Olijfolie en azijn op mijn rauwkost is wel lekker, maar een lepel wegdrinken :nanner:
Behoorlijke hoeveelheid food, maar je kan het gebruiken ;)
Schema ziet er goed uit.

Eikes man, hoe je die lepels olijfolie binnen krijgt :s
Olijfolie en azijn op mijn rauwkost is wel lekker, maar een lepel wegdrinken :nanner:
Behoorlijke hoeveelheid food, maar je kan het gebruiken ;)
Schema ziet er goed uit.

vorige week moest ik het nog wegslikken met veel water, nu kan ik het gewoon opdrinken zonder problemen :p went snel...

Ik vind sowieso dat t meeste vrij snel went. In het begin ging ik bijna over mn nek van shakes met water ipv melk, nu denk ik er niet eens meer bij na (same met mn gainer). Je moet er wat voor over hebben he, its all in the mind :)

Ik zal nooit een lepel olie drinken, dat weet ik wel zeker, als ik men vetten omhoog wil eet ik wel wat meer vis of noten :p

Ik zal nooit een lepel olie drinken, dat weet ik wel zeker, als ik men vetten omhoog wil eet ik wel wat meer vis of noten :p

jij bent niet hardcore é... lol :D

ik heb echt geen zin in noten, pf ik eet nu al de hele dag door bijna, als die noten er ook nog eens bijkomen... die lepel olie is gewoon heel gemakkelijk om snel wat goeie kcal's binnen te krijgen

Laatst bewerkt:
Dan ben ik maar niet hardcore éh :p Vuile gabber :roflol:

Dan zou ik voor mayo opteren tussen mijn boterham :p
Lekker met wat rauwkost en vlees - vis (smoskes :D )
De mayo die ik soms eens gebruik is op basis van olijfolie, voornamelijk onverzadigde vetten, wel zoals bij olijfolie enkelvoudige.

Vetten -> Slagroom, mayonaise, varkensvlees..,Suggestie?

Vetten -> Slagroom, mayonaise, varkensvlees..,Suggestie?

Om de een of andere reden krijg ik altijd uitslag (acne) van mayonaise, dus dat is geen optie in men dieet. Slagroom, bevat dat goede vetten? En als het zo is, dan nog zal ik het niet eten want ik lust het niet :p varkensvlees moet ik hier soms wel eens eten bij het gekookt van men ouders...
Dus geef mij toch maar gewoon wat lepels olie :D gemakkelijk en gezond

Visolie capsules dan? Of lijnzaadolie? (Blik) vis, pinda's...Meer kan ik zo even niet bedenken, hmmm..

---------- Toegevoegd om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:12 ----------

Dat zijn zeker de vetten die je wil hebben...
Als hij een makkelijke toegevoegde waarde wil is lijnzaad wel interessant, poly onverzadigde vetten. Geen hoop verzadigde vetten.
Beide soorten moeten aanwezig zijn toch? Er moet balans zijn..

Dat zijn zeker de vetten die je wil hebben...
Als hij een makkelijke toegevoegde waarde wil is lijnzaad wel interessant, poly onverzadigde vetten. Geen hoop verzadigde vetten.

en lijnzaadolie it will be ;) zal er binnenkort eens naar gaan zoeken in de winkel. Hebben ze dat trouwens in den aldi? (in den delhaize heb ik het niet gevonden vorige week, enkel een combinatie lijnzaad-koolzaad-olijf en nog een soort in 1 fles)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven