Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het moet besmettelijk zijn, ik had deze week geen zin in deadlift en kijk al uit om te squaten. Normaal doe ik veel liever DL :eek:

holy crap bro ... lekker logje is dit :p

Chill, chill;)

• Topic Starter Topic Starter
Vannacht niet geslapen doordat ik vandaag herexamen had (en ik ben het type student die pas op de allerlaatste dag begint te blokken en dan de nacht moet doorsteken), en in de namiddag 2 uur geslapen, dus normaal ging ik niet trainen. Maar er kwam een maat eens squatten, dus heb'k toch meegetraind, gelukkig maar achteraf bekeken!

1) Squat heavy: 2x5x165kg! PR! en 1x3x165kg (bij het zakken bij de vierde rep schoot het ineens weer in mn knie en dan ben ik maar gestopt). Op naar de 167.5kg!

2) Calve raise: 3x20x140kg

3) Dragonflags: 3x10

Woah! Ga dit blog ook volgen :D. We hebben dezelfde leeftijd maar ik heb nog aardig wat werk te verrichten wil ik er zo bijstaan als jou!

Heel nice fysiek Verb! :thumbs:

Vannacht niet geslapen doordat ik vandaag herexamen had (en ik ben het type student die pas op de allerlaatste dag begint te blokken en dan de nacht moet doorsteken), en in de namiddag 2 uur geslapen, dus normaal ging ik niet trainen. Maar er kwam een maat eens squatten, dus heb'k toch meegetraind, gelukkig maar achteraf bekeken!

1) Squat heavy: 2x5x165kg! PR! en 1x3x165kg (bij het zakken bij de vierde rep schoot het ineens weer in mn knie en dan ben ik maar gestopt). Op naar de 167.5kg!

2) Calve raise: 3x20x140kg

3) Dragonflags: 3x10

Herkenbaar:roflol:

Jij studeert in Gent zeker?

Is dat moeilijk zo'n dragonflag?

1) Bench press heavy: 3x5x122.5kg: vlot!

2) Chin ups light: 3x5xBW+7.5kg

3) DB row: 3x10x57.5kg

4) Upright row: 3x10x50kg

5) Gay barbell curl: 3x10x42.5kg

6) Shrugs: 3x10x105kg

7) Bent over reverse flyes: 3x10x10kg

2 uurtjes slapen en dr dan een squat PR uitknallen, ik doe het je niet na :thumbs:

nice bench!

Heel netjes die trainingen, je hebt 't goede ritme weer gevonden?

Heel netjes die trainingen, je hebt 't goede ritme weer gevonden?

idd, ben nu een twee- à drietal weken ferm aan het bulken, qua kracht ben ik nog nooit zo sterk geweest als nu. Gewicht op nuchtere maag is momenteel 98kg. Nu hopen dat ik nog een aantal weken op rij pr's kan zetten voor squat, mp en bp!

toch knap ongeveer een jaar geleden woog je 90 en nu bijna 100 met hetzelfde percentage zelfs nu ik on ben hou ik je moeilijk bij ok mijn krachtstats zijn meschien iets hoger maar jij staat er toch een stuk beter bij kwa fysiek

Laatst bewerkt:
toch knap ongeveer een jaar geleden woog je 90 en nu bijna 100 met hetzelfde percentage zelfs nu ik on ben hou ik je moeilijk bij ok mijn krachtstats zijn meschien iets hoger maar jij staat er toch een stuk beter bij kwa fysiek

Het gaat idd elke keer wel heel snel als ik mijn kcal's een pak verhoog. Momenteel heb ik voor het eerst in men leven wel het gevoel dat er een beetje vet bijgekomen is ook (het rare is, in de spiegel zie ik dat vet niet, heb nog steeds een sixpack, aders op men onderbuik zijn ook nog zichtbaar maar toch voel ik dat er een vetlaagske zit, dat er een paar weken geleden nog niet zat... heel raar)

Mijn krachtstats zijn jammer genoeg nooit echt in verhouding geweest met men massa... als ik wat meer eet, vliegen de kilo's er gemakkelijk aan, maar de kracht gaat niet evensnel vooruit.

Laatst bewerkt:
lekker weer seg ... PR op squats & op bench ... :thumbs:

Man, man! Verb verhoogt zijn kcal intake en knalt er gelijk wat kg's bovenop!:D Werkte dat bij mij ook maar zo!:mad:

1) Squat light: 3x5x120kg. Eerst een setje squatten, dan meteen 5x BW optrekken, dan meteen weer squatten, meteen weer optrekken, ... Werd er kotsmisselijk van en heb me daarna tien minuutjes op men gat moeten zetten.

2) Calve raise: 3x25x140kg

3) BOR: 3x5x120kg

4) Military press: 3x5x85kg: in praktijk: 1x4+1x1, 1x4+1x1, 1x3+1x2 ONGELOFELIJK frustrerend :mad: had goed geslapen en goed gegeten dus had gehoopt dat die 85kg vlot zou gaan, niet dus gvd. Ook al is 85kg een PR, dit vond ik echt klote. Volgende week nog eens 85kg proberen ipv opnieuw te verhogen met 2.5kg.

tweede setje:

http://www.youtube.com/watch?v=BbZ0O3Xvngg

5) Incline DB press: 3x10x40kg: nog frustrerender: tijdens het pressen draaiden de veren steeds naar onder, waardoor de veer altijd tegen men borst botste => waardoor ik niet diep genoeg kon gaan naar mijn goesting, ****ing klote. Heb me dan ook nog zeer gedaan door de dumbbells op men benen te gooien (en die kloteklemmen waren opnieuw verdraaid waardoor ik met de vieren op men benen zat ipv de schijf, redelijk pijnlijk). Had zin om die dumbbells tegen de muur te smijten.

6) Side raise: 3x10x15kg

7) Dips: 3x10xBW

Frustrerende klotetraining :mad:

98kg op nuchtere maag momenteel: benen komen presies wel slecht over

98kg.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven