- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
haha, 'k denk het
geen idee hoe dat mogelijk is 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen idee hoe dat mogelijk is 
Vannacht niet geslapen doordat ik vandaag herexamen had (en ik ben het type student die pas op de allerlaatste dag begint te blokken en dan de nacht moet doorsteken), en in de namiddag 2 uur geslapen, dus normaal ging ik niet trainen. Maar er kwam een maat eens squatten, dus heb'k toch meegetraind, gelukkig maar achteraf bekeken!
1) Squat heavy: 2x5x165kg! PR! en 1x3x165kg (bij het zakken bij de vierde rep schoot het ineens weer in mn knie en dan ben ik maar gestopt). Op naar de 167.5kg!
2) Calve raise: 3x20x140kg
3) Dragonflags: 3x10

Herkenbaar
Jij studeert in Gent zeker?
Is dat moeilijk zo'n dragonflag?

Heel netjes die trainingen, je hebt 't goede ritme weer gevonden?
toch knap ongeveer een jaar geleden woog je 90 en nu bijna 100 met hetzelfde percentage zelfs nu ik on ben hou ik je moeilijk bij ok mijn krachtstats zijn meschien iets hoger maar jij staat er toch een stuk beter bij kwa fysiek
Man, man! Verb verhoogt zijn kcal intake en knalt er gelijk wat kg's bovenop!Werkte dat bij mij ook maar zo!
![]()

had goed geslapen en goed gegeten dus had gehoopt dat die 85kg vlot zou gaan, niet dus gvd. Ook al is 85kg een PR, dit vond ik echt klote. Volgende week nog eens 85kg proberen ipv opnieuw te verhogen met 2.5kg.