Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het is moeilijk te zien langs achter, maar je kan beter meer naar achter pressen bij je MP, nu lijkt het of je mee naar voren presst. Probeer dit volgende keer eens. Je MP blijft sterk hoor, daar niet van, maar ik zie hier regelmatig trainingen voorbij komen met steeds weer zware presses in. Het lijkt me beter maximaal 2 x pw te pressen of doe je dit al? Je kan ook eens variatie zoals pushpress gaan doen.

• Topic Starter Topic Starter
250 a 300gr havermout is niet niks man! krijg je dat gewoon weggedronken of hoe doe je dit? neem zelf 80 a 125gr havermout..en bak dit op
heb een 100gr proberen weg te drinken, duurde een uur voor ik de helft op had.

sterke MP - fysiek blijft goed!;)

ik eet dat gewoon zuiver met een lepel op, samen met het fruit :D duurt wel lang tegenwoordig, maar heb nu tijd genoeg... Tijdens het schooljaar zal dit weer wat minder worden vrees ik

om de pot uit te kuisen

Wat is dat :D ?

alle beetjes uit je blikje vis te krijgen, proper blikje.

@ Keun: 100gr havermout eet ik op enkele minuten weg, geen enkel probleem. Gewoon havermout 2 scoops whey en water en weglepelen die handel

300gr havermout is wel gigantisch :) Stevig ontbijt :D

Het is moeilijk te zien langs achter, maar je kan beter meer naar achter pressen bij je MP, nu lijkt het of je mee naar voren presst. Probeer dit volgende keer eens. Je MP blijft sterk hoor, daar niet van, maar ik zie hier regelmatig trainingen voorbij komen met steeds weer zware presses in. Het lijkt me beter maximaal 2 x pw te pressen of doe je dit al? Je kan ook eens variatie zoals pushpress gaan doen.

Ik doe maar 1x mp per week zenne, en op zaterdag zware bp. Op woensdag incline bp, maar daar ga ik niet te zwaar op.

Oh ok, ik dacht dat ik het meer dan 2 x pw voorbij zag komen. Mijn fout !:D

Idd, meer je kop naar voren drukken waardoor je de bar meer naar achteren drukt zoals Hervee en Mike zeggen. Misschien ook je ellebogen wat meer naar voren houden.

Voor de rest gewoon erg sterk wel.

Oja en die belt is niks he ;)

Het is allemaal al gezegd :p Je maakt er bijna een inclined bench van (om even te overdrijven hé ;))
Neck Press is dan een goed alternatief, dan is dat leunen gelijk eruit ;)

Sterk werk zet je weer neer kerel. En niet enkel het trainen, die voeding op zich opeten
is ook al een heel werk :D

Sterk werk zet je weer neer kerel. En niet enkel het trainen, die voeding op zich opeten
is ook al een heel werk :D

Op dat ontbijt na kruipt er eigl heeeeel weinig werk en tijd in dat eten ze :D een gans pak kalkoenfilet op een boterham gooien, en op twee minuten is dat op. Die potten tonijn en makreelfilet zijn ook op vijf minuten opgegeten... En het gekookt, daar hoef ik zelf niets aan te doen :D Doordat ik ook altijd hetzelfde eet (op dat gekookt na) sta ik er eigl totaal niet meer bij stil dat ik eet, het is gewoon routine. Heel gemakkelijk allemaal... Niet te snappen dat velen hier zitten te zagen dat ze niet genoeg kunnen eten, terwijl ze meestal nog student zijn.

Laatst bewerkt:
Geen training vandaag, veeeel teveel werk voor school:(

moet je ook bij houden he!

hoeveel herexamens nog?:)

Ik moet nog 3 slagen vanaf nu om de helft van de studiepunten te halen:o

Nog 2. Maar voor dat van nu vrijdag is het nog redelijk veel leerstof+relatief moeilijk (aleja niet extreem moeilijk, maar je kunt het alleszins niet na het 1x gelezen te hebben zoals bij sommige andere vakken wel het geval is :D ) + ik moet er nog een abnormaal grote taak voor maken die normaal gezien een groepstaak was tijden het schooljaar. Maar aangezien ik nooit nr de les geweest ben heb ik die taak niet gemaakt en moet ik die nu dus alleen maken hehe. 'k Heb een maat zen taak gekregen als voorbeeld, 31 blz is ze :eek: 'k ga dus goed mogen werken vandaag en morgen.

Verb op dat vlak lijken we erg op elkaar :p
Alles uitstellen naar de laatste moment, om dan te beseffen dat de tijd eigenlijk toch wat weinig was.

Ik heb maar 1jaar hogeschool gedaan, en dat jaar heb ik vooral van het studentenleven geproefd :cool:
Natuurlijk geen voorbeeld voor jullie :p hehe

Pfffffff van woensdagochtend tot nu nu maar een vijf-tal uur geslapen in totaal, dus ben behoorlijk kapot nu. De hoeveelheid cafeine die de laatste dagen in men lichaam gegaan is is niet meer gezond denk ik :rolleyes:

Normaal was het vandaag 3x5x167.5kg squat, maar heb gewoon met men maat meegetraind, want was mentaal en lichamelijk te kapot om iets deftigs te kunnen presteren :D

1) Squat: 5x5x110kg

2) Calve raise: 3x25x130kg

3) Dragonflags: 3x10

Men maat heeft me een fles lijnzaadolie meegebracht, dus vanaf nu wordt dat ook aan men voedingsschema toegevoegd.

Laatst bewerkt:
hehe zoveel cafeine en weinig slaap wordt en blijf je wel droog!!! :D

Men maat heeft me een fles lijnzaadolie meegebracht, dus vanaf nu wordt dat ook aan men voedingsschema toegevoegd.

Ik hoop dat je fles volledig donker is, want anders gaat dat spul kapot. Dus steek hem maar ergens weg waar het pikdonker en koel is;).

En snap eigenlijk niet hoe je niet aan lijnzaadolie kon raken. Ik veronderstel dat je ook wel iets van supps online koopt. Je kan bij de boardsponsors ook lijnzaadolie (ook flaxseed genoemd) verkrijgen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven