Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is niet meer leuk man ! Ik hoop er ook zo bij te staan bij 21 jaar !

dit is niet meer leuk man ! Ik hoop er ook zo bij te staan bij 21 jaar !
---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------
je blijft maar bijkomen, hoe doe je dat man?
Ik vind het steeds moeilijker te geloven dat dit naturel is.
als ik zie hoe snel die kg's er aanvliegen door meer te eten, dan begin ik het op de duur zelf bijna ongeloofwaardig te vinden
feit is wel dat mijn vetpercentage altijd ongeveer hetzelfde blijft (heb nu voor het eerst ooit een beetje vet bijgekregen), mijn kracht nooit een terugval kent en ook nooit spectaculair omhoog gaat, ik nooit vocht ophoud ofzo (allemaal dingen die ik in de aas-sectie vaak hoor terugkomen), ... Dusja, ik blijf zeggen dat ik naturel ben, en zal dat altijd blijven zeggen zolang ik naturel blijf (en ik veronderstel dat dat voor de rest van men leven is, aangezien ik het niet nodig heb om groot te worden, ik niet veel groter wil worden dan wat ik nu ben, en ik er te p*ssy voor ben). Maar iedereen mag er het zijne van denken natuurlijk, want ik kan toch niet bewijzen dat ik naturel ben.das uw goed rechtals ik zie hoe snel die kg's er aanvliegen door meer te eten, dan begin ik het op de duur zelf bijna ongeloofwaardig te vinden
feit is wel dat mijn vetpercentage altijd ongeveer hetzelfde blijft (heb nu voor het eerst ooit een beetje vet bijgekregen), mijn kracht nooit een terugval kent, ik nooit vocht ophoud ofzo (allemaal dingen die ik in de aas-secte vaak hoor terugkomen), ... Dusja, ik blijf zeggen dat ik naturel ben, en zal dat altijd blijven zeggen zolang ik naturel blijf (en ik veronderstel dat dat voor de rest van men leven is, aangezien ik het niet nodig heb om groot te worden, ik niet veel groter wil worden dan wat ik nu ben, en ik er te p*ssy voor ben). Maar iedereen mag er het zijne van denken natuurlijk, want ik kan toch niet bewijzen dat ik naturel ben.
@Verb
Hoeveel rust neem jij eigenlijk tussen jou setjes door, en als je aan de volgende oefening gaat beginnen?
Je hoort het al vaak, maar complimenten voor je fysiek.. damn !
ben redelijk lui... ik herbegin pas als ik het gevoel heb dat ik men vooropgesteld aantal reps kan halen, en niet eerder. Dus dat duurt altijd wel langer dan bv 1 minuut ofzo... Doe het dus op het gevoel en time het nooit. (het squatten en optrekken deze training was gewoon een uitzondering, en ik denk dat ik het nooit meer ga doen
, veel te intensief naar men goesting )pff iets te veel denk ikben redelijk lui... ik herbegin pas als ik het gevoel heb dat ik men vooropgesteld aantal reps kan halen, en niet eerder. Dus dat duurt altijd wel langer dan bv 1 minuut ofzo... Doe het dus op het gevoel en time het nooit. (het squatten en optrekken deze training was gewoon een uitzondering, en ik denk dat ik het nooit meer ga doen
, veel te intensief naar men goesting )
Dus dat kan varieren van 1minuut tot 5minuten ofzo ?
Dan ben je wel een tijd bezig met je training, of haal je het nog in een uurtje tot 1,5?

Beter dat ze het ongeloofwaaridg vinden dat je naturel bent, dan dat ze het ongeloofwaardig vinden dat je voor je fysiek hebt moeten kuren. Ik krijg soms ook het 'verwijt' (?) dat ik kuur, maar dan zeg ik ook dat ik buiten het cut of bulkseizoen ik niet extreem in gewicht of kracht schommel etc etc..
Keep this train goin' bro !
.
.
.Zie ook het nut niet in voor je om te kuren verb, 1.80 met 100kg lijkt mij groot genoeg.
Mijn droom is 90kg@8%.
Ik hoop dan wel nog heeeel veel kracht bij te krijgen, maar daar heb ik nog een heel leven voor dus daar kan ik men tijd voor nemen.90kg voor jouw grootte is niets man! Daar moet meer massa op![]()
100kg op nuchtere maag is men doel. Meer hoeft niet, want anders gaan men kop en kleine floris te klein worden in verhouding tot de rest van men lichaam vrees ikIk hoop dan wel nog heeeel veel kracht bij te krijgen, maar daar heb ik nog een heel leven voor dus daar kan ik men tijd voor nemen.

Ik stop met bodybuilding!
Wat eet je gemiddeld per dag momenteel..?
) Je training afronde met heavy peniscurls éh man, die spier moet ook groeien
Vette fysiek, maar dat is al meerdere keren meegedeeld![]()