XXL Nutrition

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dit is niet meer leuk man ! Ik hoop er ook zo bij te staan bij 21 jaar !

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

je blijft maar bijkomen, hoe doe je dat man?

• Topic Starter Topic Starter

dude, uw rug is al ****ing wijder dan de mijne :P

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

je blijft maar bijkomen, hoe doe je dat man?

ben nu al drie weken ofzo véél meer kh aan het eten op trainingsdagen (havermout en patatten), en dagelijks ook 2 lepels olijfolie extra (maar dat moet op termijn vervangen worden door lijnzaadolie, maar heb dat nogniet gevonden in een winkel...)

Ik ben tot 90kg ongeveer gekomen met een k*tvoedingsschema, dan door daar wat aan te sleutelen ben ik naar 94-95kg gegaan en daar ff stabiel op gebleven, en nu sinds ik terug wat extra eet zit ik al meteen op 98kg., we zien wel waar het eindigt met dit voedingsschema.

Laatst bewerkt:
En nog zo droog blijven ook. The gift II.

Ik vind het steeds moeilijker te geloven dat dit naturel is.

Ik vind het steeds moeilijker te geloven dat dit naturel is.

das uw goed recht ;) als ik zie hoe snel die kg's er aanvliegen door meer te eten, dan begin ik het op de duur zelf bijna ongeloofwaardig te vinden :) feit is wel dat mijn vetpercentage altijd ongeveer hetzelfde blijft (heb nu voor het eerst ooit een beetje vet bijgekregen), mijn kracht nooit een terugval kent en ook nooit spectaculair omhoog gaat, ik nooit vocht ophoud ofzo (allemaal dingen die ik in de aas-sectie vaak hoor terugkomen), ... Dusja, ik blijf zeggen dat ik naturel ben, en zal dat altijd blijven zeggen zolang ik naturel blijf (en ik veronderstel dat dat voor de rest van men leven is, aangezien ik het niet nodig heb om groot te worden, ik niet veel groter wil worden dan wat ik nu ben, en ik er te p*ssy voor ben). Maar iedereen mag er het zijne van denken natuurlijk, want ik kan toch niet bewijzen dat ik naturel ben.

Laatst bewerkt:
Beter dat ze het ongeloofwaaridg vinden dat je naturel bent, dan dat ze het ongeloofwaardig vinden dat je voor je fysiek hebt moeten kuren. Ik krijg soms ook het 'verwijt' (?) dat ik kuur, maar dan zeg ik ook dat ik buiten het cut of bulkseizoen ik niet extreem in gewicht of kracht schommel etc etc..

Keep this train goin' bro !

das uw goed recht ;) als ik zie hoe snel die kg's er aanvliegen door meer te eten, dan begin ik het op de duur zelf bijna ongeloofwaardig te vinden :) feit is wel dat mijn vetpercentage altijd ongeveer hetzelfde blijft (heb nu voor het eerst ooit een beetje vet bijgekregen), mijn kracht nooit een terugval kent, ik nooit vocht ophoud ofzo (allemaal dingen die ik in de aas-secte vaak hoor terugkomen), ... Dusja, ik blijf zeggen dat ik naturel ben, en zal dat altijd blijven zeggen zolang ik naturel blijf (en ik veronderstel dat dat voor de rest van men leven is, aangezien ik het niet nodig heb om groot te worden, ik niet veel groter wil worden dan wat ik nu ben, en ik er te p*ssy voor ben). Maar iedereen mag er het zijne van denken natuurlijk, want ik kan toch niet bewijzen dat ik naturel ben.

Beweer ook niet dat je kuurt. Ik vind het gewoon steeds moeilijker te geloven dat het naturel is. Je gaind zo snel zonder dat je bf stijgt en no offense naar jou, maar tiger4evah en stallone power beweren ook naturel te zijn, terwijl die al een aantal kuurtjes erop hebben zitten. Ik wil graag geloven dat je naturel bent. Ik zou het alleen maar mooier vinden als je dat ook echt bent. Petje af als je naturel bent, alleen jij kent de waarheid.

@Verb

Hoeveel rust neem jij eigenlijk tussen jou setjes door, en als je aan de volgende oefening gaat beginnen?

Je hoort het al vaak, maar complimenten voor je fysiek.. damn !

@Verb

Hoeveel rust neem jij eigenlijk tussen jou setjes door, en als je aan de volgende oefening gaat beginnen?

Je hoort het al vaak, maar complimenten voor je fysiek.. damn !

pff iets te veel denk ik :P ben redelijk lui... ik herbegin pas als ik het gevoel heb dat ik men vooropgesteld aantal reps kan halen, en niet eerder. Dus dat duurt altijd wel langer dan bv 1 minuut ofzo... Doe het dus op het gevoel en time het nooit. (het squatten en optrekken deze training was gewoon een uitzondering, en ik denk dat ik het nooit meer ga doen :D , veel te intensief naar men goesting )

pff iets te veel denk ik :P ben redelijk lui... ik herbegin pas als ik het gevoel heb dat ik men vooropgesteld aantal reps kan halen, en niet eerder. Dus dat duurt altijd wel langer dan bv 1 minuut ofzo... Doe het dus op het gevoel en time het nooit. (het squatten en optrekken deze training was gewoon een uitzondering, en ik denk dat ik het nooit meer ga doen :D , veel te intensief naar men goesting )

Dus dat kan varieren van 1minuut tot 5minuten ofzo ?
Dan ben je wel een tijd bezig met je training, of haal je het nog in een uurtje tot 1,5?

Niet normaal dit fysiek. De kans om multimiljonair te worden is vele malen groter dan dat je zulke goeie genen krijgt:P

Dit motiveert echt om nog harder te trainen en nog strikter te eten.

Dus dat kan varieren van 1minuut tot 5minuten ofzo ?
Dan ben je wel een tijd bezig met je training, of haal je het nog in een uurtje tot 1,5?

Meestal is het tussen 1.5u en 2u, hangt er ook van af of ik alleen train of met een maat. Ik heb alleszins van iedereen die al met me getraind heeft gehoord dat ik een tamzak die meer zit te rusten dan wat anders :D

Beter dat ze het ongeloofwaaridg vinden dat je naturel bent, dan dat ze het ongeloofwaardig vinden dat je voor je fysiek hebt moeten kuren. Ik krijg soms ook het 'verwijt' (?) dat ik kuur, maar dan zeg ik ook dat ik buiten het cut of bulkseizoen ik niet extreem in gewicht of kracht schommel etc etc..

Keep this train goin' bro !

+1

Alle goeie naturels krijgen het verwijt dat ze kuren, jealousy is a b*ch;).

Vind het soms jammer dat ze dat hier op het forum soms denken van bv jouw en verb, terwijl ik meestal duidelijk verschil zie in een AAS fysiek en een niet AAS fysiek.

Zie ook het nut niet in voor je om te kuren verb, 1.80 met 100kg lijkt mij groot genoeg :o.

Mijn droom is 90kg@8% :P.

Zie ook het nut niet in voor je om te kuren verb, 1.80 met 100kg lijkt mij groot genoeg :o.

Mijn droom is 90kg@8% :P.

90kg voor jouw grootte is niets man! Daar moet meer massa op :D

100kg op nuchtere maag is men doel. Meer hoeft niet, want anders gaan men kop en kleine floris te klein worden in verhouding tot de rest van men lichaam vrees ik :P Ik hoop dan wel nog heeeel veel kracht bij te krijgen, maar daar heb ik nog een heel leven voor dus daar kan ik men tijd voor nemen.

als je nu eens eerder je hoofd onder bar steekt bij MP zal het gemakkelijker gaan..

dus meteen hoofd eronder

Sterke MP en nog steeds een brute fysiek.
Deze jongen weet wat doorzetten is!

:sad: Ik stop met bodybuilding!

Wat eet je gemiddeld per dag momenteel..?

90kg voor jouw grootte is niets man! Daar moet meer massa op :D

100kg op nuchtere maag is men doel. Meer hoeft niet, want anders gaan men kop en kleine floris te klein worden in verhouding tot de rest van men lichaam vrees ik :P Ik hoop dan wel nog heeeel veel kracht bij te krijgen, maar daar heb ik nog een heel leven voor dus daar kan ik men tijd voor nemen.

Je training afronde met heavy peniscurls éh man, die spier moet ook groeien :p
Vette fysiek, maar dat is al meerdere keren meegedeeld ;)

:sad: Ik stop met bodybuilding!

Wat eet je gemiddeld per dag momenteel..?

Elke dag hetzelfde:

Maaltijd1:
3 appels, 1 banaan en redelijk veel havermout (havermout doe ik op het gevoel, maar zal ongeveer rond de 250gr a 300gr zijn)
50gr whey

Maaltijd 2:
2 sneden multigranenbrood met 150gr hesp (op trainingsdagen vier sneden brood)
een paar rauwe wortels
1 lepel olijfolie (wordt naar de toekomst toe vervangen door lijnzaadolie)

Maaltijd 3:
1 snede multigranenbrood met 125gr kalkoenfilet (op trainingsdagen 2 sneden brood)
2 caps visolie

Maaltijd 4:
gekookt, dus wat men ouders klaarmaken (soep, aardappelen/spaghetti, groenten en vlees/vis)

Maaltijd 5:
1 snede multigranenbrood met 125gr kalkoenfilet

Maaltijd 6:
1 snede multigranenbrood met 125gr kalkoenfilet

Maaltijd 7:
100gr makreelfilets in olijfolie, met een klein stukske brood om de pot uit te kuisen

Maaltijd 8:
150gr tonijn in eigen nat, ook met een klein stuk brood om de pot uit te kuisen
1 lepel olijfolie

Dit is voor een rustdag, op een trainingsdag vallen maaltijd 5 en 6 weg en worden die vervangen door:

pre-workout:
2 appels met opnieuw redelijk veel havermout
25gr whey
1 cafeinepil

post-workout:
2 bananen
1l halfvolle chocomelk

op trainingsdagen neem ik ook nog een derde lepel olijfolie.

Sommigen zullen het mss saai vinden om altijd hetzelfde te eten, maar ik vind het juist heel gemakkelijk, zo weet ik steeds dat ik alles binnenheb wat ik moet binnenhebben (en ik lust ook alles van deze dingen, dusja :P )
k/e/v- verhoudingen bereken ik niet, doe gewoon alles op het gevoel. Chips, snoep, chocolade, frisdrank, ... eet en drink ik totaal niet meer, het enige waarmee ik eens durf junken zijn bickyburgers en loempia's (maar zoveel valt dat nu ook niet voor) en redbull met suiker (tijdens het uitgaan)

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Je training afronde met heavy peniscurls éh man, die spier moet ook groeien :p
Vette fysiek, maar dat is al meerdere keren meegedeeld ;)

dat doe ik elke dag al... mss is het daardoor dat hij niet zo goed groeit als men andere spiergroepen, hij raakt overtrained :D

Laatst bewerkt:
250 a 300gr havermout is niet niks man! krijg je dat gewoon weggedronken of hoe doe je dit? neem zelf 80 a 125gr havermout..en bak dit op
heb een 100gr proberen weg te drinken, duurde een uur voor ik de helft op had.

sterke MP - fysiek blijft goed!;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven