- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat goed hier...echt een heel goed fysiek voor een naturel, petje af.
Thx, doet me plezier dat je gelooft dat ik naturel ben. Jouw fysiek vind ik trouwens een van de weinige fysieken hier op het forum waarbij ik aas verantwoord vind. Als je dat vergelijkt met veel van die f**gots hier die kuren voor een lichaam van 75kg met niet eens een laag vetpercentage... damn.

In stats is het verschil tussen jullie twee niet eens zo groot zie ik.![]()
). Las trouwens ergens dat Rob S nog op +110kg gestaan heeft, daar kan ik enkel van dromen 
Het scheelt toch een aantal kg, en in krachtstats loop ik ook duidelijk heel wat achter hehe (jammer genoeg). Las trouwens ergens dat Rob S nog op +110kg gestaan heeft, daar kan ik enkel van dromen
![]()
je traint net 4 jaar toch? zit imo nog wel meer in dan die 100kg als ik zie hoe snel het de laatste tijd is gegaan bij je
hij zei het redelijk serieus dus ben niet zeker of ie aan het zeveren was of niet heheDenk dat je volgende keer zeker 2 sets de 5 reps haalt met 125kg BP.
Je staat iig niet stil in krachtstats![]()
de week ervoor was 3x5x122.5 vlot gelukt, en die 125kg ging dan langs geen kanten terwijl het maar 2.5kg verschil is...Keertje 130+kg opladen, 3 sets proberen kijken hoe ver je komt al is het maar 2 of 3 reps per set. Keer erop knal je dan vast over die 125kg heen omdat die 130+ meer van je lichaam vroeg.Wel ik hoop dat ik snel die 3x5x125kg kan drukken, want 'k heb al vaak gevloekt op dat gewicht! Denk dat het een mentaal plateau is ofzode week ervoor was 3x5x122.5 vlot gelukt, en die 125kg ging dan langs geen kanten terwijl het maar 2.5kg verschil is...

Keertje 130+kg opladen, 3 sets proberen kijken hoe ver je komt al is het maar 2 of 3 reps per set. Keer erop knal je dan vast over die 125kg heen omdat die 130+ meer van je lichaam vroeg.
Is maar een ideetje![]()
) De weken nadien ben ik terug naar 115kg moeten zakken en zo terug opbouwen, want het ging totaal niet meer. (of was het 117.5, ik weet hetniet goed meer, het staat alleszins in men log ergens
). Dus zaterdag ga ik nog eens met 125kg proberen, en als dat niet perfect 3x5 lukt, dan zak ik nog eens een paar kg's. En dan bouw ik opnieuw langzaam op ('k heb toch tijd
) 'k heb mij er al bij neergelegd dat men kracht niet evenredig met mijn massa bijkomt 
In dat geval zeg ik helemaal niets meer daarover, wil geen achteruitgang op mijn geweten hebben
Misschien een keer een pre-workout boostertje proberen als je echt vast blijft lopen op het gewicht?
ik ga gewoon nog wat meer eten en dan zal het wel eens lukken...Pré workoutboosters zijn crapik ga gewoon nog wat meer eten en dan zal het wel eens lukken...

Kom op Verb probeer het eens -> portie NOX pump extreme voor de training en tijdens je max attempt luister je naar Hatebreed. Gegarandeerd succes!![]()
kheb ooit eens no explode (ofzoiets) gekregen van een maat (omdat hij het niet lustte). Op de pot stond dat ik de sportschool ging slopen dankzij dat product (lol), maar ik heb er NIETS, maar dan ook echt NIETS van gemerkt
Ik blijf bij men cafeinepillen en havermout met appels als pre workout 
hehekheb ooit eens no explode (ofzoiets) gekregen van een maat (omdat hij het niet lustte). Op de pot stond dat ik de sportschool ging slopen dankzij dat product (lol), maar ik heb er NIETS, maar dan ook echt NIETS van gemerkt
Ik blijf bij men cafeinepillen en havermout met appels als pre workout
![]()