XXL Nutrition

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Toptraining!

1) Incline bench press medium: 2x10x90kg en 1x13x90kg: te licht

2) Deadlift: 3x10x140kg

3) Pull ups heavy: 3x5xBW+12.5kg: pffffff ik merk het dat ik zwaarder geworden ben, ging niet zo heel vlot meer

4) CGBP: 3x10x92.5kg: te licht

5) Arnold press: 3x10x32.5kg

6) Shrugs: 3x10x100kg

7) BOR light: 3x10x70kg, voor de lol met men handen anders geplaatst dan normaal

8) Dumbbell curl: 3x10x20kg: lol

Laatst bewerkt:
t*ring! Dat zijn nog eens gewichten! Die arnold press is ook zwaar bruut kerel!

gaat nog steeds lekker heh baas! komt er binnenkort een update foto of is er nog weinig veranderd?

• #1.024
gaat nog steeds lekker heh baas! komt er binnenkort een update foto of is er nog weinig veranderd?

Deze ochtend was het 99kg op nuchtere maag, maar zelf zie ik geen verandering tbh... Ik merk het wel aan men broeken dat ik bijgekomen ben, jammer genoeg :D straks kan ik in geen enkele broek meer. 'k Zal nog eens een foto nemen als ik een tijdje 100kg op nuchtere maag weeg.

'k heb daarstraks men pakketje van bodylab ontvangen dat ik gewonnen heb met de contest: 6kg whey en 480 bcaa pillen. Vanaf nu ga ik voor en na elke training 1 bcaapil toevoegen aan men dieet.

Deze ochtend was het 99kg op nuchtere maag, maar zelf zie ik geen verandering tbh... Ik merk het wel aan men broeken dat ik bijgekomen ben, jammer genoeg :D straks kan ik in geen enkele broek meer. 'k Zal nog eens een foto nemen als ik een tijdje 100kg op nuchtere maag weeg.

'k heb daarstraks men pakketje van bodylab ontvangen dat ik gewonnen heb met de contest: 6kg whey en 480 bcaa pillen. Vanaf nu ga ik voor en na elke training 1 bcaapil toevoegen aan men dieet.

ooh ja - het broekenverhaal, dat zal ik deze winter ook wel weer krijgen :P maar 100 kilo zou mooi zijn man, mooie grens

480 BCAA pillen hahaha...waarom trouwens 1 pil voor en 1 pil na de training? zijn ze zo hoog gedoseerd dan? toen ik BCAA's van PowerSupplements gebruikte nam ik er 2 voor, 2 tijdens en 2 na de training - heeeerlijk voor het herstel gewoon!

Wow! De volledige 2 gram? :d

Petje af man, goed fysiek en flinke resultaten boek je.
Ga zo door!

• #1.028
ooh ja - het broekenverhaal, dat zal ik deze winter ook wel weer krijgen :P maar 100 kilo zou mooi zijn man, mooie grens

480 BCAA pillen hahaha...waarom trouwens 1 pil voor en 1 pil na de training? zijn ze zo hoog gedoseerd dan? toen ik BCAA's van PowerSupplements gebruikte nam ik er 2 voor, 2 tijdens en 2 na de training - heeeerlijk voor het herstel gewoon!

Hoh, ik ben sowieso al geen voorstander van teveel supps. Haal liever alles uit men voeding. Die pillen zijn nu gewoon eens een leuk extra'tje. (en ik ga 240 pillen aan men maat geven, dus kga wat zuinig zijn met degene die overblijven :p )

ff een vraagje kerel, je doet uiteraard fullbody....maar warm jij nou niet op dan bij bv deadlift hierboven? en ook andere oef zie ik dat je er gelijk volle bak in gaat.

en wtf is Arnie-press???

:D

• #1.030
ff een vraagje kerel, je doet uiteraard fullbody....maar warm jij nou niet op dan bij bv deadlift hierboven? en ook andere oef zie ik dat je er gelijk volle bak in gaat.

en wtf is Arnie-press???

:D

http://www.youtube.com/watch?v=-1ygfewO2jI dit is een oud filmpje van hoe ik arnoldpress doe...

ja ik warm alles een beetje op ze (niet echt veel tbh, maar toch een beetje). Maar dan neem ik gewoon willekeurig wat gewichtjes, en doe ik willekeurig wat herhalingen (hangt af van welke schijven het dichtst in men buurt liggen :P ), dus dat vind ik niet echt de moeite om te vermelden (en te onthouden :D )

haha okee man, nu is het duidelijk......gij zijt een BEEEEESSSCCCHTTT!:D

• Like
Waarderingen: verb
  • #1.032
LEKKERE training

1) Squat heavy: 3x5x167.5kg! PR! relatief vlot zelfs

2) Calve raise: 3x20x140kg

3) Dragonflags: 3x10

• #1.033
again, een toptraining:

1) Bench press heavy: 3x5x125kg!!! PR!!! relatief vlot!

ik:
http://www.youtube.com/watch?v=hMFjkCNbPi4

men maat:
http://www.youtube.com/watch?v=rnlgyQ-RN5o

2) Chin ups light: 3x5xBW+10kg

3) DB row: 3x10x65kg

4) Upright row: 3x10x55kg

5) Gay barbell curl: 3x10x55kg

6) Dumbbell shrugs: 3x10x55kg: was te zwaar voor mij om echt strikt uit te voeren, ik suck in shrugs

7) Bent over reverse flys: 3x10x10kg

Laatst bewerkt:
Sterk weer hier! Zet je nooit de spotters als je Bencht?

sterke maat heb je ook! wat zit er bij jullie in dat drinkwater?

• #1.036
sterke maat heb je ook! wat zit er bij jullie in dat drinkwater?

Hehe, normaal is hij veel sterker dan ik, maar hij heeft ongeveer een jaar zo goed als niet meer getraind, en is nu pas een aantal weken opnieuw bezig met mij...

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Sterk weer hier! Zet je nooit de spotters als je Bencht?

nee nooit, want dan zou ik er tegen botsen ;) en kheb men maat als spotter, en desnoods rol ik het van mij. Heb ooit al eens 125kg van mij moeten rollen, en dat was geen probleem :)

dienen maat van u dat lijkt mij pas een beest. jammer dat hij een jaar out was, ik denk dat hij anders van een totaal ander niveau zou zijn ;d

Jullie staan er beide goed bij man... een goe voorbeeld voor mij!

nee nooit, want dan zou ik er tegen botsen ;) en kheb men maat als spotter, en desnoods rol ik het van mij. Heb ooit al eens 125kg van mij moeten rollen, en dat was geen probleem :)[/QUOTE]

Dat rollen vind ik zo k*t hé..een paar keer gehad in het begin en onlangs met 90kg :o

Verder netjes log, en die arnold press is echt ziek met je 32.5 kg :p

• #1.040
dienen maat van u dat lijkt mij pas een beest. jammer dat hij een jaar out was, ik denk dat hij anders van een totaal ander niveau zou zijn ;d

Vorig jaar stond hij op 104kg, bijlange niet zo droog als ik, maar toch niet echt vet, dan was hij in topconditie. Maar dan is hij een relatie begonnen en heeft hij zo goed als niet meer getraind, resultaat => 110kg momenteel, beetje spiermassa kwijt en veel vet erbij :D

aaaaaaaaaaaahahahahahahaha, tzijt gij ofwa? :D khaddet niet eens door, uw leeftijd klopt niet :P potverdomme zeg en dan zit ik u hier nog te bestoefen... nu zal uw nek nog dikker worden

dienen dikken in het tweede filmpje is dus fflingstone

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven