steven177
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice training verb!! doe je eigenlijk een soort opwarming voor je die heavy bench press doet??

Nice train Verb!
En gefeliciteerd met je PR"sZou je je trainingsmethode nog eens uit kunnen leggen?
Wat ern k*t muziek zeg.
Dat motiveert toch niet?
Goede gewichten man
Klinkt misschien idioot, maar hang maar eens een Ipod of iets dergelijks aan je radio en je gaat op je favoriete muziek nog hardere PR's maken!... Maar 'k heb niet echt muziek nodig om me te motiveren, 'k ben gemotiveerd genoeg hehe.

Klinkt misschien idioot, maar hang maar eens een Ipod of iets dergelijks aan je radio en je gaat op je favoriete muziek nog hardere PR's maken!
Goede muziek + hogere PR's + DBB tevreden = win-win-win![]()

Misschien nog niet hellemaal hersteld van je squats van vorige week?
Volgende keer mss 110kg ofzo nemen op lightday ipv 120.Echt beresterk man...
Een vraagje: heb jij eventuele tips of advies voor een homegym? Ik ga namelijk binnenkort mij het barbarian power cage system aanschaffen, maar weet niet of dit wel voldoende zou zijn. Kuiten train ik bijvoorbeeld normaal altijd in een smith-machine of calve raise machine.

Sounds like a good plan!Met een squatkooi, olympische barbell, voldoende schijven en 2 verstelbare dumbbells kan je volgens mij alles doen wat je wil! Kuiten doe ik nu ook gewoon in men kooi... 'k ga wel niet meer negatief zoals ik vroeger in de pussygym wel kon in de smith maar soit, men kuiten groeien toch dusja...![]()

denk dat het voor een deel aan de stress te wijten is. Had vandaag men rapport van men herexamens gekregen en heb door de stress totaal niet kunnen slapen + men maag was helemaal niet in orde, ben al de hele dag misselijk.
en de twee andere die niet echt belangrijk waren, en ook niet veel voor gedaan heb, hebk 2 keer 10/20 haha
echt gek! Echt overdreven hoeveel geluk ik het voorbije jaar heb gehad... ongelofelijk weinig geleerd, en in totaal 7 keer tien op twintig hehehe. Nu voor men laatste jaar ga ik toch wat meer men best doen en wat hogere cijfers proberen halen.