AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice training verb!! doe je eigenlijk een soort opwarming voor je die heavy bench press doet??

Nice train Verb!

En gefeliciteerd met je PR"s ;) Zou je je trainingsmethode nog eens uit kunnen leggen?

Wat ern k*t muziek zeg.
Dat motiveert toch niet?
Goede gewichten man

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
nice training verb!! doe je eigenlijk een soort opwarming voor je die heavy bench press doet??

gisteren heb'k 6x70kg gedaan als 'opwarming'. Veel warm ik dus niet op :p

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Nice train Verb!

En gefeliciteerd met je PR"s ;) Zou je je trainingsmethode nog eens uit kunnen leggen?

Hoezo uitleggen? het is gewoon een fullbodyschema met als basis de grote compounds (en varianten erop) aangevuld met wat isolatieoefeningen om men lichaam wat te 'finetunen'.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Wat ern k*t muziek zeg.
Dat motiveert toch niet?
Goede gewichten man

Hehe, 't is gewoon altijd de radio die opstaat, dus dat is dan meestal een goed liedje, dan een slecht, dan weer een goed, ... Maar blijkbaar filmen we meestal als het schijtliedjes zijn haha. Maar 'k heb niet echt muziek nodig om me te motiveren, 'k ben gemotiveerd genoeg hehe.

heavy weights hoor

... Maar 'k heb niet echt muziek nodig om me te motiveren, 'k ben gemotiveerd genoeg hehe.
Klinkt misschien idioot, maar hang maar eens een Ipod of iets dergelijks aan je radio en je gaat op je favoriete muziek nog hardere PR's maken!:thumbs:

Goede muziek + hogere PR's + DBB tevreden = win-win-win;)

• #1.067
Klinkt misschien idioot, maar hang maar eens een Ipod of iets dergelijks aan je radio en je gaat op je favoriete muziek nog hardere PR's maken!:thumbs:

Goede muziek + hogere PR's + DBB tevreden = win-win-win;)

Hehe :p

Klotetraining vandaag!:mad:

1) Squat light: 3x5x120kg gecombineerd met 3x5xBW optrekken: benen deden ferm zeer.. klote. Die 120kg voelde evenzwaar aan als die 170kg vrijdag...

2) Calve raise: 3x25x140kg

3) BOR: 3x5x122.5kg

4) Military press: 1x4x87.5kg en 3x5x80kg: manmanman zo frustrerend gvd. Arrogant als ik ben dacht ik dat 3x5x87.5kg vlot ging gaan, niet dus. ****ing zwaar...

5) Incline DB press: 3x10x42.5kg

6) Side raise: 3x10x17.5kg

7) Dips: 3x10xBW+10kg

Soms denk je een gewicht makkelijk aan te kunnen voor een bepaald aantal sets/reps - naderhand denk je toch shit hey! Heb het zelf ook vaak genoeg gehad, meestal verlaagde ik het aantal reps dan:p

Misschien nog niet hellemaal hersteld van je squats van vorige week?
Ziet er verder keurig uit weer.

• #1.069
  • #1.070
Een van men beste trainingen ooit denk ik:

1) Incline bench press medium: 2x10x95kg en 1x11x95kg

2) Deadlift: 3x10x150kg:

Eerste setje: ik wist niet dat ik nooit echt helemaal recht kwam, heb daar in het tweede en derde setje wat proberen op letten
http://www.youtube.com/watch?v=o0oqorvNkyg

Tweede setje: gatver, blijkbaar maar 9 reps gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=xH7dnx52mqA

3) Pull ups heavy: 3x5xBW+15kg

4) CGBP: 3x10x100kg

5) Arnold press: 3x10x35kg

6) Shrugs: 3x10x110kg

7) BOR light: 3x10x70kg

Deadlift was trouwens op het einde vd training nu

Laatst bewerkt:
Echt beresterk man...

Een vraagje: heb jij eventuele tips of advies voor een homegym? Ik ga namelijk binnenkort mij het barbarian power cage system aanschaffen, maar weet niet of dit wel voldoende zou zijn. Kuiten train ik bijvoorbeeld normaal altijd in een smith-machine of calve raise machine.

• #1.072
Echt beresterk man...

Een vraagje: heb jij eventuele tips of advies voor een homegym? Ik ga namelijk binnenkort mij het barbarian power cage system aanschaffen, maar weet niet of dit wel voldoende zou zijn. Kuiten train ik bijvoorbeeld normaal altijd in een smith-machine of calve raise machine.

Met een squatkooi, olympische barbell, voldoende schijven en 2 verstelbare dumbbells kan je volgens mij alles doen wat je wil! Kuiten doe ik nu ook gewoon in men kooi... 'k ga wel niet meer negatief zoals ik vroeger in de pussygym wel kon in de smith maar soit, men kuiten groeien toch dusja... :p

Met een squatkooi, olympische barbell, voldoende schijven en 2 verstelbare dumbbells kan je volgens mij alles doen wat je wil! Kuiten doe ik nu ook gewoon in men kooi... 'k ga wel niet meer negatief zoals ik vroeger in de pussygym wel kon in de smith maar soit, men kuiten groeien toch dusja... :p
Sounds like a good plan!:D

• #1.074
Klotetraining:

1) Squat heavy: 1x172.5kg: mentaal zat het totaal niet goed, ook helemaal geen focus dus dan al maar meteen opgegeven en met men maat meegesquat: 5x5x115kg

2) Calve raise: 3x30x135kg

3) Dragonflags: 3x10

maar goed dat het weekend is :P

• #1.076
maar goed dat het weekend is :P

hehe idd :D denk dat het voor een deel aan de stress te wijten is. Had vandaag men rapport van men herexamens gekregen en heb door de stress totaal niet kunnen slapen + men maag was helemaal niet in orde, ben al de hele dag misselijk.

Vertel er dan ineens bij hoe het resultaat van je herexamens waren :p
Ben benieuwd :D

• #1.078
Op hetgene dat ik absoluut geslaagd moest zijn, en behoorlijk goed voor geblokt heb, hebk 13/20 :D en de twee andere die niet echt belangrijk waren, en ook niet veel voor gedaan heb, hebk 2 keer 10/20 haha :D echt gek! Echt overdreven hoeveel geluk ik het voorbije jaar heb gehad... ongelofelijk weinig geleerd, en in totaal 7 keer tien op twintig hehehe. Nu voor men laatste jaar ga ik toch wat meer men best doen en wat hogere cijfers proberen halen.

Laatst bewerkt:
Op het vlak van studeren, komen we goed overeen :p
Je zegt wel dat je goed je best gaat doen, maar als puntje bij paaltje komt flik je het net weer op dezelfde mannier.

Ik zou eigenlijk dringend eens terug in mijne cursus moeten vliegen, diene ligt daar ondertussen ook maar stof te vangen lol

• #1.080
1) Bench press heavy: 2x5x127.5kg, 1x4x127.5kg en 1x130kg

2) Chin ups light: 3x5xBW+10kg

3) DB row: 3x10x70kg

4) Upright row: 3x10x60kg

5) Gay barbell curl: 3x10x57.5kg

6) Shrugs: 3x10x115kg

7) Bent over reverse flys: 3x10x11.25kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven