AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
je gewicht schiet lekker omhoog, goede trainingen :thumbs:

vetpercentage hetzelfde nog steeds?

Gewicht momenteel 101kg à 102kg op nuchtere maag (de digitale weegschaal hier is kapot dus het is momenteel op zo een oude met een wijzer te doen, dus tot op de komma weet ik het niet). Vetpercentage is wel een heel klein beetje gestegen (wel nog steeds een zichtbare sixpack, aders, ... dus dat is verwaarloosbaar)

Gewicht momenteel 101kg à 102kg op nuchtere maag (de digitale weegschaal hier is kapot dus het is momenteel op zo een oude met een wijzer te doen, dus tot op de komma weet ik het niet). Vetpercentage is wel een heel klein beetje gestegen (wel nog steeds een zichtbare sixpack, aders, ... dus dat is verwaarloosbaar)
Zip it Verb:mad:

Wordt tijd voor een nieuwe weegschaal. BB-en zonder digi weegschaal kan niet hé :D

Goed bezig, nog steeds.

Heb je al wat gedaan met je prijs die je hebt gewonnen tijdens de contest?

• #1.105
Wordt tijd voor een nieuwe weegschaal. BB-en zonder digi weegschaal kan niet hé :D

Goed bezig, nog steeds.

Heb je al wat gedaan met je prijs die je hebt gewonnen tijdens de contest?

Ik heb whey en bcaa's gekregen van bodylab, dus dat komt altijd mooi van pas é :D dat doet me er trouwens aan denken dat ik nog niets gedaan heb met men 50euro van fitness seller :D daar ga ik me eens wat straps mee bestellen, want bij 3x10x70kg db row begint men grip bij men rechterhand het in het laatste setje het te begeven.

Waar heb jij verstelbare dumbbells van 70 kilo vandaan?

• #1.108
Vanaf volgende week ga ik men schema noodgedwongen volledig omgooien. Ik zit in men laatste jaar op school en we hebben als eindwerk een belachelijk grote opdracht waar overdreven veel onderzoekswerk enal zal inkruipen, dus heel veel tijd zal ik niet meer hebben om te trainen (afstuderen is prioriteit nr.1 momenteel). Ik zit ook niet meer op kot, dus zal ook veel tijd verliezen met de trein en dergelijke, echt bescheten. Rust zal dus allesbehalve optimaal worden.

Daarom denk ik eraan om nu voor een paar maand (die taak duurt tot januari ongeveer) een driedaagse split te volgen, op willekeurige dagen (afhankelijk van wanneer ik tijd heb)

Dag 1: borst-triceps
Dag 2: rug-biceps
Dag 3: benen-schouders

Als die rotperiode voorbij is begin ik gewoon opnieuw met men huidige schema denk ik.

• #1.110
train je nu om de dag?

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

toevallig een prijs gewonnen?:D

Nu train ik de maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag...

hehe, die db's had ik al :D met die prijs ga ik wat straps kopen, en een riem ofzo, ik zou nog eens moeten kijken op fs. Heb jij er al iets besteld?

Nu train ik de maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag...

hehe, die db's had ik al :D met die prijs ga ik wat straps kopen, en een riem ofzo, ik zou nog eens moeten kijken op fs. Heb jij er al iets besteld?

nee, ze zouden de site vernieuwen ofzo....nieuwe gear, dus wacht nog ff.

Alleen de site wordt vernieuwd er komt volgens mij geen nieuwe gear. Zoiets had ik begrepen van fs.

Ik ben 1-2 weken zogoed als niet meer op dbb gekomen en je bent weer 3 kg bijgekomen???

same story hier man...zit ook in belangrijke studiefase en probeer gewoon 3x p/w te trainen - lukt prima man en dat fysiek van jou is toch al belachelijk ;)

succes man

• #1.119
Ik ben 1-2 weken zogoed als niet meer op dbb gekomen en je bent weer 3 kg bijgekomen???

jep, gaat altijd ongelofelijk snel als ik men kcal opschroef, en dan blijf ik op een bepaald punt hangen tot ik nog eens meer ga eten. Ben een paar maand geleden ook in no time van 90kg nr 95kg gegaan. En nu sinds begin augustus van 95kg naar 101kg. Ik zie wel waar het eindigt met deze voeding (meer dan wat ik nu eet ga ik alleszins niet eten denk ik, ik kost men ouders nu al fortuinen aan voeding ivm men broer...)

Lekkere training gehad trouwens. Mentaal zat het goed bij squat, heel goede focus.

1) Squat heavy: 3x5x172.5kg! (in het derde setje wel ff ingehaakt na de derde rep)PR!!

2) Calve raise: 3x20x140kg

3) Dragon flags: 3x10

Laatst bewerkt:
  • #1.120
1) Bench press heavy: 3x5x130kg (1x5, 1x4+1x1, 1x2+1x1+1x1+1x1). In het derde setje dik gefaild op de derde rep en daardoor iets teveel kracht verspild, daarom 3x 1 rep gedaan om aan men 5 reps te komen. Damn, zwaar.

2) Chin ups light: 3x5xBW+12.5kg

3) DB row: 3x10x70kg

4) Upright row: 3x10x60kg

5) Gay barbell curl: 3x10x60kg

6) Shrugs: geen zin

7) Bent over reverse flys: 3x10x12.5kg

Goeie training.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven