biejest
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind het zelf meestal wel fijn borst + triceps ik wissel het wel iedere week met borst + schouders of soms borst + biceps
in men vorige schema deed ik 3x10x102.5kg op CGBP, en nu voelde die 100kg als 200kg aan
kreeg het gewoon niet meer omhoog, zelf niet 1 rep haha
Vind je niet dat je voorste schouderkoppen teveel te voorduren krijgen met zoveel presses op een dag.
men armen groeien al meer dan genoeg met men compounds. Bicep- en tricepoefeningen zie ik gewoon als wat afwerking, niet als noodzakelijk.
). Ik zie wel wat het zal geven, zo extreem zware gewichten zijn het nog niet. (en heel veel krachtprogressie zie ik me de komende maanden ook niet maken, aangezien men rust allesbehalve goed gaat zijn)
De voorbije week ben ik ook elke dag vroeg moeten opstaan, en dan was het steeds vechten om men havermout en fruit op te krijgen, ik was er elke keer misselijk van... Dus vanaf nu ga ik men ontbijt heel sober houden, en terug tabata's beginnen doen (ik train men benen nu toch maar 1x per week op kracht...). Ook overdag ga ik men kh verminderen. We zien wel hoe het loopt, als ik teveel kracht zou verliezen dan zal ik het niet zo lang volhouden vrees ik
Mss ook wat meer gaan junken, mss eens wat alcohol (niet overdreven natuurlijk, ik haat katers), ... terug wat normaler leven dus. We zien wel wat het geeft. Ben erg benieuwd hoe je eruit ziet als je echt heel droog bent, voor wat voor bf% ga je ongeveer?
Als ik mag gokken dan denk ik dat je er nooit zoveel afkrijgt. Je bent nu al enorm droog, 7-8% gok ik. Je zou op 3% uitkomen als je naar 96 kg zou cutten.
Er mag ook een pak spiermassa af hoor, geen probleem. Ik wil in het algemeen wat smaller worden, en terug in normale broeken passen. (+ik heb een redelijk smal gezicht hehe, en da is echt niet meer in verhouding met de breedte van men lichaam.) Veel spiermassa vind ik natuurlijk wel zalig, maar jammer genoeg groeit men gezicht niet mee in de breedte. Dit is mss wel de domste reden dat er hier ooit al vermeld is om minder breed te willen zijn, maar toch is het zo hehe. Een smal hoofd op een lichaam van 102kg is geen zicht (imo). Als ik nu begin de 90kg zou wegen, kurkdroog dan is dat wel wat meer in verhouding opnieuw.