Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Dan heb je je doel bereikt of hoe moet ik dat zien?

Hoh, qua massa al heel lang, qua kracht niet. Oorspronkelijk was 90kg met een laag vetpercentage men doel, dus daar ben ik wel al ferm en zonder al te veel moeite overgegaan. Men massa brengt nu gewoon teveel ongemakken mee op vlak van kleding (+het ontbijt gaat er niet zo vlot meer in nu ik weinig slaap, in de vakantie was dat geen probleem) en ik vind het niet echt esthetisch meer in verhouding tot men hoofd :D Het is nooit mijn bedoeling geweest om echt een beest te worden, maar door die contest hier heb ik even er alles proberen uithalen, en zo ben ik langzaam aan een lichte vorm van bigorexia beginnen krijgen denk ik hehe. Maar nu vind ik het even genoeg geweest. Ik weet nu tot wat ik in staat ben en wat ik ervoor moe doen, dus als ik ooit nog eens 100+ wil wegen, dan zal me dat weinig moeite kosten.

Hoh, qua massa al heel lang, qua kracht niet. Oorspronkelijk was 90kg met een laag vetpercentage men doel, dus daar ben ik wel al ferm en zonder al te veel moeite overgegaan. Men massa brengt nu gewoon teveel ongemakken mee op vlak van kleding (+het ontbijt gaat er niet zo vlot meer in nu ik weinig slaap, in de vakantie was dat geen probleem) en ik vind het niet echt esthetisch meer in verhouding tot men hoofd :D Het is nooit mijn bedoeling geweest om echt een beest te worden, maar door die contest hier heb ik even er alles proberen uithalen, en zo ben ik langzaam aan een lichte vorm van bigorexia beginnen krijgen denk ik hehe. Maar nu vind ik het even genoeg geweest. Ik weet nu tot wat ik in staat ben en wat ik ervoor moe doen, dus als ik ooit nog eens 100+ wil wegen, dan zal me dat weinig moeite kosten.

En wil je nog iets doen op PL of SM gebied met die kracht?

• #1.163
En wil je nog iets doen op PL of SM gebied met die kracht?

Neen, want daar zou ik niets te zoeken hebben. Mijn kracht is altijd al zwak geweest in verhouding met mijn massa. Ik kom heel gemakkelijk massa aan, maar kracht gaat niet even snel jammer genoeg. Dus als ik nu bv. 10kg zou afvallen, dan zal mijn kracht niet veel meer voorstellen vrees ik.

Neen, want daar zou ik niets te zoeken hebben. Mijn kracht is altijd al zwak geweest in verhouding met mijn massa. Ik kom heel gemakkelijk massa aan, maar kracht gaat niet even snel jammer genoeg. Dus als ik nu bv. 10kg zou afvallen, dan zal mijn kracht niet veel meer voorstellen vrees ik.

Ik wil nog weleens zien wat er gebeurt als jij er specifiek voor gaat trainen :)

Bon, heb vandaag beslist om te gaan cutten. Begin het beu te worden dat ik steeds meer en meer miserie heb om deftige kledij te vinden. Heb hier bijna geen enkele broek meer die ik comfortabel kan dragen. Ofwel zijnze al gescheurd, ofwel zitten men kloten zodanig gespannen dat ik voor mijn vruchtbaarheid begin te vrezen als ik nog lang zulke spannende broeken blijf dragen :D De voorbije week ben ik ook elke dag vroeg moeten opstaan, en dan was het steeds vechten om men havermout en fruit op te krijgen, ik was er elke keer misselijk van... Dus vanaf nu ga ik men ontbijt heel sober houden, en terug tabata's beginnen doen (ik train men benen nu toch maar 1x per week op kracht...). Ook overdag ga ik men kh verminderen. We zien wel hoe het loopt, als ik teveel kracht zou verliezen dan zal ik het niet zo lang volhouden vrees ik :p Mss ook wat meer gaan junken, mss eens wat alcohol (niet overdreven natuurlijk, ik haat katers), ... terug wat normaler leven dus. We zien wel wat het geeft.

Het doel is dus om kurkdroog te staan, met nog behoorlijk wat kracht.
Ja verb, nu zijt ge echt een janet geworden hoor.
Als het iets is dan ist massa kweken, en naar de 110kg gaan
smaller worden, tss waar gaat het naartoe,
mijn hoofd te klein, mijn broeken ook, mijn ballen zitten gespannen,

< size does matter >

grtz, je trainingspartner :p

• #1.166
Ja verb, nu zijt ge echt een janet geworden hoor.
Als het iets is dan ist massa kweken, en naar de 110kg gaan
smaller worden, tss waar gaat het naartoe,
mijn hoofd te klein, mijn broeken ook, mijn ballen zitten gespannen,

< size does matter >

grtz, je trainingspartner :p

hehehe, 'k was het gewoon beu om u elke training belachelijk te maken bij elke oefening, dus daarom ga ik nu een tiental kg afvallen zodaddegij terug een beetje sterker zult zijn dan mij :D

Hoh, qua massa al heel lang, qua kracht niet. Oorspronkelijk was 90kg met een laag vetpercentage men doel, dus daar ben ik wel al ferm en zonder al te veel moeite overgegaan. Men massa brengt nu gewoon teveel ongemakken mee op vlak van kleding (+het ontbijt gaat er niet zo vlot meer in nu ik weinig slaap, in de vakantie was dat geen probleem) en ik vind het niet echt esthetisch meer in verhouding tot men hoofd :D .

Nee joh, je hebt best ene groot hoofd, dus je lichaam kan nog wel wat groter:)

K'ben echt stikjaloers verb... :)

verkapt kijk mij ''ik ben te buff voor normale kledij te dragen'' - haha j/k
maar ik kan het begrijpen als je toch al je doel (allang) hebt berreikt en zoals je zelf aangeeft je bent zo weer op die 100kg als je je bedenkt.

hoe gaat je voeding eruit zien in de cut??

• #1.172
hoe gaat je voeding eruit zien in de cut??

Bwah, heel veel ga ik niet veranderen. Minder olijfolie en ook 's ochtends veel minder havermout en fruit. Dat in combinatie met 2x per week een squattabata, wandelen+fietsen naar school, ... zal er wel voor zorgen dat ik al wat massa verlies. En als ik dan nog op een te hoog gewicht blijf hangen, laat ik gewoon een maaltijd vallen. (al denk ik dat ik het daar mentaal niet zo gemakkelijk mee zal hebben in het begin :) )

• #1.175
Vandaag met een maat meegetraind in een faggotfitness. Voeding was verschrikkelijk vandaag en rust ook alles behalve in orde. Wel nog redelijk goede training.

1) Benchpress:

4x130kg
5x130kg
4x130kg

Heel lekker

2) Incline benchpress:

10x95kg
8x95kg
8x95kg

Al iets minder lekker :D

3) Incline db press:

8x40kg
6x40kg
6x40kg

Nog minder lekker

4) Incline flys:

11x24kg
12x24kg
12x24kg

Met dat soort gewichten staan ze in faggotgyms toch vaak aardig op te kijken..:rolleyes:

• #1.180
Voor het eerst sinds heel lang een BW squattabata gedaan. Goddamn, ben dood nu.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven