MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
haha wat een onzin gast. Praat jezelf nog een complex aan

ga gewoon veel junk vreten waardoor je een bloated kop krijgt ;)

Je hoofd is niet echt smal brah, je hebt wel een ****ing kast fysiek van nature.

strong guy

hahaha, te licht? ik vind het sterven :p

Trouwens, voor de mensen die het bullshit vinden dat ik wil vermageren omdat ik men hoofd te smal vind voor men lichaam, hier een foto van toen ik 88kg woog (juni 2008, na een examenperiode zonder deftig trainen en goede voeding. Trainde benen toen wel totaal niet, op wat k*tmachientjes na af en toe). Zelf daar vind ik men hoofd al iets te smal :p dus stel je het zelf eens voor bij 102kg ;)

Als je gaat cutten wordt je hoofd toch alleen maar nog smaller? Ik vraag me wel af hoe het er dan uitziet bij je huidige gewicht, in je trainingsfilmpjes lijkt je hoofd wel groot.

Misschien iets minder hard je traps aanpakken?

Gewoon trainen en als je een vochtkop wil, veel zout en melk. Maar naar mijn opinie mag je absoluut geen klagen hebben en kwa statts zeker niet.

Eikel, jij hebt veel te goede genen! :p

Je bent een goede gozer maar dat je hoofd te klein (of smal) is is echt de grootste onzin die ik je heb zien verkondigen. Ik denk dat jou beeld over jezelf niet echt reeël is ;) Ik vind je hoofd zelfs nog aardig groot...vooral in je filmpjes.

Idd niet zeuren over een 'te klein hoofd' want alleen jijzelf let daarop ;)

Mocht je er alsnog teveel mee zitten: je haar wat langer laten groeien.

Laatst bewerkt:
Ik sluit me absoluut aan bij de rest, ik zie aan je hoofd ook niets verkeerd.
Je wil gewoon geen nieuwe broeken kopen ja :p
Aan mijn waist zijn mijn broeken ook allemaal veel te groot, maarja heb het nodig voor de omvang van de bovenbenen. Zal bij jouw nog wel iets extremer zijn, mijn vetgehalte zit nog pak hoger.

Wat meten die poten van je dan, Verb? Ben ik wel benieuwd naar;p.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.194
haha, hoofd is niet te klein, het is te smal ;) heb een heel fijn gezicht (en is niet enkel mijn opinie haha)

Die opinie heb je laten aanpraten door mensen vanuit je omgeving. Is deels afgunst van hun kant.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.196
Totaal geen zin in trainen vandaag. Weinig kh eten voel je wel snel :D

1) Military press:

3x87.5kg
5x87.5kg
3x87.5kg
2x90kg

2) Arnold press: redelijk wat gecheat, i like haha

12x40kg (rechts ff pauze na de tiende rep)
11x40kg (rechts ff pauze na de negende rep)
10x40kg (rechts ff pauze na de zevende rep)

http://www.youtube.com/watch?v=ss8vYlnZayM

3) Upright row:

13x60kg
14x60kg
11x60kg

leuk filmpje weer:D

arnold press ga k volgende week ok is proberen goed voor de afwisseling :)

Die arnold press is erg sterk, vind het cheaten nog meevallen hoor. Je maakt er toch al geen pushpresses van :-)
Die oefening ga ik zeker ook in mijn schema opnemen - thanks voor de inspiratie hehe

Netjes, je bent wel iets zwakker in recht. Waarschijnlijk komt dat omdat je al eerst je presses met links had uitgevoerd waardoor je al wat energie kwijt was.

Hoe dan ook. impressive!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven