XXL Nutrition

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Netjes, je bent wel iets zwakker in recht. Waarschijnlijk komt dat omdat je al eerst je presses met links had uitgevoerd waardoor je al wat energie kwijt was.

Hoe dan ook. impressive!

Rechts is gewoon altijd zwakker hoor. Vooral bij arnold press, db row en bp is dat duidelijk.

in theorie lijkt het me beter om eerst met je zwakkere hand te beginnen, hier denk ik vaker over maar vergeet het altijd tijdens m'n trainingen, ik ben wel benieuwd hoe dat zich aanvoelt.
sterke arnold presses verb!

• #1.203
in theorie lijkt het me beter om eerst met je zwakkere hand te beginnen, hier denk ik vaker over maar vergeet het altijd tijdens m'n trainingen, ik ben wel benieuwd hoe dat zich aanvoelt.
sterke arnold presses verb!

Bwah, ik zie het anders :D Ik begin altijd met links, en dat doe ik dan tot het niet meer lukt. En dan zorg ik gewoon dat ik met rechts evenveel herhalingen haal (al dan niet met korte pauzes tussen). Moest ik met rechts beginnen, en doordoen tot het niet meer lukt, dan zou ik niet het maximale uit men linker halen als ik dan hetzelfde aantal reps doe.

zo doe ik het ook altijd, maar soms denk dan wel eens was ik maar met de andere hand begonnen, want het lijkt dat de rechterhand iets meer rust krijgt tijdens de setjes dan de linker waardoor deze nog wat zwakker is dan die al is.

• #1.205
1) Squat: 3x5x155kg: deload (heel langzaam uitgevoerd ook)

2) CGBP:

11x100kg
10x100kg
10x100kg

3) Dips:

11xBW+10kg
12xBW+10kg
15xBW+10kg

Geen zin in kuiten en buik.

Heb net hetzelfde power rack als jij opgehaald - volgens mij kan ik wel alles doen, behalve ga ik de smith missen voor kuiten (daar kon ik echt zwaar en gecontroleerd op gaan). Ga wel wat schijven moeten bijkopen (momenteel maar 145kg).

• #1.210
Mijn cage is zelfgemaakt! dus 't kan niet dezelfde zijn :p Meer dan een cage, oly barbell, 2 verstelbare db's, verstelbaar bankje en genoeg schijven heb je niet nodig imo.

Mijn cage is zelfgemaakt! dus 't kan niet dezelfde zijn :p Meer dan een cage, oly barbell, 2 verstelbare db's, verstelbaar bankje en genoeg schijven heb je niet nodig imo.
Oh - wist ik nie! T'ziet er allesinds een beetje hetzelfde uit, respect dat het self-made is man.

• #1.212
  • #1.214
Is je vader ook zo'n buffel?

Neen :p 't is een mietje, heb hem al een paar x gevraagd om eens mee te trainen, maar hij durft niet :D

1) Chin ups:

10xBW+10kg
9xBW+10kg
9xBW+10kg

2) BOR: opnieuw niet strikt genoeg, volgende week eens 110 nemen en wat strikter uitvoeren

11x120kg
10x120kg
9x120kg

3) DB row:

16x70kg
13x70kg
11x70kg

4) Shrugs:

17x115kg
14x115kg
12x115kg

JONGE jij liep laatst te zeiken over je kracht :eek:

Die 20 herhalingen week ga ik volgende week ook waarschijnlijk doen. Ben aan het twijfelen of ik er geen "challenge" week van zou maken, door bv. bij squats "breathing squats" te doen, etc.

Die 20 herhalingen week is vooral een soort van rust voor de pezen en gewrichten, nee?

Nette training man!

• #1.218
JONGE jij liep laatst te zeiken over je kracht :eek:

mja als ik zo laag in kh blijf, zal het niet lang meer duren denk ik dat men kracht ferm zal afnemen. :)

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Die 20 herhalingen week ga ik volgende week ook waarschijnlijk doen. Ben aan het twijfelen of ik er geen "challenge" week van zou maken, door bv. bij squats "breathing squats" te doen, etc.

Die 20 herhalingen week is vooral een soort van rust voor de pezen en gewrichten, nee?

Nette training man!

Oorspronkelijk was dat wel bedoeld als een rustweek ja, maar op den duur probeerde ik daar ook zo zwaar mogelijk te trainen, dat je het eigl geen rust meer kon noemen... Nu doe ik het niet meer, veel te vermoeiend :p

hardkeurr!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven