AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
de grootste 'naturel' die er is..

Tuurlijk is ie naturel. Als iedereen op dit forum net zo strak zou trainen zou diegene het ook kunnen. Natuurlijk een knappe prestatie, en aan de reacties is wel te zien dat het niet voor iedereen weggelegd is. Goed bezig.

Vind ut wel gay dat al die gasten roepen dat hij kuurt waarom zou hij het dan niet toegeven. Knappe prestatie gewoon!

verb ben benieuwd wat je zoal op een dag eet

post is je dieet

• Topic Starter Topic Starter
Nice fysiek kerel! flinke poten heb je :)

Hey kerel, goeie fysiek. Die latspread vind ik persoonlijk zwak..MAAR volgens mij kan je hem 50% beter maken als je de pose anders zou uitvoeren! :)

Hey kerel, goeie fysiek. Die latspread vind ik persoonlijk zwak..MAAR volgens mij kan je hem 50% beter maken als je de pose anders zou uitvoeren! :)

thx! poseren is idd niet mijn sterkste punt... 'k zal eens wat tips moeten opzoeken op internet.

200gram eiwitten?
das nix man

Man, man...:eek: Had ik al aangegeven dat ik de contest voor spek en bonen mee doe..

Echt een bruut fysiek man!!

Ziek fysiek! En dat in zo'n korte tijd, erg netjes. Ik ga je log volgen.

training van vandaag:

1) Squat light: 3x10x110kg: chill

2) Bench press heavy: 3x10x100kg: eerste twee setjes goed gelukt, bij het derde setje efkes pauze moeten pakken na de zesde rep, want anders ging het zeker fail zijn bij de zevende. Daarna de laatste vier behoorlijk vlot gelukt.

3) Chin ups heavy: 3x10xBW+10kg: eerste twee setjes strikt, laatste setje iets minder.

4) Dips: 3x10xBW+15kg: chill

5) Arnold press: 3x10x28kg: lekker

6) Calve raise: 3x20x100kg

7) Shrugs: 3x10x120kg

Behoorlijk chille training.

Jij bent mijn groot voorbeeld! Soms denk ik dat je als natural niet kan bereiken wat je wil... maar jij toont duidelijk het tegenovergestelde!

als de contest is afgelopen, ga ik me ook is verdiepen in dat trainings schema van je....ziet er goed uit!

Jij bent mijn groot voorbeeld! Soms denk ik dat je als natural niet kan bereiken wat je wil... maar jij toont duidelijk het tegenovergestelde!

Het is niet omdat er veel f**gots van 70kg na 1 week trainen al beginnen te kuren dat je naturel niets zou kunnen bereiken toch? Ik heb niets tegen kuren, iedereen doet met zijn lichaam wat hij zelf wil maar ik vind het wel jammer dat door zulke gasten naturelle mensen ook een slechte naam krijgen :) (en niet geloofd worden dat ze naturel zijn ;) )

(wil hier trouwens niet alle mensen die aas gebruiken tegen me in het harnas jagen, ik heb niets tegen mensen die naturel al heel wat bereikt hebben en hun limieten willen verleggen dmv aas. Ik heb enkel iets tegen gasten die nog niets bereikt hebben en die denken dat ze door aas te gebruiken ineens een coleman of arnold zullen worden...)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven