AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heel goed fysiek. En dat op een aantal boterhammen per dag met wortelen en appels.

Netjes hoor.

Genetic miracle

Maaltijd 1:

+- 150 gram havermout
3 appels
1 banaan (op rustdag: 2 bananen)
25gr whey
1 snede multigranenbrood + 125gr kalkoenfilet
6 pilletjes biergist, 1 pil selenium-zink

Hoelang doe je hier over? :)

• Topic Starter Topic Starter
Maaltijd 1:

+- 150 gram havermout
3 appels
1 banaan (op rustdag: 2 bananen)
25gr whey
1 snede multigranenbrood + 125gr kalkoenfilet
6 pilletjes biergist, 1 pil selenium-zink

Hoelang doe je hier over? :)

Die appels schillen en in kleine stukken snijden duurt langer dan het eten zelf. Alles samen een half uurtje ongeveer :)

normaal is 3x10 men minst favo trainingsmethode, maar vandaag heb ik echt genoten van de training! heerlijk... Opnieuw met de fiets naar de fitness gegaan, op't gemakje in de zon gereden dus 20 minuutjes cardio voor en 20 na de kt.

1) Deadlift: 1x10x150kg: vlot.

2) Squat medium: 3x10x120kg: vlot, maar damn, het zweet liep van mn gezicht in die hitte.

3) BOR: 3x10x100kg: vlot: had me eerst misteld gvd, was met 80kg bezig ipv 100kg. 'k vond het al verdacht dat het zo gemakkelijk ging... heb daarna dan toch nog 3x10x100kg gedaan. Altijd ontgoochelend als je opeens merkt dat je met minder bezig bent dan dat je oorspronkelijk dacht
icon_biggrin.gif

4) Military press: 1x10x60kg en 2x10x55kg: 60kg was iets te zwaar, ik suck in mp als het veel herhalingen zijn. Hierdoor waren mn schouders helemaal ****ed up en ging die 55kg ook relatief moeizaam.

5) Incline dbpress: 3x10x26kg: heb deze oefening nog zo goed als nooit gedaan, was gewoon beetje spelen met ongelofelijk licht gewichtje.

6) Calve raise: 3x20x120kg: elke keer een second op mn tenen blijven staan, voelde het goed branden.

7) Side raise: 3x10x22kg: chill

Leuke training! nu 800gr biefstuk op de pan gooien!

1 set DL maar? intensieve training heb je daar neergezet verb.

1 set DL maar? intensieve training heb je daar neergezet verb.

Idd, ik HAAT deadlift. Wil er altijd zo snel mogelijk vanaf zijn. (zou het liefst vanal deadlift gewoon uit mn schema gooien maar dat is ook geen optie natuurlijk, we zijn geen beachboyfaggots)

Harde training!

Ga je de Incline DBpress vaker doen of was het eenmalig? Ik vind het immers een zalige oefening.

Idd, ik HAAT deadlift. Wil er altijd zo snel mogelijk vanaf zijn. (zou het liefst vanal deadlift gewoon uit mn schema gooien maar dat is ook geen optie natuurlijk, we zijn geen beachboyfaggots)
probeer eens rackpulls zou ik zeggen!

Harde training!

Ga je de Incline DBpress vaker doen of was het eenmalig? Ik vind het immers een zalige oefening.

Wel normaal doe ik altijd incline flys, en ging dat normaal nu ook doen, maar voelde weer wat pijn na men opwarmsetje, dus heb dan maar besloten incline dbpress te doen. En ik denk dat ik het vanaf nu altijd ga doen, was die flys toch al wat beu hehe

Goede training Verb!:D

Mooie fysiek zeg...
en 800gr. biefstuk pffff wat een berg vlees
Vreemd schema heb je maar het is duidelijk dat het voor jou werkt!

Ik heb net eens uitgerekend hoeveel kcal je eet :) En zonder het avondmaal (omdat ik daar niet echt gegevens van heb, snee brood neem ik 35gr) kom ik uit op:

4010kcal 294gr eiwitten / 100gr vet / 480gr koolhydraten

(omdat ik een paar keer gelezen heb dat hij weinig eet?)

Mooie fysiek kerel, je bent goed bezig!
succes met de contest

Heb twee nachten op rij een feestje gehad, bijgevolg heel moe vandaag en totaaaaaaal geen zin om te trainen.

1) Squat heavy: 3x10x130kg: zwaar maar toch vlot, filmpje is van 1ste setje

http://www.youtube.com/watch?v=Ppx2rqdhkgI

2) Incline bench press medium: 3x10x90kg: zwaar voor mij... gefaald in het derde setje bij de 8ste rep. Filmpje is van 2de setje

http://www.youtube.com/watch?v=s2kg9tfU4pc

3) Chin ups light: 3x10xBW+5kg: heb geen riem thuis dus moet het gewicht in een oude boekentas steken... filmpje is van 3de setje

http://www.youtube.com/watch?v=XDaePetzTPo

4) DB row: 3x10x55kg: filmpje van derde setje. Tis wel ****ed up om met die grote halters van fitness-seller het deftig te kunnen uitvoeren, 'k moet er voortdurend op letten dat'k niet tegen mn benen bots, of met die sluitingen aan mn broek blijf hangen... best wel klote

http://www.youtube.com/watch?v=N2D4rLyjsFg

5) Upright row: 3x10x52.5kg. Filmpje van eerste setje

http://www.youtube.com/watch?v=qrP2_NN9M0w

6) Gay barbell curl: 3x10x50kg

7) Shrugs: 3x10x110kg. Had hier totaal geen zin meer in, dus snel wat gewichten op mn barbell gegooid zonder te tellen, bleek achteraf 110kg te zijn. Was wel wat te licht.

Dwaze training, ben blij dat het gedaan is.

gay-bb-curl filmpje lijkt me ook wel vermakend om te zien:D
sterke training, fysiek ziet er ook goed uit op video!

lekker bezig kerel! hehe die chins met tas :P tijd om zo'n riem aan te schaffen kost niks

leuke filmpjes ......in ieder geval goede uitvoering van de oefening :thumbs:

Is dat je eigen trainingszaal? Ziet er vet uit kerel, nice! Filmpjes ook zeer goed!

Beeeeeeest, vind die chin ups sterk! En squat gaat je ook gemakkelijk af.

BTW: je cyclus van sets en reps spreekt me wel aan, denk van deze cyclus ook te gaan volgen, voor mijn split training, fullbody doe ik voor e tijdje niet meer:).
Mooie log kerel, ik ga je zeker volgen!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven