- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mss is stevig cutten? ik zou je graag op een 6 a 7 procent zienMijn benen hebben niet veel nodig om te groeien, zijn perfect in verhouding met men bovenlichaam. + ik moet niet meer groeien + wat spiermassa op men benen verliezen is zelf een doel want ik wil terug deftig in men broeken geraken![]()

Is je voeding ongeveer nog steeds het zelfde als in je 1e post Verb? Buiten die BCAA pillen pre en post WO?
)mss is stevig cutten? ik zou je graag op een 6 a 7 procent zien![]()

De voorbije twee weken was het ongeveer zo:
1) 50gr havermout, 50gr whey, 1 appel
2) 2 sneden multigranenbrood, 150gr hesp
3) 1 snede multigranenbrood, 125gr kalkoenfilet
4) 1 snede multigranenbrood, 125kg kalkoenfilet
5) gekookt: veel minder patatten dan normaal
6) 100gr makreelfilet en 150gr tonijn en 1 eetlepel lijnzaadolie
Dus ivm vroeger 1 maaltijd met 125gr kalkoenfilet laten vallen, een paar sneden brood laten vallen, redelijk wat havermout en fruit laten vallen en olijfolie laten vallen. En af en toe ook eens een andere maaltijd gemist, ga me niet meer zo gefreakt met die voeding bezighouden. (+ af en toe een bickyburger)
Pre workout: 25gr whey en 1 banaan
Postworkout: 2 bananen en 1l halfvolle chocomelk en 1 bcaapil
---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------
Ik ben aan het cutten![]()
?Voor het slapen gaan dus geen kwark (platte kaas) zoals vele anderen hier doen?
Voor het slapen gaan dus geen kwark (platte kaas) zoals vele anderen hier doen?
En is dat gewoon kalkoenfilet dat je ook als broodbeleg kan gebruiken, dus in plakjes al gesneden?

Nope, ik vermijd zuivelproducten zoveel mogelijk want ik krijg er acne van. En dat is idd kalkoenfilet voor op een boterham![]()
Krimpt je waist ook bij het verminderen van zuivel? Bij mij in elk geval wel!