- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Okehoe doe je dat eigenlijk met uitgaan qua eten en drinken?
Okehoe doe je dat eigenlijk met uitgaan qua eten en drinken?

8) 150gr tonijn, 1 soeplepel olijfolie, 1 soeplepel lijnzaadolie

Bon appetite man!
Hoe bevalt split je nu t.o.v je fullbody?
vanaf komende week ook eens in piramidevorm werken ipv steeds hetzelfde gewicht, dus het zal nu compleeeeeeeet anders zijn dan bij men fb-schema 
Wil je niet groter worden Verb? Je hebt zoveel aanleg man!
). Bracht ook gewoon teveel ongemakken met zich mee (vaak misselijk zijn door al dat eten, niet meer in mijn kleren passen, ...). Nu ga ik gewoon voor een zo droog mogelijk fysiek, dat er wel nog bruut uitziet zonder kleren, maar dat met een pull aan niet overdreven meer opvalt.[Link niet meer beschikbaar]
zo droog mogelijk eh? hmm
Ik heb u log trouwens tijdje niet gevolgd, maar misschien kunt ge u dan nu meer focussen op kracht (kweet da ge vroeger ni zwaarder dan 140 ging squatten ofzoiets ivm knieen) of olympisch?
Om kracht bij te krijgen moet ik gewoon veel eten, en dan kom ik automatisch heel gemakkelijk spiermassa bij ook. Veel kracht ga ik dus niet bijkomen met men voeding nu...
gewoon mijn streeffysiek behouden en hopen toch wat krachtwinst te boeken, ook al zal dat niet meer zo snel gaan als wanneer ik veel eet.
Klinkt goed hoor, 1.80m bij 90kg gortdroog..dat oogt IMO nog behoorlijk met kleren aan hoor! Een streven voor mij wat dat betreft!
Die DB rows blijven brutaal man.
Deze keer straps gebruikt?