MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oke ;) hoe doe je dat eigenlijk met uitgaan qua eten en drinken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282

Heb al 2 jaar geen alcohol meer gedronken. Tijdens het uitgaan enkel water en redbull. En tegenwoordig ga ik ook nooit echt heel lang meer uit dus dan is het ook niet echt nodig om eten mee te nemen ofzo.

Asociale gewichten worden hier verzet en buitengewoon goed fysiek heb je, helemaal op zo'n leeftijd en dan ook nog naturel, respect

• Like
Waarderingen: verb

Als ik nog eens opstap ga eet ik meestal een pot kwark en goeie portie noten voor ik vertrek en als ik terug thuis kom eet ik nog een potje kwark.
Tijdens het stappen eet ik niet, tenzij ik echt honger heb dan word het wat junk wat ik kan vinden :p

• #1.286
Wil je niet groter worden Verb? Je hebt zoveel aanleg man!

• #1.288
Wil je niet groter worden Verb? Je hebt zoveel aanleg man!

Nope, 102kg begon te groot te worden (is mijn mening, maakt me niet uit of iemand anders hiermee akkoord gaat of niet :p ). Bracht ook gewoon teveel ongemakken met zich mee (vaak misselijk zijn door al dat eten, niet meer in mijn kleren passen, ...). Nu ga ik gewoon voor een zo droog mogelijk fysiek, dat er wel nog bruut uitziet zonder kleren, maar dat met een pull aan niet overdreven meer opvalt.

Verb wil een bruce lee fyziek :p ;)

• Like
Waarderingen: verb
Nu ga ik gewoon voor een zo droog mogelijk fysiek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo droog mogelijk eh? hmm

Ik heb u log trouwens tijdje niet gevolgd, maar misschien kunt ge u dan nu meer focussen op kracht (kweet da ge vroeger ni zwaarder dan 140 ging squatten ofzoiets ivm knieen) of olympisch?

EDIT: kzie juist op vorige pagina 160 squats

• #1.291
[Link niet meer beschikbaar]

zo droog mogelijk eh? hmm

Ik heb u log trouwens tijdje niet gevolgd, maar misschien kunt ge u dan nu meer focussen op kracht (kweet da ge vroeger ni zwaarder dan 140 ging squatten ofzoiets ivm knieen) of olympisch?

Om kracht bij te krijgen moet ik gewoon veel eten, en dan kom ik automatisch heel gemakkelijk spiermassa bij ook. Veel kracht ga ik dus niet bijkomen met men voeding nu... (want de bedoeling is nu zo droog mogelijk staan rond de 90kg, als men ego het toelaat tenminste hehe). Bij squat zat ik trouwens al aan 3x5x172.5kg, zonder al te veel last in de knieën (lag voor een groot deel aan men voetpositie).

Om kracht bij te krijgen moet ik gewoon veel eten, en dan kom ik automatisch heel gemakkelijk spiermassa bij ook. Veel kracht ga ik dus niet bijkomen met men voeding nu...

Ik weet natuurlijk niet hoelang je al traint etc, of hoe jouw lichaam optimaal kracht wint maar het moet zeker lukken om niet zwaarder te worden en toch kracht te winnen. (En ik denk dan zeker met jouw genen, waarmee ik niet bedoel dat het niets moeite kost voor jouw). Maar als je doel nu is 90kg wegen (waar ik wel kan inkomen) dan moet je dat doen.

Ik ben op deze moment ook aan het cutten en ik denk toch nog sterker te worden. Ik haat wel dat ik 82weeg en moet cutten, ik zie mezelf toch ooit wel 100kg wegen op 15-20% zonder me slecht te voelen, ****ing buff!

wat ga je na je cut doen ?

• #1.294
Klinkt goed hoor, 1.80m bij 90kg gortdroog..dat oogt IMO nog behoorlijk met kleren aan hoor! Een streven voor mij wat dat betreft!

• #1.298
Lange dag op school gehad met heel weinig eten en men maat kwam niet meetrainen, dus de goesting was er niet echt.

1) Pull ups:

16xBW
10xBW+5kg
8xBW+10kg
6xBW+15kg
3xBW+20kg

2) DB row:

20x70kg
16x75kg
14x80kg
12x85kg

3) Shrugs:

22x90kg
20x100kg
16x110kg
15x120kg

Deadlift pak ik wel een andere keer deze week, had er geen zin in vandaag.

Die DB rows blijven brutaal man.
Deze keer straps gebruikt?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven