- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest ik doen wat de chicks uit men vriendenkring mooi vinden, dan zou ik nu enkel nog men buikspieren trainen en gewoon stoppen met eten. Maar van opmerkingen als 'ge zijt te breed, tis nie mooi meer, tis overdreven, blablabla...' trek ik me wel wat aan
Maar als ik dan nu hoor dat het er al beter uitziet, minder overdreven, ... dan doet me dat wel goed
'k Heb geen zin om als een freak aanzien te worden door men omgeving, en dat begon wel het geval te worden.De training was eigl veel korter dan anders, heb niet veel pauze gepakt (terwijl ik dat anders altijd heel uitgebreid doe) 't Was veel te koud in men homegym om lang stil op men gat te zitten
.
Qua gewicht zit ik nu al ff vast rond de 96kg, en 'k moet zeggen, 'k ben daar content mee. Sta goed droog nu. Nog minder eten dan wat ik nu eet ga ik niet doen want dan gaan mijn trainingen niets meer voorstellen. Men kleren zitten terug comfortabel, 'k heb al opmerkingen gekregen dat het er beter uitziet dan een paar kilo's terug, ... Dus het plan om naar de 90kg geef ik opGa mezelf niet uithongeren
![]()

Ik moet mezelf goed voelen in men velMoest ik doen wat de chicks uit men vriendenkring mooi vinden, dan zou ik nu enkel nog men buikspieren trainen en gewoon stoppen met eten. Maar van opmerkingen als 'ge zijt te breed, tis nie mooi meer, tis overdreven, blablabla...' trek ik me wel wat aan
Maar als ik dan nu hoor dat het er al beter uitziet, minder overdreven, ... dan doet me dat wel goed
'k Heb geen zin om als een freak aanzien te worden door men omgeving, en dat begon wel het geval te worden.
Idd, Verb zou een perfecte wedstrijd bodybuilder kunnen worden!
Is echt niets voor mij om voor een publiek wat te gaan showen. Op een foto voor op het forum, cava, maar voor een live publiek, no way... En al zeker niet in zo een onnozel broekske...Haha, neen dank uIs echt niets voor mij om voor een publiek wat te gaan showen. Op een foto voor op het forum, cava, maar voor een live publiek, no way... En al zeker niet in zo een onnozel broekske...
Ik hou er dezelfde mening op na; alhoewel deze personen in hun 'onnozel broekske' zeker mijn respect hebben.
Ik moet mezelf goed voelen in men velMoest ik doen wat de chicks uit men vriendenkring mooi vinden, dan zou ik nu enkel nog men buikspieren trainen en gewoon stoppen met eten. Maar van opmerkingen als 'ge zijt te breed, tis nie mooi meer, tis overdreven, blablabla...' trek ik me wel wat aan
'k Heb geen zin om als een freak aanzien te worden door men omgeving, en dat begon wel het geval te worden.

Wat zeggen ze dan van je trainingspartner, die foto dat ik zag was dat toch ook wel een beest
Ik ben blij te lezen dat je het zo houdt op 96kg, wat een zonde om massa te gaan inleveren![]()

das idd weinig man en toch verplaats je nog een hoop gewicht met je trainingen!
Vind het wel lekker dat ik hiermee die 95-96kg kan vasthouden.