AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pittige training Verb!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Ik moet mezelf goed voelen in men vel ;) Moest ik doen wat de chicks uit men vriendenkring mooi vinden, dan zou ik nu enkel nog men buikspieren trainen en gewoon stoppen met eten. Maar van opmerkingen als 'ge zijt te breed, tis nie mooi meer, tis overdreven, blablabla...' trek ik me wel wat aan :) Maar als ik dan nu hoor dat het er al beter uitziet, minder overdreven, ... dan doet me dat wel goed :) 'k Heb geen zin om als een freak aanzien te worden door men omgeving, en dat begon wel het geval te worden.

De training was eigl veel korter dan anders, heb niet veel pauze gepakt (terwijl ik dat anders altijd heel uitgebreid doe :D ) 't Was veel te koud in men homegym om lang stil op men gat te zitten ;) .

Qua gewicht zit ik nu al ff vast rond de 96kg, en 'k moet zeggen, 'k ben daar content mee. Sta goed droog nu. Nog minder eten dan wat ik nu eet ga ik niet doen want dan gaan mijn trainingen niets meer voorstellen. Men kleren zitten terug comfortabel, 'k heb al opmerkingen gekregen dat het er beter uitziet dan een paar kilo's terug, ... Dus het plan om naar de 90kg geef ik op :p Ga mezelf niet uithongeren :D

Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt Verb. It's all that counts ;)

• Like
Waarderingen: verb
Ik moet mezelf goed voelen in men vel ;) Moest ik doen wat de chicks uit men vriendenkring mooi vinden, dan zou ik nu enkel nog men buikspieren trainen en gewoon stoppen met eten. Maar van opmerkingen als 'ge zijt te breed, tis nie mooi meer, tis overdreven, blablabla...' trek ik me wel wat aan :) Maar als ik dan nu hoor dat het er al beter uitziet, minder overdreven, ... dan doet me dat wel goed :) 'k Heb geen zin om als een freak aanzien te worden door men omgeving, en dat begon wel het geval te worden.

oke op die manier...duidelijk. Jammer je hebt ontzettend veel potentie in de sport!

Idd, Verb zou een perfecte wedstrijd bodybuilder kunnen worden!

• #1.506
Idd, Verb zou een perfecte wedstrijd bodybuilder kunnen worden!

Haha, neen dank u :D Is echt niets voor mij om voor een publiek wat te gaan showen. Op een foto voor op het forum, cava, maar voor een live publiek, no way... En al zeker niet in zo een onnozel broekske...

Haha, neen dank u :D Is echt niets voor mij om voor een publiek wat te gaan showen. Op een foto voor op het forum, cava, maar voor een live publiek, no way... En al zeker niet in zo een onnozel broekske...

Ik hou er dezelfde mening op na; alhoewel deze personen in hun 'onnozel broekske' zeker mijn respect hebben.

• #1.508
Snap het volledig. Kan me goed voorstellen dat mensen het er bij jouw ' al over vinden'. Is bij mij reeds het geval, hoor constant dat ik niet nog breder moet worden.. Terwijl ik mezelf echt nog niet als breed beschouw. Maarjah de menigte is het ook gewoon niet gewoon.

krijg je trouwens niet soms positieve opmerkingen van vrouwen Verb? Er zijn er veel die het er al snel over vinden maar ik kom er toch ook veel tegen die het juist heel erg leuk vinden.

Laatst bewerkt:
Verb in een onnozel broekske! :p

Vervelend zeg, al die negatieve reacties uit je omgeving. Vind het juist wel bij je passen, niet overdreven ofzo.

Wat zeggen ze dan van je trainingspartner, die foto dat ik zag was dat toch ook wel een beest :eek:
Ik ben blij te lezen dat je het zo houdt op 96kg, wat een zonde om massa te gaan inleveren :p

• #1.512
Wat zeggen ze dan van je trainingspartner, die foto dat ik zag was dat toch ook wel een beest :eek:
Ik ben blij te lezen dat je het zo houdt op 96kg, wat een zonde om massa te gaan inleveren :p

Bij hem maakt het niet echt uit of hij nu overdreven breed is of smal zou zijn, hij blijft sowieso altijd lelijk :D

Erg jammer F. - moest ik je in real life kennnen zou ik het helemaal niet erg vinden om met zo'n buffel om te gaan.

Doe waar je je eigen goed bij voelt, de zin naar meer massa zal misschien wel binnenkort terugkomen! ;)

hoe ziet nu je voeding er uit dan?

IK ben eigenlijk vooral benieuwd naar de huidige pics at 96kg Verb!:thumbs::D

• #1.516
hoe ziet nu je voeding er uit dan?

Momenteel:

op trainingsdag:

1)
50gr whey
50gr havermout
1 appel

2)
2 sneden multigranenbrood
150gr hesp

3)
125gr kalkoenfilet
3 caps visolie

4)
gekookt

5)
pre workout
25gr whey
1 appel

6)
post workout
2 bananen
25gr whey

7)
50gr havermout
100 gr makreelfilet

8)
150gr tonijn
1 lepel lijnzaadolie
1 lepel olijfolie

Op rustdag:

1)
50gr whey
1 appel

2)
2 sneden multigranenbrood
150gr hesp

3)
125gr kalkoenfilet
1 cap visolie

4)
125gr kalkoenfilet
1 cap visolie

5)
gekookt

6)
125gr kalkoenfilet
1 cap visolie

7)
100gr makreelfilet
1 lepel lijnzaadolie

8)
150gr tonijn
1 lepel olijfolie

en tussendoor af en toe een paar wortels

Laatst bewerkt:
puuuuf das niet veel man hardcore!

das idd weinig man en toch verplaats je nog een hoop gewicht met je trainingen!

wat is trouwens precie hesp? op je brood?

• #1.520
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven