- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
lekker rusten is ook wel is goed! in de rust groei je he zegt men!
Voor te groeien hoef ik het niet te doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker rusten is ook wel is goed! in de rust groei je he zegt men!

hahah das waar maar een x rust is wel lekker en verdiendt je lichaam wel is!
Ik zie heel weinig zuivel in je voedingsschema, is dit voor een reden ?
behalve de chocomelk dan...
Ben heel gevoelig voor zuivelproducten op vlak van acne... Jammer, want zo een liter chocomelk na een training kan best wel smaken.snel weer die chocomelk trug in je schema zo presteer je niks!![]()
'k ga het bij een week houden ipv een maand want extreem strikt trainen met zulke gaygewichten is niets voor mij.What you need my friend is ... NE BICKY!
Goeie squats toch hé. 50 reps met 140 ... damn
Die bicky xxl's zijn er niets tegen.+1 je zal zeker een bicky pens hebben nulange training? wel lekker veel oefningen gedraait!hoe gaat met de cut...?komen er nog pic?
o really?
) 't Was veel te koud in men homegym om lang stil op men gat te zitten
.
Ga mezelf niet uithongeren 

nice ben benieuwd!
De training was eigl veel korter dan anders, heb niet veel pauze gepakt (terwijl ik dat anders altijd heel uitgebreid doe) 't Was veel te koud in men homegym om lang stil op men gat te zitten
.
Qua gewicht zit ik nu al ff vast rond de 96kg, en 'k moet zeggen, 'k ben daar content mee. Sta goed droog nu. Nog minder eten dan wat ik nu eet ga ik niet doen want dan gaan mijn trainingen niets meer voorstellen. Men kleren zitten terug comfortabel, 'k heb al opmerkingen gekregen dat het er beter uitziet dan een paar kilo's terug, ... Dus het plan om naar de 90kg geef ik opGa mezelf niet uithongeren
![]()