- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Ivm doorsnee mensen wel, naast een echte bb'er ben ik met men 96kg maar een beachboy

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ivm doorsnee mensen wel, naast een echte bb'er ben ik met men 96kg maar een beachboy![]()

hehe nee werk maar met 3 gaste samen dus maakt voor mij nie zoveel uit
hoop nie dat k me eige s'nachts vergas in me slaap
gewoon groeien verb schijt aan wat de mensen om je heen ervan vinde!!
Daar word je denk ik niet zo als een freak beschouwd 
Vrouwen geilen ook op zyzz, ong even groot als verb (iets kleiner) dus waarom niet![]()
xLOLGeen wonder dat jij een meid als avatar hebt dat ben jij gewoon, jij bent ook geil over zyzzx

Ben trouwens weer een ganse dag misselijk geweest op school door die havermout. 't Was nochtans maar 100gr, wtf 
Ik ga niet voor 100kg+ ze. Max 98kgBen trouwens weer een ganse dag misselijk geweest op school door die havermout. 't Was nochtans maar 100gr, wtf
![]()

Dudee... Verb is echt wel een heel stuk groter dan 'zyzz'. Vergelijk ons genetisch dbb-wonder niet met hem!Vrouwen geilen ook op zyzz, ong even groot als verb (iets kleiner) dus waarom niet![]()

Een hele tijd geleden ging je het ook maar houden om 90kg
Gewoon doen waar je zin in hebt, mss eens iets anders proberen dan havermout. Heb je ook last bij brinta of bambix? Of nog wat brood, keuze zat éh.

fl**ker op met je zyzz man.Ga je nou ook nog de logjes lopen vervuilen met die f**got?Pfff...
Ik ga niet voor 100kg+ ze. Max 98kgBen trouwens weer een ganse dag misselijk geweest op school door die havermout. 't Was nochtans maar 100gr, wtf
![]()