Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
BB style!! hehe, goeie training kerel.

Lekkere training Verb, heerlijk eh, kort rust...? Als ik dat doe, scheur ik uit me vel lol

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
Lekkere training Verb, heerlijk eh, kort rust...? Als ik dat doe, scheur ik uit me vel lol

Hehe normaal gezien neem ik altijd lange pauzes, maar nu vond ik het wel eens plezant met weinig pauze. Was ervan verschoten dat de gewichten nog meevielen.

• #1.564
Kleine update

dbb.jpg

IMG_4912.jpg

Droog, maar heb niet de indruk dat je echt veel droger stond als toen je 101 woog. Ik heb de indruk dat je borst platter is geworden..

perfect fysiek zoiets wil ik ook bereiken maar een nog groter borst= perfect

• Like
Waarderingen: verb
  • #1.567
Droog, maar heb niet de indruk dat je echt veel droger stond als toen je 101 woog. Ik heb de indruk dat je borst platter is geworden..

't Vet onder men navel is toch verminderd hehe. Fototoestel is ook van te slechte kwaliteit om vasculariteit goed weer te geven.

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Armen zijn 45cm, om een realistisch beeld te geven (aangezien sommigen hier met 35cm armen door lichtinval enal soms breder lijken ;) )

Die ader op je biceps is wel hard:)

Voorbeeldfysiek sowieso

jezus man, echt hard!

Als ik die laatste pic in je galerij bekijk, vind ik dit qua vasculariteit en hard/vol heid veel beter.

En benen? Pas je al weer in je broeken? :D

• #1.571
Echt top fysiek..

• Like
Echt vette schouders :cool:
Ik heb de indruk dat je onderarmen nogal smal ogen ten opzichte van die bovenarmen (kan maar een gedacht zijn ze :p )
Dikke ader op je biceps :)
Hier is nog veel werk aan de winkel om een fysiek te hebben die in de buurt komt :p

Ziet er goed uit, voornamenlijk omdat je er zelf nu ook tevreden mee bent - en ik denk niet dat je veel moeite ermee hebt om dit bf/fysiek te onderhouden.
Enigste wat echt opvalt is dat je borst minder vol is nu, maar nog steeds hele goede verhoudingen.

En je aders op je onderbuik zijn weg, dat krijg je van die bicky's he:p

woooow echt super mooi fysiek verb super gaaf echt een fysiek om na toe te streven!heel gaaf!

• Like
  • #1.576
Ik heb de indruk dat je onderarmen nogal smal ogen ten opzichte van die bovenarmen (kan maar een gedacht zijn ze :p )

Hehe, is een gedacht :p enige wat imo beter kan/moet is bovenkant borst en hamstrings. Als ik arrogant mag zijn dan durf ik te stellen dat alles heel goed in verhouding is, op bovenkant borst en hamstrings na dus.

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Ziet er goed uit, voornamenlijk omdat je er zelf nu ook tevreden mee bent - en ik denk niet dat je veel moeite ermee hebt om dit bf/fysiek te onderhouden.
Enigste wat echt opvalt is dat je borst minder vol is nu, maar nog steeds hele goede verhoudingen.

En je aders op je onderbuik zijn weg, dat krijg je van die bicky's he:p

Hehe, de aders zijn er nog altijd, maar die zie je met die kodak enkel bij goede belichting. Ik sta imo nu droger of minstens even droog als de foto's in men gallerij op 90kg, maar daar is de belichting veel beter waardoor droogheid en vasculariteit beter uitkomen.

Dat ziet er erg goed uit kerel. Erg droog en hard idd. Borst lijkt iets minder, met de nadruk op "lijkt" foto's geven altijd een vertekend beeld. Je bent in een moord shape kerel. Schouders eb armen zijn extreem :thumbs:

Zo'n dikke biceps van al die gay barbell curls of wat? ;-)

****you man :@

ben jaloers, zo lekker droog :$

• Like
  • #1.580
Zo'n dikke biceps van al die gay barbell curls of wat? ;-)

gay barbell curls ftw :D Neen mijn biceps hoef ik eigl amper te trainen, 'k denk dat die al groeien door een fles water op te heffen... Jammer genoeg gaat bovenkant borst niet even gemakkelijk hehe.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven