Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training Verb, heerlijk eh, kort rust...? Als ik dat doe, scheur ik uit me vel lol
Droog, maar heb niet de indruk dat je echt veel droger stond als toen je 101 woog. Ik heb de indruk dat je borst platter is geworden..
)
Dus da's wel zalig 

Ik heb de indruk dat je onderarmen nogal smal ogen ten opzichte van die bovenarmen (kan maar een gedacht zijn ze)
enige wat imo beter kan/moet is bovenkant borst en hamstrings. Als ik arrogant mag zijn dan durf ik te stellen dat alles heel goed in verhouding is, op bovenkant borst en hamstrings na dus.Ziet er goed uit, voornamenlijk omdat je er zelf nu ook tevreden mee bent - en ik denk niet dat je veel moeite ermee hebt om dit bf/fysiek te onderhouden.
Enigste wat echt opvalt is dat je borst minder vol is nu, maar nog steeds hele goede verhoudingen.
En je aders op je onderbuik zijn weg, dat krijg je van die bicky's he![]()
Zo'n dikke biceps van al die gay barbell curls of wat? ;-)
Neen mijn biceps hoef ik eigl amper te trainen, 'k denk dat die al groeien door een fles water op te heffen... Jammer genoeg gaat bovenkant borst niet even gemakkelijk hehe.