AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je armen zijn echt sick, bruut !

je schouders en armen zijn gewoon heel erg bruut - borst is goed gespierd, maar wordt dus over-powered :p Met jouw fysiek zou ik echt wel doorknallen en onstage gaan kerel, maar ik weet dat je ambities daar niet liggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Taille: 88-89 cm denk ik (weet niet in hoeverre ik het goed gemeten heb)
Onderarm: 34-35cm: ook hier zal dat wel niet 100% correct zijn.

Laatst bewerkt:
Taille: 88-89 cm denk ik (weet niet in hoeverre ik het goed gemeten heb)
Vijwel gelijk aan mijne dus :)

Schijnt dat een brede taille overkomt als natuurlijk/krachtig gespierd terwijl een smalle taille meer de sportschool-look is (voor ongetraind oog bedoel ik dan).

Thx dudes :D

Heerlijke training achter de rug, opnieuw met heel weinig pauze (begin het graag te doen op die manier :D ):

1) Pull up:

5xBW
5xBW+5kg
5xBW+10kg
5xBW+15kg
5xBW+20kg
5xBW+15kg
5xBW+10kg
5xBW+5kg
10xBW

2) DB row:

15x55kg
12x60kg
12x65kg
12x60kg
15x55kg

3) BOR:

15x70kg
15x80kg
15x90kg

4) Shrugs:

12x120kg
12x120kg
12x120kg
12x120kg
20x70kg

5) Chin up:

8xBW
6xBW
6xBW

Biceps en rug waren leeg dan.

6) CGBP:

12x70kg
8x90kg
8x100kg
6x110kg
3x120kg
6x115kg (laatste rep met lichte spot)
8x105kg (laatste rep met lichte spot)
8x95kg

7) Dips:

10xBW+30kg
12xBW+20kg
12xBW+10kg
15xBW

8) Kickback:

15x15kg
15x15kg
15x15kg

Zalige training. Ben er van verbaasd dat de gewichten zo hoog blijven met zo korte pauzes.

Zal mijn onderarmen en taille ook eens opmeten :) ('k vind zelf men taille ook veel te breed goddamned)

@daan: van vocht ophouden heb ik idd totaal geen last. Had daar zelf nognooit van gehoord tot ik nightfly zen foto's zag waar hij heel laag vetpercentage had maar toch geen zichtbare sixpack :D

Tja je hebt een lichaam van een natuurtalent, geen aanleg tot vocht, geen aanleg tot vet en veel aanleg tot aanzet spieren! Jij zou een beest kunnen worden hehe

• #1.606
  • #1.609
idd vind ik ook! mijn taille is maar 81 cm oke me lats komen meschien beter uit maar kleding valt totaal niet lekker

Mja :p ik vind het toch een ferm minpunt aan men fysiek. Kan er jammer genoeg niets aan doen :D
Niets bruter dan een prachtige V met een smalle taille.

Oplossing: bredere lats :)

Ik heb ook niet de smalste taille....je moet gewoon zorgen dat de rest zo groot wordt dat het totaal niet meer opvalt :D

• #1.612
Foto met flits getrokken, dus een optimale belichting kan je dat niet noemen hehe.

Cijfers zeggen meer dan foto's:

Dijen: 67cm
Kuiten: 45cm

IMG_4926.jpg

zelfde been omtrek als mij alleen jou kuiten zijn stukje groter :p
aflijningen zijn ok bijna hetzelfde volgens mij haha

• #1.615
zelfde been omtrek als mij alleen jou kuiten zijn stukje groter :p
aflijningen zijn ok bijna hetzelfde volgens mij haha

Hehe, 't was me ook al opgevallen bij uw foto's dat ons fysiek redelijk goed op elkaar lijkt (op uw smalle taille na dan jammer genoeg :mad: )

dikke weels man verb!! netjes!

Idd ziet er goed uit!

Wat zijn nu de plannen eigenlijk? NOG droger worden, of terug zwaarder proberen worden?

• #1.618
Idd ziet er goed uit!

Wat zijn nu de plannen eigenlijk? NOG droger worden, of terug zwaarder proberen worden?

Pf nog droger worden niet, ik eet nu al minder dan een 12-jarig meisje. En dat blijkt voldoende om 96kg aan dit vetpercentage te behouden.

Veel extra (op 100gr havermout bij men ontbijt ipv 50gr en wat extra olijfolie op trainingsdagen) ga ik alleszins niet gaan eten want dan vliegen de kilo's er in no-time terug aan en dat zie ik niet zitten. Max 98kg mag ik wegen hehe.

Dikke saté prikkers inderdaad, ziet er goed uit kerel :)

Lucky bastard - zullen weinig mensen zijn met genen zoals jou!
Volgens mij eten 12 jarige meisjes nog meer:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven