Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
+1(ook al ben ik meer voorstander van goed zwaar trainen met lichte cheat)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1(ook al ben ik meer voorstander van goed zwaar trainen met lichte cheat)
Vervelende 'pijn' inderdaadaangenaam

Haha, so true. Heb al gedacht aan zo'n wc-bril met kussentjeEn waarschijnlijk ook pijn als je op het toilet gaat zitten
.

En zeggen dat ik geen squatreet wil pfff 
toch lastig om uit te vissen wat de oorzaak is van acne....kan ook door insuline pieken komen. bij mij werd het in ieder geval voor de contest een stuk minder....
Heb daar ook al zitten aan denken. Hoe heb je dat dan aangepakt? Zoveel suikers enal eet ik nochtans niet... En geen wit brood, ...
. ik heb er eigenlijk last van sinds ik train 
dat kan je niet aanpakken denk ik....als je zware trainingen doet heb je altijd schommelingen in je suikerspiegel.
voor de contest had ik het minste last....geen inname van kh's, ik nam alleen nog wat kh in mijn eerste maaltijd in de ochtend. en dat waren er ook niet veel.
niet dat ik er superveel last van heb, maar af en toe schieten er een paar van die grote knoeperts er uit. ik heb er eigenlijk last van sinds ik train
net wat je zegt...probeer zoveel mogelijk produkten te vermijden als witbrood, suikers etc etc
oke vitamine B5 dus?? gewoon van kruidvat?B5 Hendrie in grote aantallen, B12 kan het juist opwekken
B5 Hendrie in grote aantallen, B12 kan het juist opwekken
Ik neem nu B5 icm L-carnitine, dan hoe je maar 3 gram B5 te nemen, 3x per dag. L-carnitine zorgt voor t transport.
Pff ben hier net wat aan het kijken op internet. 'k Vind het toch maar duur tbh voor iets waarvan ik niet zeker ben dat het voor mij zou helpen... Denk dat ik het maar ga laten voor wat het is en gewoon overdreven clean eten weer. Zoooooveel puisten heb ik nu ook weer niet. (ben maar een arme student, 'k moe nog kunnen uitgaan ook haha)
Fenomenale squattraining:
1) Squat:
12x150kg
10x160kg
8x170kg
10x160kg
12x150kg
12x140kg
15x130kg
15x120kg
20x110kg
20x100kg
2) Frontsquat:
10x70kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg
Normaal gingen we nog deadliften en kuiten doen ook, maar 'k was zodanig misselijk + had koppijn gekregen dus hebben we dat maar gelaten voor wat het was.