MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Klotesquats :mad: kan amper stappen vandaag

• #1.647
Idd, een half uur op't wc op't gemakske een boekske lezen zit er niet in nu :D En zeggen dat ik geen squatreet wil pfff :D

Ga men voedingsschema nog eens wat aanpassen denkik:

Whey voor men training ga ik laten vallen. Heb het gevoel dat men acne door al die whey is, zou niet weten door wat anders (Heb men chocomelk al laten vallen, en het betert er niet echt op. De koude zal wellicht wel een rol spelen want heb elke winter wat meer last, maar soit, we zien wel wat het geeft)

Ga ook vitamine b5 bestellen: heb van Rob S gelezen dat dat bij hem hielp tegen acne tijdens een kuur, dus wil het eens proberen. Ga wel niet te hoog gaan, zoveel acne heb ik nu ook niet. Maar wil gewoon eindelijk eens een perfecte huid.

Vanaf nu ook totaal geen junk meer. Maar terug wat meer havermout en brood zodat ik opnieuw geen behoefte meer heb aan junk...

Trainingsdagen:

1)
50gr whey
100gr havermout
1 appel
1x selenium-zink
1x multivit (van xxl, heb het nog niet maar zal het in de loop van volgende week eens bestellen)
2.5gr vitamine b5

2)
4 sneden multigranenbrood
150gr hesp

3)
125gr kalkoenfilet
4caps visolie

4)
patatten/rijst/spaghetti
vlees/vis
groenten
afhankelijk van wat men ouders klaarmaken dus

5)
25gr havermout
125gr kalkoenfilet
1 appel
1x fakeredbull zonder suiker

Training

6)
2 bananen
25gr whey

7)
50gr havermout
100gr makreelfilet
1 soeplepel olijfolie

8)
150gr tonijn
2 soeplepels olijfolie
1 lepel lijnzaadolie
1x selenium-zink

Rustdagen:

1)
50gr whey
25gr havermout
1 appel
1x multivit
2.5gr vitamine b5
1 cap cafeïne
1x selenium-zink

2)
2 sneden multigranenbrood
150gr hesp

3)
125gr kalkoenfilet
1 cap visolie

4)
125gr kalkoenfilet
1 cap visolie

5)
patatten/rijst/spaghetti
vlees/vis
groenten
afhankelijk van wat men ouders klaarmaken dus

6)
125gr kalkoenfilet
1 cap visolie

7)
100gr makreelfilet
1 soeplepel olijfolie

8)
150gr tonijn
1 soeplepel lijnzaadolie
1x selenium-zink

Tussendoor wat wortels.

Laatst bewerkt:
toch lastig om uit te vissen wat de oorzaak is van acne....kan ook door insuline pieken komen. bij mij werd het in ieder geval voor de contest een stuk minder....

• #1.649
toch lastig om uit te vissen wat de oorzaak is van acne....kan ook door insuline pieken komen. bij mij werd het in ieder geval voor de contest een stuk minder....

Heb daar ook al zitten aan denken. Hoe heb je dat dan aangepakt? Zoveel suikers enal eet ik nochtans niet... En geen wit brood, ...

Heb daar ook al zitten aan denken. Hoe heb je dat dan aangepakt? Zoveel suikers enal eet ik nochtans niet... En geen wit brood, ...

dat kan je niet aanpakken denk ik....als je zware trainingen doet heb je altijd schommelingen in je suikerspiegel.

voor de contest had ik het minste last....geen inname van kh's, ik nam alleen nog wat kh in mijn eerste maaltijd in de ochtend. en dat waren er ook niet veel.

niet dat ik er superveel last van heb, maar af en toe schieten er een paar van die grote knoeperts er uit:D. ik heb er eigenlijk last van sinds ik train :)

net wat je zegt...probeer zoveel mogelijk produkten te vermijden als witbrood, suikers etc etc

Laatst bewerkt:
  • #1.651
dat kan je niet aanpakken denk ik....als je zware trainingen doet heb je altijd schommelingen in je suikerspiegel.

voor de contest had ik het minste last....geen inname van kh's, ik nam alleen nog wat kh in mijn eerste maaltijd in de ochtend. en dat waren er ook niet veel.

niet dat ik er superveel last van heb, maar af en toe schieten er een paar van die grote knoeperts er uit:D. ik heb er eigenlijk last van sinds ik train :)

net wat je zegt...probeer zoveel mogelijk produkten te vermijden als witbrood, suikers etc etc

Helemaal geen carbs rond je training? Pff mijn fruit ga ik alleszins niet laten vallen.

ik heb er ook last van heel veel zelfs op me borst kom er niet vanaf neem vitamine b en biergist ma niks helpt!

B5 Hendrie in grote aantallen, B12 kan het juist opwekken

Ik neem nu B5 icm L-carnitine, dan hoe je maar 3 gram B5 te nemen, 3x per dag. L-carnitine zorgt voor t transport.

• #1.657
Ik neem nu B5 icm L-carnitine, dan hoe je maar 3 gram B5 te nemen, 3x per dag. L-carnitine zorgt voor t transport.

Pff ben hier net wat aan het kijken op internet. 'k Vind het toch maar duur tbh voor iets waarvan ik niet zeker ben dat het voor mij zou helpen... Denk dat ik het maar ga laten voor wat het is en gewoon overdreven clean eten weer. Zoooooveel puisten heb ik nu ook weer niet. (ben maar een arme student, 'k moe nog kunnen uitgaan ook haha)

Beest! Leuk logje om te volgen.

Pff ben hier net wat aan het kijken op internet. 'k Vind het toch maar duur tbh voor iets waarvan ik niet zeker ben dat het voor mij zou helpen... Denk dat ik het maar ga laten voor wat het is en gewoon overdreven clean eten weer. Zoooooveel puisten heb ik nu ook weer niet. (ben maar een arme student, 'k moe nog kunnen uitgaan ook haha)

Waar ik het heb gehaald is het toch niet zo duur. Iets van 50 euro voor 1kg meen ik. Als je dan ''maar'' 5gr per dag pakt doe je er 200 dagen mee. Is juist cheap toch?

Fenomenale squattraining:

1) Squat:

12x150kg
10x160kg
8x170kg
10x160kg
12x150kg
12x140kg
15x130kg
15x120kg
20x110kg
20x100kg

2) Frontsquat:

10x70kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg

Normaal gingen we nog deadliften en kuiten doen ook, maar 'k was zodanig misselijk + had koppijn gekregen dus hebben we dat maar gelaten voor wat het was.

So heeeey Verb, ik word al misselijk na 4 x 20, kun je nagaan wahahahahha...

Maar trainde met zo veel volume (al dan niet met dezelfde gewichten) ook toen je pas een paar maanden bezig was met bodybuilding of heb je het opgebouwd?

Ik kan me namelijk wel voorstelle dat ik flink ga kotsen als ik 134 reps ga squate haha..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven