hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kheb u toch weer goe afgemaakt bij elke oefening...komde nu morgen meedoen?

Die SLDL doe ik ook nog niet lang. Van mijn laatste benentraining heb ik ze 2 dagen lang gevoeld :-)
Mooi volume op de squats.
DAJUM!

nie koud in die schuur van je? goeie squats zet er zelf altijd een bankje onder weet k zekr dat k diep genoeg ga
En zeker bij squattrainingen... Diepte interesseert me niet echt meer eigenlijk... Het zijn nu wel maar fagsquats ivm men atg highbarsquats destijds, maar voor bb-doeleinden boeit dat nu niet zoooo enorm hé.in tegenstelling tot bedoel je? ipv in verband met?

echt super hoor, is dit 15 x 150?? Dat doen er niet veel jou na en dan met zo'n uitvoering, blijf t zeggen you're a talent!!
Ik dacht ook 15 reps te tellen + 1 failecht super hoor, is dit 15 x 150?? Dat doen er niet veel jou na en dan met zo'n uitvoering, blijf t zeggen you're a talent!!

14x150kg, gefaald op de vijftiende rep. Had maar een zwakke dag vandaag, alles ging moeizaam...
Was echt maar een offday gisteren.verb helpt het nu nog dat je minder whey neemt tegen je ance?
Neem nu nog 50gr per dag terwijl ik normaal 100gr nam op trainingsdagen. We'll see.
Nu is het vakantie en hier in de buurt is er geen frietkot, dus er zal niet meer gejunkt worden.