AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
haha, bedoelde train je soms ook in een gym ?

Ah hehe, enkel thuis. Alle gyms in men buurt zijn faggyms zonder olympische barbells, zonder squatrek, met dumbbells tot 20kg, met veel beachbodydumbbellcurlers, lelijke dikke wijven die je aangapen van op hun fietsje, ...

Zijn het daar zo slechte gyms dan?
Ik heb net dat ik in de gym energie kan trekken uit de mensen die mij aanstaren... focus is ook iets beter in de gym omdat er toch wel veel afleiding is bij mij thuis (train in de veranda).

Ah hehe, enkel thuis. Alle gyms in men buurt zijn faggyms zonder olympische barbells, zonder squatrek, met dumbbells tot 20kg, met veel beachbodydumbbellcurlers, lelijke dikke wijven die je aangapen van op hun fietsje, ...

Je hebt ook een garage had ik ook maar zoiets kon ik geld sparen en ze ook kopen.

Mijn gym is nu 3 dagen dicht :@@@

• #1.746
Zijn het daar zo slechte gyms dan?
Ik heb net dat ik in de gym energie kan trekken uit de mensen die mij aanstaren... focus is ook iets beter in de gym omdat er toch wel veel afleiding is bij mij thuis (train in de veranda).

Thuis train ik met een kerel die dubbel zo groot is als ik en me bij elke oefening zwaar overtreft (behalve bij squat :p ), in de gyms hier zou ik trainen tussen 18-jarige kurende beachboys (true story, eentje uit men oude faggym van net 18 was een tijdje geleden al meer dan een half jaar aan een stuk aan het kuren). Dus ik denk dat ik qua motivatie nergens beter zit dan hier thuis. Als men maat eens niet kan meetrainen dan is het natuurlijk iets minder plezant, maar aangezien ik me geen leven meer zonder krachttraining kan voorstellen, vormt dat helemaal geen probleem.

Thuis train ik met een kerel die dubbel zo groot is als ik en me bij elke oefening zwaar overtreft (behalve bij squat :p ), in de gyms hier zou ik trainen tussen 18-jarige kurende beachboys (true story, eentje uit men oude faggym van net 18 was een tijdje geleden al meer dan een half jaar aan een stuk aan het kuren). Dus ik denk dat ik qua motivatie nergens beter zit dan hier thuis. Als men maat eens niet kan meetrainen dan is het natuurlijk iets minder plezant, maar aangezien ik me geen leven meer zonder krachttraining kan voorstellen, vormt dat helemaal geen probleem.
Een kerel die dubbel zo groot is maakt me nieuwsgierig naar foto's van je trainingsmaat :D

• #1.751
[Link niet meer beschikbaar]

Ongeldige link, kan zijn dat hij alleen voor vrienden zichtbaar is.

Ik kan de link ook niet zien, maar ik heb zijn foto's al gezien.
1m87 (even groot als ik trouwens), progressie van 80kg naar +100kg, een buffel is het :D

• #1.754
Is hij ook naturel? Ben benieuwd naar de pic :)

• #1.756
Is hij ook naturel? Ben benieuwd naar de pic :)

Jep naturel. Hij overweegt het mss wel naar de toekomst toe, maar dat ga ik dan sowieso uit zijn hoofd proberen praten, want dan stel ik nog minder voor ivm hem :) En zwaar ingemaakt worden in mijn eigen gym is niet echt goed voor men ego :D. 't Is nu al irritant genoeg...

Als ik naar je fotos kijk heb je ook echt een perfect fysiek, zonder te kuren ook toppie jongen. Streefdoel maar wil zelf borst en onderarmen en schouders nog wat beetje groter dan klaar :D

Fijne kerst Verb!

Die 3 dagen rust zijn bijzonder goed

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven