Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nette voeding en met al dat fruit lekker lekker

Whaha, even tijdens de trainen een appeltje eten ja? :D

Die biergit tabs, helpt dan een beetje tegen puisten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.723
Whaha, even tijdens de trainen een appeltje eten ja? :D

Die biergit tabs, helpt dan een beetje tegen puisten?

Heb gelezen dat kh tijdens je training een goed effect hebben op het cortisolniveau enal, en een goede appel smaakt me altijd, dus waarom niet :D

Biergist helpt niet bijster veel. Maar baat het niet, het schaadt ook niet... en het kost niets dusja...

Laatst bewerkt:
Hoeveel calorieen eet je nu op een dag en ben je nu licht aan het cutten of bulken?

• #1.725
Hoeveel calorieen eet je nu op een dag en ben je nu licht aan het cutten of bulken?

Absoluut geen idee hoeveel kcal's dit zijn... Heb ik nog nooit uitgerekend.
Op trainingsdagen eet ik nu toch weer wat meer kh dan de voorbije maanden, dus ik veronderstel dat er weer wat gewicht zal bijkomen... Maar naar 100kg wil ik alleszins niet gaan (en dat zal ook wel niet lukken met zo weinig voeding).

Tussen de 95 en 100kg schommelen waarbij je steeds iets droger/harder word en niet onbelangrijk sterker lijkt me een luxe situatie ;)
Is bovenkant borst nog steeds je aandachtspunt?

• #1.727
Tussen de 95 en 100kg schommelen waarbij je steeds iets droger/harder word en niet onbelangrijk sterker lijkt me een luxe situatie ;)
Is bovenkant borst nog steeds je aandachtspunt?

Yes. Bovenkant borst en hamstrings kunnen beter.

Hamstrings worden nu beter getraind door lowbarsquat heb ik het gevoel, en sinds gisteren doe ik er ook SLDL bij, dus dat komt wel goed.

Yes. Bovenkant borst en hamstrings kunnen beter.

Hamstrings worden nu beter getraind door lowbarsquat heb ik het gevoel, en sinds gisteren doe ik er ook SLDL bij, dus dat komt wel goed.

Doe je vaak incline dumbbell presses? Ik heb de indruk dat dat bij mij toch wel geholpen heeft voor bovenborst. Zoals jij kan bankdrukken moet je toch ook wel stevige dumbbells aankunnen.

Ik zou ook een tijdje focusen op die upperchest.
Door je borst algemeen goed te trainen, blijft het verschil uiteraard.
Upperchest wordt sterker en voller, maar zo ook de rest.
Ben ik zelf ook een tijdje van plan.

• #1.731
Verb ik gebruik dezelfde db's en ik kan dat wel :p
Ik zet gewoon langs ene kant, de buitenste schijf eentje van 10kg (+extra's), andere kant hoeft dat niet.
Die doorsnede van die van 10kg zijn groter en dan kan die makkelijk op je boven benen.

Ik had er onlangs een foto van getrokken met mijn gsm, heb hem ff geupload: Hier had ik db's van 40kg.

2eb7q6s.jpg

• #1.733
Ik zet gewoon langs ene kant, de buitenste schijf eentje van 10kg (+extra's), andere kant hoeft dat niet.
Die doorsnede van die van 10kg zijn groter en dan kan die makkelijk op je boven benen.

We doen het ook zo, maar aaaaaltijd als ik de gewichten op men benen wil gooien na men setje, draait die k*tveer zodat het natuurlijk recht op men been is, dus dan moet ik altijd eerst weer sukkelen om die veer naar de andere kant et draaien. Met dertig kg enal lukt dat wel, maar vanaf 40kg is het mij toch wat te ambetant.

op hoeveel graden doe jij je incline BP verb?

30kg zet ik niet eens op mijn been :p en jij bent pakken sterker dan ik.
Met die 40kg lukt het me aardig, gewoon zoals je zelf zegt de veren een
beetje in het oog houden.

lijkt al op 30 graden - prima dus. ik dacht dat je misschien je incline bp op 45 deed en met zulke schouders neem je dan het grootste deel van de beweging over. ik zelf merkte pas echt vooruitgang met upper chest bij incline db presses op 30 graden...

train je alleen thuis ?

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA heb je nou een homegym, geluksvogel!!! Zou daar flink hardcore muziek aanzetten en gillen bij elk rep man wou ik al eeen keer doen ::$$$

Je zou kunnen denken aan beginnen met incline bench en daarna incline flies (evt superset) zodat je nog een handelbaar gewicht dumbbells kan gebruiken. Afmaken met weighted dips en je hebt een mooie borsttraining lijkt me.
Midden borst pak je ook zat aan met 30 graden inclines dus hoef je je echt geen zorgen om te maken.

Ik zou zeggen probeer het eens :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven