MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Men maat kon niet komen trainen, dus de borsttraining is verplaatst naar morgen. Maar ik had toch teveel zin om te trainen, dus heb nog een lichte rug-biceptraining gedaan.

1) Pull ups:

12xBW
12xBW
10xBW
10xBW
8xBW

2) Chin ups:

12xBW
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW

3) BOR:

12x80kg
12x90kg
10x100kg
10x110kg

4) Shrugs:

20x100kg
20x100kg
20x100kg
20x100kg

5) Barbell curl:

12x50kg
12x55kg
10x60kg
15x40kg

6) Hammer curl:

13x20kg
13x22.5kg
13x25kg

7) Concentration curl:

15x15kg
15x15kg
15x15kg

Wou normaal gezien nog deadliften ook, maar op een feestdag mag je je niet teveel inspannen :D 't Zal dus voor morgen zijn.

hoe bevalt het eigelijk om na altijd je 3daagse fullbody training te doen nu dus met een split te trainen?wat vondt je fijner?en wat werkt beter denk je?

• #1.763
hoe bevalt het eigelijk om na altijd je 3daagse fullbody training te doen nu dus met een split te trainen?wat vondt je fijner?en wat werkt beter denk je?

Split is eigl veel plezanter ondervind ik nu :) 'k Had er al veel eerder mee moeten beginnen. Kracht interesseert me minder en minder, wat heb je eraan om een zwaar gewicht te kunnen benchen bv, als je dan ziet dat vele powerlifters met een ****ing lelijk dik fysiek nog veel meer benchen... Nu richt ik me meer en meer op bb. Wil gewoon een esthetisch perfect fysiek, type Frank Zane. Niet te groot, maar wel perfect.

Wat beter werkt? Geen idee, alles werkt bij mij. Ik denk dat moest ik niet trainen, men armen al zouden groeien door te rukken gecombineerd met een goed dieet.

hoe bedoel je met meer bb gericht?

oke dan! Dus je blijft lekker met split trainen

Split is eigl veel plezanter ondervind ik nu :) 'k Had er al veel eerder mee moeten beginnen. Kracht interesseert me minder en minder, wat heb je eraan om een zwaar gewicht te kunnen benchen bv, als je dan ziet dat vele powerlifters met een ****ing lelijk dik fysiek nog veel meer benchen... Nu richt ik me meer en meer op bb. Wil gewoon een esthetisch perfect fysiek, type Frank Zane. Niet te groot, maar wel perfect.

Wat beter werkt? Geen idee, alles werkt bij mij. Ik denk dat moest ik niet trainen, men armen al zouden groeien door te rukken gecombineerd met een goed dieet.

Yeah !!!!! :p
Zelfde doelen ;)
Veel curls vandaag haha
Ik ga morgen ook eens wat koolhydraten nuttigen tijdens de training (ik ga wat dextrose in water doen, makkerlijker dan een appel te eten :p )

Heerlijk om toch te kunnen trainen op zo'n dag, verveel me echt kapot. Hopelijk morgen nog trainen.

Lekkere pomptraining trouwens & goede kerstdagen nog haha.

• Like
Waarderingen: verb
Ahhh verb!! Maak mij niet zo jaloers met uw onmenselijke genen! :)

Fijne kerst nog gewenst... t'is idd. wel een voordeel om te kunnen trainen op feestdagen met een homegym dichtbij!

• Like
Bodybuilding. Meer massagericht trainen dan krachtgericht dus...
Massagericht trainen maar niet echt willen aankomen :p
Ik denk dat als jij je voornamelijk op kracht en een laag vetpercentage richt je spierkwaliteit en dus ook fysiek erop vooruit zal gaan omdat je dan meer vezels tegelijk aan kan spreken.

haha een fysiek van een meervoudig MR. Olympia toe maar! Hoor dat wel vaker, denk dat vele zich vergissen in de kwaliteit van zijn fysiek, dat haalt niemand hier..

• #1.772
haha een fysiek van een meervoudig MR. Olympia toe maar! Hoor dat wel vaker, denk dat vele zich vergissen in de kwaliteit van zijn fysiek, dat haalt niemand hier..

Haha lol, denk je dat ik dat niet besef?? :rolleyes: Dat ik denk dat ik hier zomaar ff als naturel een Zane-fysiek ga bereiken? Het zou wel heeeeel arrogant zijn om dat te denken :) Zane is imo perfectie, het mooiste bb-fysiek ooit. En mijn nr.1 favoriete bodybuilder, dus ik denk niet dat ik me vergis in de kwaliteit van zijn fysiek ;) Ik bedoelde dus dat ik streef naar een lichaam dat perfect in verhouding is, esthetisch er fantastisch uitziet en toch niet té groot is (met niet te groot bedoel ik Zane zijn fysiek in vergelijking met mannen als Coleman en Cutler. Dat gaat nergens meer over, dat zijn gewoon lelijke massamonsters. Zane is in mijn ogen een god, Coleman een freak.). En het gaat me nog probleemloos lukken ook :)

Laatst bewerkt:
I like your thoughts! Zeker over dat spierkwaliteit en vooral verhoudingen boven massa horen te staan.
Dat is ook waar bodybuilding ooit mee begon: ideale verhoudingen van het lichaam creëren.

Enige wat ik niet-perfect aan Zane vind is dat zijn benen me net wat te klein ogen vergeleken met zijn bovenlichaam, desondanks mijn favo Mr.O.

Pak je achterliggende spiergroepen ook harder aan of niet? Lijkt me wel een must als je gaat voor een zo estetisch mogelijke fysiek.

Haha lol, denk je dat ik dat niet besef?? :rolleyes: Dat ik denk dat ik hier zomaar ff als naturel een Zane-fysiek ga bereiken? Het zou wel heeeeel arrogant zijn om dat te denken :) Zane is imo perfectie, het mooiste bb-fysiek ooit. En mijn nr.1 favoriete bodybuilder, dus ik denk niet dat ik me vergis in de kwaliteit van zijn fysiek ;) Ik bedoelde dus dat ik streef naar een lichaam dat perfect in verhouding is, esthetisch er fantastisch uitziet en toch niet té groot is (met niet te groot bedoel ik Zane zijn fysiek in vergelijking met mannen als Coleman en Cutler. Dat gaat nergens meer over, dat zijn gewoon lelijke massamonsters. Zane is in mijn ogen een god, Coleman een freak.). En het gaat me nog probleemloos lukken ook :)

Je hebt helemaal gelijk!!! Ik denk er precies hetzelfde over, Zane is ook favoriet van mij..was je ff uit je tent aam t lokken, maar je omschrijft hier precies wat ik bedoel. Zijn posing is ook echt kicke he!!

haha lol, denk je dat ik dat niet besef?? :rolleyes: Dat ik denk dat ik hier zomaar ff als naturel een zane-fysiek ga bereiken? Het zou wel heeeeel arrogant zijn om dat te denken :) zane is imo perfectie, het mooiste bb-fysiek ooit. En mijn nr.1 favoriete bodybuilder, dus ik denk niet dat ik me vergis in de kwaliteit van zijn fysiek ;) ik bedoelde dus dat ik streef naar een lichaam dat perfect in verhouding is, esthetisch er fantastisch uitziet en toch niet té groot is (met niet te groot bedoel ik zane zijn fysiek in vergelijking met mannen als coleman en cutler. Dat gaat nergens meer over, dat zijn gewoon lelijke massamonsters. Zane is in mijn ogen een god, coleman een freak.). En het gaat me nog probleemloos lukken ook :)

+1

• Like
+2

Het sierlijke van een mooi gespierd lichaam is daar vanaf :x

BAM!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn opmerking over zijn benen neem ik terug, foto's recht van voren doen ze geen eer aan.

mooi platte buik voor zo een huge iemand.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven