Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi volume op de inclines, ging het nu wel goed met de dumbbells opvangen of heb je de afdruk van de klemmen in je been staan?
Toch 1x dat ik gefaald had en de halters op men benen smeet dat het natuurlijk met de klem recht op men been was... Maar soit, met een trainingspartner erbij gaat het wel goed. Vond het ook wel heel lekker om er men training mee te beginnen. Benchen ging toch niet goed meer de laatste weken...Thx, voor u hetzelfde man! En straks een chille kersttraining, terwijl iedereen zonder homegym niet kan trainen!![]()

Jij zit zo weer op de 100kg als je het mij vraagt and you'll love it!
Max 98kg!Sure, wanneer jij je bovenkant borst ziet bijtrekken zit je al boven de 100 en kan het je allang niet meer schelen, dan cut je daarna maar gewoon naar 8%

:
Wat zijn je klachten bij je schouder?
Ik krijg de indruk dat het beginnende problemen zijn en het niet onverstandig is om enkele weken (je leest het goed) rustig aan te doen (dat lees je weer goed!) met als enige training setjes met lager gewicht dan je normaal doet en wat meer reps, puur om het bloed goed te laten stromen en spierverlies tegen te gaan.
Maak alsjeblieft niet de fout die velen hier al gemaakt hebben en dat is stuk doortrainen tot ze maanden lang gezeik hebben en constant bij de fysio zitten.
2 a 3 weken rustig aan doen Vs. 2 a 3 maanden gezeik, pijn en niet kunnen trainen.
)