Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pff het is geen pijnlijke pijn, maar zo een zeurende pijn, alsof er iets geblokkeerd zit. Altijd als ik een beweging maak met mijn arm voel ik het 'trekken'. (geen idee hoe ik het beter kan uitleggen :p )
Misschien een geirriteerde pees (is het vaak namelijk).
Goed rekken en per borst/schoudertraining enkele lichte setjes doen, denk aan 10-15 reps met 70% van wat je normaal gesproken maximaal kan op die reprange. Die combinatie van rekken en bewegen stimuleert het herstel namelijk een stuk meer dan alleen rusten.
Gewoon stug doortrainen zou ik absoluut niet doen, vriend van me kan nu niet eens zijn bovenarm horizontaal krijgen omdat hij bij dezelfde klachten toch door bleef trainen en verwachtte dat het vanzelf over ging.

• Like
Waarderingen: verb
Schouderpijn kan vanalles zijn.
RC-spieren, bicepsbeepsontsteking, impingement,..

Je zegt vorige week dus ik denk borsttraining?

Meestal RC-spieren die geirriteerd of ontstoken zijn.

Eens je nachtelijke pijn/pijn bij bvb het legkappen van een blikje cola met gestrekte arm krijgt zal je wss impingement hebben (wil je liever niet) doordat je ontstoken spieren tegen je schouderdak duwen waardoor je inklemming van deze spieren krijgt en ze kans hebben om te scheuren.

Welke bewegingen doen pijn? Houding van incline bp of shoulder press aannemen met de arm?

Behandeling: ijs en rust (1-2 weken)
Na de rust, als je zelf merkt dat het goed gaat, hoge reps, laag gewicht terug opbouwen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.803
Het is er vorige week echt ingeschoten bij 60kg military press. Bij borsttraining had'k niet echt veel last. 'k Denk eigl dat het gewoon een overbelasting is, door een tijdje terug Arnoldpress met 50kg te doen. Sindsdien zijn men schouders wat gevoeliger...

• #1.804
Laatste training van het jaar:

1) Squat:

5x10x150kg

2) SLDL:

10x50kg
10x60kg
10x70kg
10x80kg
10x90kg

3) Calve raise:

5x20x130kg

4) Pull up:

5x10xBW+5kg
5x10xBW

5) Barbell curl:

12x50kg
12x55kg
12x60kg

6) Hammer curl:

3x12x27.5kg

7) Concentration curl:

4x15x15kg

nog een lekkere training gedaan verb!!! goeie jaarswisseling jonge!! en een goed 2011

lekkere training maat...en een goede jaarwisseling!

Hey verb broeder,lees ook dat je last hebt van acne, wat gebruik je om het te verminderen, zelf heb ik ** veel op mijn rug en ze doen nu ook echt zeer.
Kan roa krijgen van huisarts denk ik maar wil kijken of andere middelen eerst helpen.

grtz, een volger :P

• #1.809
Hey verb broeder,lees ook dat je last hebt van acne, wat gebruik je om het te verminderen, zelf heb ik ** veel op mijn rug en ze doen nu ook echt zeer.
Kan roa krijgen van huisarts denk ik maar wil kijken of andere middelen eerst helpen.

grtz, een volger :P

Zoooveel last heb ik niet hoor, zeker niet genoeg om naar een zwaar product als roa te grijpen :) Maar ik ben mss gewoon een beetje te ijdel :p 1 puist is er 1 te veel voor mij :)

Ik let gewoon heel goed op men voeding: geen suikerrommel, geen zuivelproducten, nu ook geen junk meer, veel gezonde vetten, niet té hoog gaan in eiwitten, veel groenten en fruit, ...

Als supps neem ik selenium-zink en biergist. Rob S had ook vitamine B5 aangeraden, dat hielp hem goed...

En nu ga ik nieuwjaar gaan vieren.

b5 is goed pak ik nu ook is bijna hetzelfde als roa alleen je hebt de bijwerkingen niet
en de bijwerkingen van roa zijn geen pretje

ben zelf al klaar met nieuwjaar vieren kreeg honger :p

Laatst bewerkt:
400 tabs wtf heb je niks minder dan dat? Ik wil kijken of het wel weggaat straks heb ik een overvloed van die dingen hier

• #1.814
'k vind het toch ook veel geld en veel pillen :D

als je het doet zoals het daar staat moet je20pillen per dag nemen dus dan doe je met400 ook niet echt lang

ja 4x per dag 5stuks

ik pak er maar iets van 5 is voor mij genoeg

ja maar die roa geeft behoorlijk wat bijwerkingen , maartje van me kreeg er zwakke huid door, 1 keer trainen en hij had bleodroode handen en scheurde zn eelt steeds. heeft bijna een jaar geduurd.

• #1.820
Met een lekkere beachboytraining het nieuwe jaar ingezet:

1) Incline DB press:

12x30kg
12x35kg
12x40kg
8x45kg
4x47.5kg
5x45kg
6x40kg
10x35kg
13x30kg

2) Incline fly:

15x15kg
12x20kg
12x25kg
12x20kg
20x15kg

3) Incline BP:

10x80kg
10x80kg
10x80kg
14x85kg: Dit setje was bodybuilderstyle, tot op borst maar armen niet volledig uitgestrekt

4) Decline BP:

12x85kg
12x85kg
10x85kg

5) Dips

5x10xBW

6) Dragonflag:

3x10

7) Romanian twist:

3x10x10kg

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven