Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
training ziet er zeer goed uit verb, blijf je volgen.

edit// volg je nog steeds het schema van je startpost verb? of wat doe je tegenwoordig

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
oke thanks brah, ziet er goed uit, ga zo door :)

eerst triceps en dan schouders - waarom dat zo?

• #1.846
Blessure aan men rechterschouder, daarom enkel wat pompen voor schouders met lichte gewichtjes. (Normaal begin ik altijd met military press...)
aah precies, oppassen met schouderblessure kerel! weekje zonder presses doet wonderen

• #1.849
'k Heb er wat voltaren emulgel aangewreven, hopelijk helpt dat wat. Want **** it, 't is niet de moment om geblesseerd te geraken, 'k ben momenteel gemotiveerder dan ooit!

'k Heb er wat voltaren emulgel aangewreven, hopelijk helpt dat wat. Want **** it, 't is niet de moment om geblesseerd te geraken, 'k ben momenteel gemotiveerder dan ooit!
Doe nou maar gewoon rustig aan met je schouder, boog kan niet altijd gespannen blijven en het zou zonde zijn als je daardoor langer uit de roulatie ligt ;)

Blessures komen vaak op het slechte moment.
Zoals ze hierboven al zeiden, oppassen met de schouder want ontstekingen binnen de schouder (supraspinatusspier) kunnen scheuren tot gevolg wat een revalidatie van enkele maanden kan betekenen.
Nu moet ge gewoon rusten en geen risicos pakken.

• #1.852
Pff zal wel de beste oplossing zijn. Jammer genoeg haalt het gezonde verstand het niet altijd van de wil om te trainen:mad:

emulgel, niet lullig bedoelt maar die producten zijn nutteloos en blijven gewoon op de huid plakken.

Sterkte met je sjolder.

misschien kan een ontstekingsremmer soelaas brengen (bv. brexine)
Beterschap!

Me jelly. Echt beresterk ben je, zo een volumewerk met die gewichten. Een naturel streven

Pff zal wel de beste oplossing zijn. Jammer genoeg haalt het gezonde verstand het niet altijd van de wil om te trainen:mad:

Ik had hetzelfde, gewoon ff schouder niet meer belasten...Ik heb ook doorgetrained met het gevolg dat ik al 4 weken geen gym meer gezien heb en ik mn schouder nog steeds voel :mad:

• #1.859
Ik had hetzelfde, gewoon ff schouder niet meer belasten...Ik heb ook doorgetrained met het gevolg dat ik al 4 weken geen gym meer gezien heb en ik mn schouder nog steeds voel :mad:

Dat is nu wel het laatste dat ik wil, dus 'k zal ff op men tanden moeten bijten en komende borst- en schoudertraining skippen...:(

Verb mischien dat het je iets helpt. Maat van mij had ook een schouderblessure en die wreef er elke dag een blok ijs op. Gewoon een plastiek bekertje nemen, vullen met water en in de diepvries. Mischien dat het op die manier wat sneller verdwijnt.

• Like
Waarderingen: verb
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven