- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
waardige poging, maar je komt helaas nog een beetje te kort![]()
wacht maar, later als ik groot en sterk ben overtreffek u bij elke oefening...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waardige poging, maar je komt helaas nog een beetje te kort![]()

training ziet er zeer goed uit verb, blijf je volgen.
edit// volg je nog steeds het schema van je startpost verb? of wat doe je tegenwoordig
aah precies, oppassen met schouderblessure kerel! weekje zonder presses doet wonderenBlessure aan men rechterschouder, daarom enkel wat pompen voor schouders met lichte gewichtjes. (Normaal begin ik altijd met military press...)
+1aah precies, oppassen met schouderblessure kerel! weekje zonder presses doet wonderen
Doe nou maar gewoon rustig aan met je schouder, boog kan niet altijd gespannen blijven en het zou zonde zijn als je daardoor langer uit de roulatie ligt'k Heb er wat voltaren emulgel aangewreven, hopelijk helpt dat wat. Want **** it, 't is niet de moment om geblesseerd te geraken, 'k ben momenteel gemotiveerder dan ooit!

'k Heb er wat voltaren emulgel aangewreven, hopelijk helpt dat wat. Want **** it, 't is niet de moment om geblesseerd te geraken, 'k ben momenteel gemotiveerder dan ooit!
misschien kan een ontstekingsremmer soelaas brengen (bv. brexine)
Beterschap!
Pff zal wel de beste oplossing zijn. Jammer genoeg haalt het gezonde verstand het niet altijd van de wil om te trainen![]()

Ik had hetzelfde, gewoon ff schouder niet meer belasten...Ik heb ook doorgetrained met het gevolg dat ik al 4 weken geen gym meer gezien heb en ik mn schouder nog steeds voel![]()