Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat is nu wel het laatste dat ik wil, dus 'k zal ff op men tanden moeten bijten en komende borst- en schoudertraining skippen...:(

Sterkte bro.

Goed fysiek btw... Crazy shit natural...

Doe je geen modellenwerk oid? Verdient mooi als student...

op hoeveel % sta je nu verb?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.865
Dwaze training, totaal geen goesting:

1) Squat:

10x140kg
10x150kg
10x160kg
10x170kg

2) Frontsquat:

5x10x70kg

3) Calve raise:

4x20x140kg

4) SLDL:

10x70kg
10x80kg
10x90kg
10x100kg

Moest normaal gezien biceps doen ook, maar had er dus echt geen zin in. Dat skippen we dan maar voor een week, net zoals men borsttraining morgen.
Ben ook nog ongelofelijk stom geweest. Men barbell lag op de grond, met 2x25kg op, dus 70kg in't totaal en 'k had geen zin om die schijven eraf te halen om de barbell in men kooi te hangen om te squatten, dus heb hem gecleaned (powercleantechniek, of hoe noemt die oefening...). Behoorlijk ****ed up voor men schouder natuurlijk:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Als je hem goed cleant zou het niet slecht moeten zijn voor je schouders. Denk eerder aan een reverse fullbody curl waarbij je je schouders aanspreekt.:P
Nette squats overigens.

• #1.867
Als je hem goed cleant zou het niet slecht moeten zijn voor je schouders. Denk eerder aan een reverse fullbody curl waarbij je je schouders aanspreekt.:P
Nette squats overigens.

Ik heb die oefening nog nooit gedaan dus je kunt niet een techniek spreken hehe, was zoals je zegt erop zwieren met een reverse fullbody curl :D + zit met een beginnende k*tblessure aan men schouder. Dus dat heeft er niet echt deugd aan gedaan, domme kloot dat'k ben :)

Laatst bewerkt:
Ik ken het gevoel dat het k*t is om bort en schouderoefeningen te skippen verb.
Heb momenteel ook schouderblessure en wilde er eerst ook niet aan toe geven. Had er al een maand last van,maar beet door de pijn heen.

Nu al 1,5 week rustig aan en fysio. Benchpress mag uiteraard ook niet,bij presses voel ik het erg,DB shoulder press is niet te doen.
Bankdrukken bleef ik lang mee doorgaan,maar op einde kreeg ik steeds meer last.
K*t blessures,hoop dat volgende beetje over is,want ik vind het net als jou zwaaar irritant om borst en schouders niet te kunnen trainen.
Maar doe maar voorzichtig met je schouder,voordat het erger word,hoe vervelend het ook is

Verder hebje weer sterke training neegezet! Bruut man die squats,ga zo door.

• Like
Waarderingen: verb
squats zijn bruut kerel!
zou goed uitkijken met je schouder ik heb er ok een tijd last van gehad (gekomen door mp) gewoon alles een tijdje een stuk lichter doen anders blijf je er last van houden!

wat bij mij hielp was tijdens trainen spier goed warm houden ik trainde met een dikke trui aan verders kun je denk alleen maar afwachten tot het beter gaat :)

Brute Squats. Lekker high rep.

Respect kerel.

• #1.871
Squats waren opnieuw maar net parallel hoor mannen.

Wanneer je schouder weer goed is powercleans toevoegen aan je schema?

• #1.877
Ah, dan is het een waardeloze training.

:rolleyes:

Dat niet, maar parallel is nu eenmaal niet zo zwaar in vergelijking met atg of zelfs net onder parallel. 10x170kg fullsquat zou ik momenteel totaaaaaaaal niet kunnen :) Daarom dat ik het er bij vermeld, om misverstanden te vermijden. Ik ben geen e-hero ;)

:D Eerlijk hoor.
Maar het is natuurlijk nog steeds een flinke prestatie, dat wilde ik maar zeggen.

je blijft een voorbeeld fysiek verb!!! echt een voorbeeld!!!

• #1.880
1) Pull ups:

10x10xBW+5kg

2) Calve raise:

10x10x160kg

3) DB row:

10x10x50kg

4) Deadlift:

5x10x130kg

5) Shrugs:

5x10x130kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven