XXL Nutrition

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tijdens de pullups geen last van de schouder? Tijdje geleden had ik zelf ook een blessure en pullups voelde toen echt klote aan. Bankdrukken was echter het vervelendst. Niet voluit kunnen trainen omdat je pijn hebt is om gek te worden hé :-)
Gewoon ff rustig aan, of een week skippen zoals je nu doet. Als je 1 maand uitkijkt kan je weer jaren verder. Als je 1 keer niet uitkijkt kan je voorgoed de boel verkloten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Tijdens de pullups geen last van de schouder? Tijdje geleden had ik zelf ook een blessure en pullups voelde toen echt klote aan. Bankdrukken was echter het vervelendst. Niet voluit kunnen trainen omdat je pijn hebt is om gek te worden hé :-)
Gewoon ff rustig aan, of een week skippen zoals je nu doet. Als je 1 maand uitkijkt kan je weer jaren verder. Als je 1 keer niet uitkijkt kan je voorgoed de boel verkloten.

Bij pull ups niet echt, maar bij die shrugs begon het weer op te komen (vandaar dat ik geen 10x10x130kg gedaan heb voor schrugs...). Denk dat ik ga zotkomen als het niet rap over is :)

Al enige verbetering met de schouder door mijn ijstechniek?

:roflol:
De ICE techniek bestaat al jaren hoor en is alom bekend in de sportwereld, just to let you know he ;D

Dude alsof ik dat niet weet. Ik had het gewoon aan Verb voorgesteld om het eens te proberen, vandaar dat ik zei "mijn ijstechniek". het is dus eerder een manier van spreken. Just to let you know he;)

Jij verplaatst t*ring veel gewicht kerel!

En je pull ups..:eek: Daar ben ik zo slecht in.... respect

ice techniek?
jou manier van trainen blijft me aanspreken/de spiergroep verdeling iig.

• #1.889
Welke verdeling? Ik doe gewoon waar ik die dag zin in heb lol :D

Niet nu maar in algemeen, hoevaak train je in de week 3-4 keer?
En toch heb je geen oefening 2x in de week..toch
Er zit/zat toch enige logica in, kan me herinneren dat je ook voor elke week een schema had.

• #1.891
Niet nu maar in algemeen, hoevaak train je in de week 3-4 keer?
En toch heb je geen oefening 2x in de week..toch
Er zit/zat toch enige logica in, kan me herinneren dat je ook voor elke week een schema had.

Denk dat je me verwart met iemand anders :p Ik train gewoon elke spiergroep 1x per week in 4 trainingen, soms eens een vijfde training als ik echt teveel zin heb om te trainen.

Ah maar jij hebt het over men fullbody van een paar maanden geleden :D Dat volg ik al een hele tijd niet meer hoor ;) Nu totaal geen schema meer, alles gewoon op het gevoel, zonder erbij na te denken. Gewoon me amuseren :)

Laatst bewerkt:
misschien dat hij je begin post schema bedoeld.

Ja verb lekker trainen éh op deze mannier, ik ben er al van de zomer mee bezig :D Geen bepaalde volgorde of wat dan ook. Gewoon alles aanpakken in een week tijd en doen waar je zin in hebt. Weinig tot geen gewenning van je lichaam.

• #1.894
1) CGBP:

10x70kg
8x100kg
8x100kg
8x105kg
8x105kg
8x105kg
8x105kg
8x100kg
8x100kg

2) Reverse CGBP:

3x10x70kg

Doe ik nooit meer. Voelde heeeel slecht aan men polsen.

3) Kickback:

15x15kg
15x17.5kg
12x20kg
12x22.5kg
12x25kg
15x15kg

4) Military press:

3x25x lege barbell

5) Barbell curl:

12x50kg
12x50kg
10x55kg
10x55kg
8x60kg
8x60kg

6) Hammer curl:

12x25kg
12x27.5kg
12x30kg

7) Concentration curl:

15x15kg
15x15kg
15x15kg

8) Reverse barbell curl:

2x12x40kg

• #1.895
Men kleren waren voor het eerst sinds lang nog eens kletsnat van het zweet, dus goed getraind!

1) Squat:

5x180kg
5x180kg
5x180kg
5x170kg
5x160kg
5x150kg
5x140kg
5x130kg
5x120kg
10x110kg

De 15 reps met 180kg varieerden tussen net onder parallel, parallel en een beetje boven parallel (denk ik, men maat was er niet om te checken). De setjes met 170kg en 160kg waren net onder parallel, al de rest was atg.

2) Calve raise:

20x140kg
20x150kg
20x160kg
20x170kg

3) Frontsquat (atg):

10x70kg
10x80kg
10x90kg
10x100kg

SLDL zal ik zaterdag wel doen...

Laatst bewerkt:
hahaha, damn kerel ... wat een training weer

Wat een training verb nice hardcore

Nice one verb!

• #1.899
Vond het ook nog een lekkere training :D Nu zie ik wel al ferm op tegen morgen... :D De spierpijn in men benen komt altijd maar de tweede dag na men training.

Hard gesquat idd verb, pff haha.

Wil je toch weer naar de 100+ kg?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven