MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
  • #1.902
Als die schouderblessure niet snel genezen ga zijn ga ik ongelukken doen denk ik. De frustraties beginnen hoog op te lopen:mad:

1) Benchpress:

30x70kg
25x80kg
15x90kg
10x100kg

2) Incline bp:

2x30x50kg

3) Incline DB press:

2x25x20kg

4) Military press:

4x25x lege barbell

5) Upright row:

2x25x lege barbell

6) Side raise:

2x15x15kg

7) Reverse fly:

2x15x10kg

Klote man, schouder blessures kunnen zo lang duren:(

Misschien een weekje rust inlassen?

• #1.904
Klote man, schouder blessures kunnen zo lang duren:(

Misschien een weekje rust inlassen?

Pff heb vorige week schouders en borst al overgeslagen, en dit kun je ook niet echt een training noemen... Moest gewoon iets doen vandaag of ik ging slechtkomen :)

heb ook een schouderblessure gehad, je moet echt een week rusten man.
ik trainde gwn door en het werd erger

heb ook een schouderblessure gehad, je moet echt een week rusten man.
ik trainde gwn door en het werd erger

Ja inderdaad.

Ik heb bijna 3 maanden met een schouder blessure gelopen.
Daarom raad ik je echt rust aan gozer, je wilt echt niet erger maken je blessure.

Bij mij was het zo uit de hand gelopen, dat mijn rugtas met boeken echt pijn deed om te dragen.

Die training zal wel goed gedaan hebben, wat doorbloeding door die schouderkoppen, dat de afvalstoffen goed weg kunnen.

Is je examen wat gelukt trouwens? Zo weinig slapen is ook wel niet bevorderlijk :p

• #1.908
Die training zal wel goed gedaan hebben, wat doorbloeding door die schouderkoppen, dat de afvalstoffen goed weg kunnen.

Is je examen wat gelukt trouwens? Zo weinig slapen is ook wel niet bevorderlijk :p

Ja, 't was veel te gemakkelijk :D Hogeschool onwaardig, maar mij hoor je niet klagen haha.

Lekker toch, nog ff te gaan en je hoge schooltijd zit erop.
Of ga je een inspanning doen voor een master? (ik vermoed dat dit een domme vraag is :p als ik u al zo een beetje ken)

• #1.910
Lekker toch, nog ff te gaan en je hoge schooltijd zit erop.
Of ga je een inspanning doen voor een master? (ik vermoed dat dit een domme vraag is :p als ik u al zo een beetje ken)

Hehe neen :D Ik wil zo snel mogelijk gaan werken en iets beginnen maken van men leven. Tot minstens men 24ste naar school gaan zie ik niet zitten eerlijk gezegd. Wil men eigen eten kunnen betalen, niet meer moeten profiteren van men ouders... 'k Heb nu 22 jaar een leeghanger kunnen zijn, nu wordt het stilaan tijd om daar wat verandering in te brengen :D

Neen, al ben ik momenteel weer ferm goed aan het eten hehe. Van het moment dat ik terug 100kg zou wegen verminder ik men eten opnieuw een beetje.

Volgens mij kun je 't gewoon niet laten en ben je verslaafd aan zo huge zijn :D

sterkte met je blessure man! mooi klote!

• #1.913
Volgens mij kun je 't gewoon niet laten en ben je verslaafd aan zo huge zijn :D

Diep vanbinnen zou ik graag wel een fysiek als Rob S ofzo hebben, maar het ligt nu eenmaal niet in men karakter om '**** it' te kunnen zeggen tegen alle opmerkingen van men omgeving, dus ik meen het 100% als ik zeg dat ik niet meer over de 100kg ga gaan. Ook al is het vééééééél plezanter als ik veel mag eten en zwaarder kan trainen hehe.

Al eens gedacht aan supplementen als Animal Flex, glucosamine, cissus, ... om je gewrichten en pezen wat te ondersteunen?
Vroeg of laat heb je dat toch nodig als je hard traint volgens mij.

• #1.915
Al eens gedacht aan supplementen als Animal Flex, glucosamine, cissus, ... om je gewrichten en pezen wat te ondersteunen?
Vroeg of laat heb je dat toch nodig als je hard traint volgens mij.

Hoh, heb het momenteel nog niet echt nodig denk ik. Men blessure is gewoon het gevolg van dom te zijn. Men gewichten zijn ook nog lang niet te zwaar voor men lichaam heb ik de indruk (tenzij ik nog eens arnoldpress met 50kg ga proberen natuurlijk :rolleyes:), dus ga er ook nog geen geld aan geven. Maar naarmate ik ouder word zal ik er wellicht niet omheen kunnen...

Laatst bewerkt:
Diep vanbinnen zou ik graag wel een fysiek als Rob S ofzo hebben, maar het ligt nu eenmaal niet in men karakter om '**** it' te kunnen zeggen tegen alle opmerkingen van men omgeving, dus ik meen het 100% als ik zeg dat ik niet meer over de 100kg ga gaan. Ook al is het vééééééél plezanter als ik veel mag eten en zwaarder kan trainen hehe.

Waarom doe je niet wat je diep van binnen wel leuk vind dan? Lijkt me dat dat belangrijker is dan wat je omgeving van je vindt, die wennen er wel weer aan hoor.

• #1.917
Waarom doe je niet wat je diep van binnen wel leuk vind dan? Lijkt me dat dat belangrijker is dan wat je omgeving van je vindt, die wennen er wel weer aan hoor.

Ik kan mijn karakter nu eenmaal niet veranderen ;) Als men omgeving constant zegt dat ik té groot ben, dat het overdreven is, dat het echt lelijk aan het worden is, dat ik een freak ben... dan trek ik me dat aan. Kan ik niet aan doen :) Ze zeiden dat al bij 102kg dus wat zou het zijn moest ik 114kg ofzo wegen ;)

Dus daarover valt niet te discussiëren :) Als ik de 100kg aantik dan eet ik gewoon weer wat minder carbs.

Laatst bewerkt:
Wat een luxe toch éh :p
Bwa ff wat minder eten want ik word te groot :D
Zit kledij niet lekker dan, ik vind mijn bovenstukken steeds beter en beter vallen. Over broeken zal ik maar zwijgen, die problemen hebben we allemaal wel wss.

• #1.919
Wat een luxe toch éh :p
Bwa ff wat minder eten want ik word te groot :D
Zit kledij niet lekker dan, ik vind mijn bovenstukken steeds beter en beter vallen. Over broeken zal ik maar zwijgen, die problemen hebben we allemaal wel wss.

Kledij is perfect momenteel. Alles zit strak, maar niet gay-strak. Bij 102kg was het allemaal wat té strak... Enkel met men hemden heb ik wat problemen, maar die draag ik toch bijna nooit dusja, kan me niet zoveel schelen. Heb nu ook twee broeken die echt perfect zitten, men benen zouden zelf nog een heel klein beetje mogen bijkomen hehe.

Laatst bewerkt:
Je bent een eerlijke gast, dat is mooi te lezen. Toch is het zonde als je je eigen doelen in je leven niet waar kan maken en je oren te veel laat hangen naar mensen van buitenaf. Ik hoop dat je er geen spijt van krijgt. Even los van BB'ing, maar dit kom je natuurlijk op allerlei vlakken in het leven tegen, vooral in een intieme relatie...think about it.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven