AndroidHealthClinic

Verband drugs en aas????

Het geld natuurlijk maar voor een klein deel van de druggebruikers dat ze naar de Aas grijpen. Er zijn namelijk veel verschillende soorten gebruikers.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je wel minder angstig ertegen over staat als je al vaker spullen(drugs in dit geval) bij iemand illegaal heb gekocht en dat in je lichaam gooit. Wat dat betreft is het natuurlijk best wel gelijkend, je moet tot op zekere hoogte maar afwachten wat je krijgt zogezegd.
Maar dat je dan ook sneller de keuze maakt om naar AAS te grijpen denk ik zelf niet, ik heb genoeg drugs gebruikt maar toch sta ik zeer kritisch tegenover AAS niet alleen over de sides/gevaren maar meer nog het feit dat je naturel kan groeien en dat ook kan blijven doen. Ik train nu 6 jaar en blijf toch altijd vooruitgang boeken misschien soms wat sneller soms wat langzamer. Maar altijd als ik dacht dat ik op een plateau zat kon ik dat door subtiele veranderingen(soms tegen alle wetten en logica in) telkens weer doorbreken. Het is voor mij gewoon nog een te grote uitdaging om zo verder te gaan ipv een "shortcut" te nemen. Een ding weet ik wel zeg nooit nooit. Naar mijn bescheiden mening is het gewoon eeuwig zonde om te vroeg naar de AAS te grijpen, omdat dat eventueel je plezier in naturel trainen kan bederven. Ik ken persoonlijk mensen die off-cycle zien als een soort noodzakelijk kwaad, waarin ze stilstaan...dat vind ik gewoon jammer.

Snap je verhaal maar keek je bij de drugs niet na de sides of wat het op latere leeftijd met je zou kunnen doen. En een pilletje laten testen doen er denk ik ook maar weinig dus is idd afwachten wat erin zit...
Dus kan concluderen dat jij aas een stuk zwaarder vindt dan drugs???

Nee, juist niet dat is wat ik in het eerste deel zeg ik denk dat ik minder angstig zou zijn om te gebruiken omdat ik toch al genoeg "duistere" zaken toegediend heb zogezegd.

maar toch sta ik zeer kritisch tegenover AAS niet alleen over de sides/gevaren maar meer nog het feit dat je naturel kan groeien en dat ook kan blijven doen.

Dat weegt vele malen zwaarder voor mij.

PS Ik denk dat drugs meestal gepaard gaan met intensiever gebruik en naardere sides dan AAS, dus ook "zwaarder" zijn.

Wat ik tot nu toe kan concluderen is dat bijna iedereen die gereageerd heeft weleens drugs heeft gehad. Maar dat het niet vanzelfsprekend is de stap naar aas te maken. Het merendeel heeft de stap volgens mij wel gemaakt...
Ben benieuwd wat we aan het einde van de topic kunnen concluderen!!!!

Scheit aan de buiten wereld!!! Het is natuurlijk altijd beter als je aan je genetische top zit qua groeien en dat je dan overstapt naar aas...
Maar zolang wachten is erg moeilijk. Diegene die het wel kunnen:petje af

Mja,heb beetje respect dat je krijgt in de BB-wereld is van andere BB'ers,zij weten wat het is om zover te geraken,om zoveel discipline te hebben etc...

maar aangezien niet iedereen aan BB doet,krijg je weinig (of geen) respect van de buitenwereld dus wat maakt het voor hen uit of je nu AAS neemt ofniet? Juist 0,0!

Daardoor is dat een stap dichter bij AAS....

In de keus om AAS te gaan gebruiken zou ik nooit ook maar iets wat andere (die er geen verstand van hebben) vinden/denken ook maar enigszins mee laten wegen. De mening van "deskundigen" daarintegen is iets waar ik wel degelijk belang aan zou hechten.

Mja,heb beetje respect dat je krijgt in de BB-wereld is van andere BB'ers,zij weten wat het is om zover te geraken,om zoveel discipline te hebben etc...

maar aangezien niet iedereen aan BB doet,krijg je weinig (of geen) respect van de buitenwereld dus wat maakt het voor hen uit of je nu AAS neemt ofniet? Juist 0,0!

Daardoor is dat een stap dichter bij AAS....

Wat je zegt klopt maar hier op mijn werk krijg ik wel respect al is het alleen al om het vele schone eten wat ik naar binnen werk...
De vele uren hard ploeteren in de sportschool dat snappen ze toch niet!!!!

Ik heb vrijwel alle drugs gebruikt die er te krijgen zijn, en ik ben ervan overtuigd dat de stap naar AAS dan ook kleiner is.

Ben er tevens van overtuigd dat je beter AAS kunt gebruiken omdat dat tenminste nog een zichtbaar doel heeft. :cool:

Ik heb vrijwel alle drugs gebruikt die er te krijgen zijn, en ik ben ervan overtuigd dat de stap naar AAS dan ook kleiner is.

Ben er tevens van overtuigd dat je beter AAS kunt gebruiken omdat dat tenminste nog een zichtbaar doel heeft. :cool:

Je bent er van overtuigd dat je beter aas kunt gebruiken omdat je visueel verander (je wordt groot). Maar kun je dat ook feitelijk weergeven waarom je daar van overtuigd ben?

ik denk het meer in het type persoon ligt.

Sommige mensen zijn 'thrill seekers (volgens mij ook wel eens aangeduid als type-A persons)'. Ze zoeken de uitersten op. drugs, AAS, drank, heftige sporten, uiterlijk vertoon etc.

Het is denk ik dus eerder dat de persoonlijkheid leidt tot AAS gebruik en drugsgebruik dan dat (vroeger) drugsgebruik de opstap vermakkelijkt. De persoon die geneigd is drugs te gebruiken zal imo sowieso eerder geneigd zijn OOK AAS te gebruiken.

Je bent er van overtuigd dat je beter aas kunt gebruiken omdat je visueel verander (je wordt groot). Maar kun je dat ook feitelijk weergeven waarom je daar van overtuigd ben?

Je kunt niet stellen dat drugs schadelijker is dan AAS (of vice versa), omdat alle middelen weer op hun eigen manier schadelijk zijn.

Dus puur vanuit de fysieke verandering gezien, vindt ik dat je aan een kuurtje meer hebt.

Mede omdat je als BBer regelmatiger leeft, goed op je voeding en rust let, dus op lange termijn denk ik gezonder uit de rit komt dan iemand die ieder weekend zuipt of drugs neemt.

EDIT: Aan mezelf merk ik dat ik mentaal veel minder stabiel ben (de dgn erna) wanneer ik drugs gebruik/gebruikt heb. Tijdens een kuur voel ik me ongeveer 24/7 prima, zonder ups en downs.

Je kunt niet stellen dat drugs schadelijker is dan AAS (of vice versa), omdat alle middelen weer op hun eigen manier schadelijk zijn.

Dus puur vanuit de fysieke verandering gezien, vindt ik dat je aan een kuurtje meer hebt.

Mede omdat je als bodybuilder regelmatiger leeft, goed op je voeding en rust let, dus op lange termijn denk ik gezonder uit de rit komt dan iemand die ieder weekend zuipt of drugs neemt.

EDIT: Aan mezelf merk ik dat ik mentaal veel minder stabiel ben (de dgn erna) wanneer ik drugs gebruik/gebruikt heb. Tijdens een kuur voel ik me ongeveer 24/7 prima, zonder ups en downs.

Ja wat je zegt klopt en mijn gevoel zegt hetzelfde maar het enige verschil is dat je na een zwaar weekend weer 5dagen hebt om te herstellen en tijdens een kuur ligt je lichaam 3 maanden onder vuur... En krijgt daarna hopelijk zijn wel verdiende rust!!!!

Ja wat je zegt klopt en mijn gevoel zegt hetzelfde maar het enige verschil is dat je na een zwaar weekend weer 5dagen hebt om te herstellen en tijdens een kuur ligt je lichaam 3 maanden onder vuur... En krijgt daarna hopelijk zijn wel verdiende rust!!!!

Maar in die 5dgn heeft je lichaam voldoende rust nodig om vd drugs te herstellen. Als je lichaam dan ook nog eens van het trainen moet herstellen, ga je telkens 1 stap vooruit, om vervolgens weer 1 of 2 stappen achteruit te doen.

En ik denk dat als je mentaal niet goed in je vel zit omdat je sweekends als je neurotransmitters hebt verbruikt dmv speed, xtc, coke, je ook minder snel groeit.

zo heb alleen nog maar 5 keer geblowd in me leven voor de rest niks allemaal verslaafde hiero :P

Op lsd na heb ik alle drugs gebruikt die er waren, en helaas genoeg dus ook heroïne....
Heb ongeveer 1,5 jaar dagelijks gebruikt, en daarvoor was in een heftige weekend gebruiker.
Toen ik met veel spul en moeite daar eindelijk vanaf was, heb ik mij afgezworen om nog enige vorm van chemische zooi tot mijn lichaam te nemen.

Tot 2 jaar geleden was ik fel tegen AAS.
Nadat ik veel over aas gelezen had, ben ik er anders over gaan denken gaan denken.
Door ervaring van vrienden om mij heen ben ik veel makkelijker gaan denken over aas.
Misschien door de combinatie van beide dat de stap om het te nemen veel kleiner geworden was...

Op lsd na heb ik alle drugs gebruikt die er waren, en helaas genoeg dus ook heroïne....
Heb ongeveer 1,5 jaar dagelijks gebruikt, en daarvoor was in een heftige weekend gebruiker.
Toen ik met veel spul en moeite daar eindelijk vanaf was, heb ik mij afgezworen om nog enige vorm van chemische zooi tot mijn lichaam te nemen.

Tot 2 jaar geleden was ik fel tegen AAS.
Nadat ik veel over aas gelezen had, ben ik er anders over gaan denken gaan denken.
Door ervaring van vrienden om mij heen ben ik veel makkelijker gaan denken over aas.
Misschien door de combinatie van beide dat de stap om het te nemen veel kleiner geworden was...

Ben benieuwd wat toen jouw tegens waren en wat je gelezen hebt waardoor je toch over de brug bent gekomen...

Terug
Naar boven