Fitness Seller

ProudPizza's first log

• Topic Starter Topic Starter
Ik kon in het begin van mn cut ook gewoon pr's zetten, alleen aan het einde werd ik een zombie en ging mn kracht iets naar beneden. Ligt ook aan je vet%.Ik merk dat je op een laag vet% veel lastiger hersteld (heeft oa met je hormoonhuishouding te maken).

Wat is je doel precies qua vet%? Op je filmpje zag je er strak uit!

Ik laat lekkers altijd incalculeren. Voorkomt ongecontroleerde eetbuien en het staat progressie toch niet in de weg:) Gewoon lekker gaan voor de pizza:D Beetje extra beleg (ham, tonijn) voor wat extra eiwitten misschien (zo doe ik het iig). Of zijn die van domino aardig belegd qua vlees?

Dat merk nu inderdaad nog, dat ik op sommige oefening nog vooruit kan gaan. Wel lekker gevoel voor zolang het duurt. Gok zelf dat ik begin januari op 24-25% zat, nu 22-23%. Maar dit is echt een ruwe schatting. Wil graag dat m'n percentage zo rond de 20% komt en daarna even verder kijken. Misschien rustig wat bouwen of net boven onderhoud, en dan nog wat cutten voor de zomer. Ik ben al blij met als ik mezelf vergelijk met bijna aan jaar geleden :) maar lijkt me leuk om van de zomer voor het eerst strak in pak te zitten. Daarna kijk ik wel weer verder voor nieuwe doelen, ben niet iemand die al jaren lang doelen op de planning heeft staan.

En precies, ik calculeer ook en sinds ik dat doe bijna geen vreetbui gehad :) tijdens m'n vorige cut had ik dat helaas wel. Voeding is sinds gisteren weer wat verlaagd, gemiddelde:
Kcal 1625
Ekv 125/148/58
Kan wat varieren omdat ik met avondeten varieer met kip/vis/mager rundergehakt etc. Dus die pizza inplannen (1000 kcals) was nog knap lastig :D but I did it haha. Extra eiwitjes zijn overbodig omdat ik al snel aan deze macro's zit

Laatst bewerkt:
Taille ziet er al smal uit.

Of je staat gewoon voordelig :p

Geen honger bij 1600 kcal?

Nooit refeed?

Taille ziet er al smal uit.

Of je staat gewoon voordelig :p

Geen honger bij 1600 kcal?

Nooit refeed?

Is ook best smal: 66.5 cm taille en 85 cm heup gisteren :) Maar er zit best nog veel vet, vooral het deel boven m'n navel totaan m'n sternum. Supra iliacaal relatief weer heel weinig.

Tot dusver geen honger gehad maar zit ook pas sinds gisteren op 1600, op 1800 had ik iig nooit honger. Had dat wel op 2100(?!)

Over refeeds ben ik nog even aan het overleggen met degene die me begeleid :)

Mooie foto. Ziet er goed uit!

3/2/2016 - Week 5, dag 2 (A)
Squat

3x5 20 kg
1x3 35 kg
1x2 45 kg
3x5 60 kg

SLDL
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg

20 min pauze, buddy kwam later aan

T-bar row
2x8 16.25 kg aan schijven (PR)

Incline BP
2x8 30 kg
1x6 30 kg (VPR)
Zevende was met serieuze spot helaas

Pull down plate loaded

3x8 45 kg aan schijven
Moeizamer dan vorige keer. Merk dat kracht hier en daar minder was want rug voelde echt gesloopt

Goed bezig hier! Ben jaloers op je smalle taille! Zo smal ga ik nooit worden denk ik :o

Lekkere training weer.

Mooie train!

6/2/2016 - Week 5, dag 3 (B)
BP
2x5 20 kg
1x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg

BOR
2x5 15 kg
1x5 15 kg
1x3 20 kg
1x2 25 kg
3x5 35 kg
Wat gespeeld met hoeken waarin ik stond, van parallel aan de vloer totaan zo ver mogelijk rechtop voor een bor, beetje ondervinden wat ik het fijnste vind. Denk dat ik wel meer parallel kan gaan dan ik voorheen ging, dat voelt beter, maar niet zo erg als bij pendlay rows

Deadlift
2x5 30 kg
1x3 50 kg
1x2 60 kg
1x7 75 kg (PR)

Glute bridge
3x8 40 kg (PR)

Bicep curl ss Rolling triceps extension
3x8 7 kg per kant
Werd even aangesproken door een gast dat ik m'n ellebogen stil moest houden, bij m'n rolling tricep extensions, heb maar gewoon ja en amen gezegd

HIIT fietsen
15s max, 60s rustig (6x)
Was echt een natte theedoek, was gewoon op

deadlifts zien er netjes uit :thumbs: easy setje

mooie shape heb je!

deadlift gaat ook goed zo te zien:thumb:

Bedankt allemaal! :D ben zelf ook blij met hoe het gaat

Je gaat lekker! :D

Je gaat zeker lekker!

8/2/2016 - Week 6, dag 1 (C)
Leg press

2x5 40 kg
1x5 50 kg
1x3 60 kg
1x2 70 kg
3x5 100 kg
Lekkere burn in quads

OHP
3x5 10 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
3x5 25 kg

Walking lunges (hh/been, kg/kant)
2x6 5 kg
1x4 8 kg
1x3 8 kg
1x2 8 kg
1x5 10 kg
2x8 10 kg
Andere gewichten/reps omdat er veel in gebruik was. Helemaal kapot, net cardio en burn in glutes

Standing calve raises
3x12 40 kg
Voelde dit zelfs in m'n quads tijdens de eerste set :o

Lat pulldown reverse close grip
3x8 40 kg
Pomp in onderarmen en biceps, ik haat pomp, "gelukkig" moest ik ~10 min wachten op een bench, toen was het aardig weg

CGBP
2x4 20 kg
1x3 20 kg
1x2 20 kg
3x8 27.5 kg
Andere wu want het is gewoon wat gevaarlijk om een kleine bb in een bench te leggen

Cardio: lopen
20 min: 1.94 km, 162 kcals (7%, 6 km/h)
Moest de bus halen, woensdag nog 10 min

---

Gisteren refeed gehad, ookal was het geen trainingsdag (weet niet of dit een vereiste is omdat je dan je energie kan stoppen in de training?). Had het echt even nodig want ik was echt een zombie. Lichamelijk en mentaal. Vandaag wel een waterbalonnetje, maar daar kom ik wel overheen. Voeding was:
- 3 witte boterhammen, 15 gr nutella, 1 banaan tussen de grill gestapeld
- 2 witte boterhammen, 30 gr jam
- 2 rijstewafels, 15 gr appelstroop
- 1/2 bbq chicken pizza, 1/2 hawaii pizza (25 cm)
- 300 gr zoete aardappel
- 60 gr oats, 1 eiwit, scheut melk, water > pancakes
2269 kcals, ekv: 75/389/42
En nu zit ik vandaag ook nog bomvol :D

DL kan wel naar 80 kilo toe meid.

Dit is light weight :D

refeeds hoeven zeker niet per se op een trainingsdag. het psychologische aspect ervan staat sowieso vrijwel geheel los van je training en het positieve effect op je trainingen is niet zo kortstondig dat je er meteen gebruik van moet maken.

Lekker getraind! Je bent sterk!

dat is een refeed? :D valt wel heel erg mee..... Maar een refeed kan zeker goed werken op een training!

DL kan wel naar 80 kilo toe meid.

Dit is light weight :D

Komt eraan! :D Hopelijk einde van deze week 5x80

refeeds hoeven zeker niet per se op een trainingsdag. het psychologische aspect ervan staat sowieso vrijwel geheel los van je training en het positieve effect op je trainingen is niet zo kortstondig dat je er meteen gebruik van moet maken.

Duidelijk, bedankt :) ga ik me daar ook niet "druk" om maken voor de volgende keren.

Lekker getraind! Je bent sterk!

dat is een refeed? :D valt wel heel erg mee..... Maar een refeed kan zeker goed werken op een training!

Dankjewel :) haha nou die pizza en alles wat daarna volgde was pas vanaf half 5 's avonds, dus vanaf toen zat ik knollesvol. Kan nu namelijk zeggen dat ik echt gewend ben aan die 1600-1680 kcals pd. Bijna nooit hongergevoel, al "roepen" m'n darmen/maag soms anders. En dan te bedenken dat ik 1.5 maand geleden met kerst nog 3600 kcals op had met gemak :')

1600-1680. :eek: das wel heeeel weinig... elkedag3600kcalcrewcheckingin...

Terug
Naar boven