- Waardering
- 15.402
Ik kon in het begin van mn cut ook gewoon pr's zetten, alleen aan het einde werd ik een zombie en ging mn kracht iets naar beneden. Ligt ook aan je vet%.Ik merk dat je op een laag vet% veel lastiger hersteld (heeft oa met je hormoonhuishouding te maken).
Wat is je doel precies qua vet%? Op je filmpje zag je er strak uit!
Ik laat lekkers altijd incalculeren. Voorkomt ongecontroleerde eetbuien en het staat progressie toch niet in de wegGewoon lekker gaan voor de pizza
Beetje extra beleg (ham, tonijn) voor wat extra eiwitten misschien (zo doe ik het iig). Of zijn die van domino aardig belegd qua vlees?
Dat merk nu inderdaad nog, dat ik op sommige oefening nog vooruit kan gaan. Wel lekker gevoel voor zolang het duurt. Gok zelf dat ik begin januari op 24-25% zat, nu 22-23%. Maar dit is echt een ruwe schatting. Wil graag dat m'n percentage zo rond de 20% komt en daarna even verder kijken. Misschien rustig wat bouwen of net boven onderhoud, en dan nog wat cutten voor de zomer. Ik ben al blij met als ik mezelf vergelijk met bijna aan jaar geleden
maar lijkt me leuk om van de zomer voor het eerst strak in pak te zitten. Daarna kijk ik wel weer verder voor nieuwe doelen, ben niet iemand die al jaren lang doelen op de planning heeft staan.En precies, ik calculeer ook en sinds ik dat doe bijna geen vreetbui gehad
tijdens m'n vorige cut had ik dat helaas wel. Voeding is sinds gisteren weer wat verlaagd, gemiddelde:Kcal 1625
Ekv 125/148/58
Kan wat varieren omdat ik met avondeten varieer met kip/vis/mager rundergehakt etc. Dus die pizza inplannen (1000 kcals) was nog knap lastig
but I did it haha. Extra eiwitjes zijn overbodig omdat ik al snel aan deze macro's zit
Laatst bewerkt:

das wel heeeel weinig...