Fitness Seller

Breaking News Vermiste broertjes overleden

Ik kan zelf mijn dochter haar haar niet kammen omdat de knopen haar soms pijn doen. Hoe iemand zijn kind pijn kan doen kan ik niet snappen. Je eigen kind vermoorden, dat is so far out of my comprehension zone dat ik het bijna niet kan geloven dat een vader dit kan doen. Je eigen kind vermoorden, dat is toch het ergste wat je kan doen?
Daarom is het ook duidelijk. Een god kan er niet bestaan, anders zou hij dit niet toelaten. Jammer, want een hel, daar zou die vader wel terecht in mogen vertoeven denk ik.
Maar eigenlijk, zoiets doen is gewoon een teken dat die gek was geworden. Is hij dan nog wel verantwoordelijk voor zijn eigen daden?

Maar eigenlijk, zoiets doen is gewoon een teken dat die gek was geworden. Is hij dan nog wel verantwoordelijk voor zijn eigen daden?
Ik zou het fijne er wel eens van willen weten. Ik vind het maar een raar verhaal tot nu toe. In principe kan je iedereen tot wanhoop drijven en tot de meest weerzinwekkende daden laten overgaan. Hoe zijn beide ouders opgevoed en welke psychische stoornis was er bij hen misschien al? Wat is er in die relatie allemaal gebeurd dat we niet weten? Wat was er waar van de mishandeling, zijn er fouten gemaakt in de procedures, enz.

Beetje makkelijk om die vader maar als gek te zien die zonder enige aanleiding er een einde aan gaat maken en zijn kinderen meeneemt. Veel belangrijker is wat er allemaal aan vooraf ging... en welke rol de huidige wetgeving (rechten en plichten) daar mogelijk een rol in gespeeld hebben. Maar ik wil niet te snel tot conclusies komen...

Moeders. Stop met manipulerende k*tten zijn

Omgangsregeling-****ende ouders (bijna altijd moeders) van Nederland. Houd een sop. Gaan we het toch even aanstippen: het drama met de twee vermiste knullies is nog in volle gang, en uiteraard rechtvaardigt niets het kidnappen en mogelijk doodmaken van twee kinderen. Maar er was wel gedoe rond de omgangsrechten van de vader van de kinderen. Contact saboteren, dat is wreed. Voor vaders en kinderen. Hebben we het niet over incestplegers of starnakel psychotische drugsgebruikers he. Maar gewoon over kapotte relaties waarna de moeder het via de kids gaat spelen. Potverdorie wat hoor je het toch vaak. Iemand die goed genoeg is om een relatie mee te beginnen. Iemand die goed genoeg is om je (herhaaldelijk) door te laten bezwangeren. Zo iemand is na een scheiding bizar vaak opeens een Satan die koste wat kost bij de gemeenschappelijke kinderen uit de buurt dient te blijven en to the max alimentatie mag dokken. Dat is ****ing egoïstisch, moedermevrouwen van Nederland. Dat is het welzijn van je eigen kinderen opofferen om je eigen gekrenkte ego te repareren. Tuurlijk doet het pijn als je relatie faalt. En hey, misschien is het wel helemaal zijn schuld, want hij doet de buurvrouw, ofzo. Vet balen. Financieel leegtrekken, zijn beste vriend versieren en/of suiker in de tank van zijn stomme viezevuile ROTauto gieten, en door met je leven. Maar helaas is de kindertroef uitspelen zo gepiept en gaan rechters daar ook heel vlotjes in mee. Per jaar maken rond de dertigduizend kinderen een echtscheiding mee. Meer dan de helft van die kinderen ziet binnen een jaar na de echtscheiding hun vader niet meer. Hallo. Een sociaal probleem van immense omvang, zij het niet zo mediageniek als het incidentele gezinsdrama, voltrekt zich onder onze ogen. Ruim vijftienduizend kinderen per jaar die hun vader uit hun leven gejorist zien worden door hun manipulatieve, verbitterde moeders. Kindermishandeling uit rancune. Een burgerzoektocht naar 'Doe eens de **** volwassen met mekaar', dáár zouden pas veel kinderen mee gered worden.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/05/moeders_stop_met_manipulerende.html

vond het wel een goed stukje

Ja het huwelijk is een slechte deal voor de man. Stukje is simpel geschreven maar bevat wel kern van waarheid. Ik snap dan ook niet dat er nog mannen zo stom zijn om te trouwen. En zelfs als het wel goed gaat is het nog steeds k*t :D

Dacht al direct die waren vermoord.
Heel laf dit.

Sommige mensen zijn echt gek. Heel heftig wat hij zijn ex hiermee aandoet... Dit doet me denken aan het drama in Schalkwijk een aantal maanden geleden, waarbij de vader zijn vrouw en kinderen had vermoord.

Zijn ex heeft 2 kinderen met hem, hoe gek en dom moet zij wel niet zijn?

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 07:52 ----------

Ik kan zelf mijn dochter haar haar niet kammen omdat de knopen haar soms pijn doen. Hoe iemand zijn kind pijn kan doen kan ik niet snappen. Je eigen kind vermoorden, dat is so far out of my comprehension zone dat ik het bijna niet kan geloven dat een vader dit kan doen. Je eigen kind vermoorden, dat is toch het ergste wat je kan doen?
Daarom is het ook duidelijk. Een god kan er niet bestaan, anders zou hij dit niet toelaten. Jammer, want een hel, daar zou die vader wel terecht in mogen vertoeven denk ik.

Of tot wanhoop was gedreven?

Ik praat niks goed, een verhaal heeft alleen 2 kanten.

May they rest in peace :(

Ik zou het fijne er wel eens van willen weten. Ik vind het maar een raar verhaal tot nu toe. In principe kan je iedereen tot wanhoop drijven en tot de meest weerzinwekkende daden laten overgaan. Hoe zijn beide ouders opgevoed en welke psychische stoornis was er bij hen misschien al? Wat is er in die relatie allemaal gebeurd dat we niet weten? Wat was er waar van de mishandeling, zijn er fouten gemaakt in de procedures, enz.

Beetje makkelijk om die vader maar als gek te zien die zonder enige aanleiding er een einde aan gaat maken en zijn kinderen meeneemt. Veel belangrijker is wat er allemaal aan vooraf ging... en welke rol de huidige wetgeving (rechten en plichten) daar mogelijk een rol in gespeeld hebben. Maar ik wil niet te snel tot conclusies komen...

Jij denkt dat de moeder hem tot waanzin heeft gedreven?

Jij denkt dat de moeder hem tot waanzin heeft gedreven?

Het is een optie, in combinatie met eventuele psychische stoornis(sen), hoe de ouders zijn opgevoed etc. Hetgeen T al aanhaalt.

Ik ben al genoeg gestoorde wijven tegengekomen in mijn leven; borderliners, zelfs narcisten.. Geloof me die manipulatieve wijven kunnen elke zelfs gezonde man tot waanzin drijven.

We kunnen alleen maar insinuaties doen omtrent dit hele verhaal, maar ik ben het ermee eens dat er zoveel aan het verhaal niet klopt.

De onderste steen zal echter nooit boven water komen.

Ook al wordt je tot waanzin gedreven, er is geen enkel excuus om je onschuldige kinderen te vermoorden.

hier heb ik geen woorden voor...

Als je niet op een gezonde manier door je jeugd komt blijf je daar last van houden.
Wie heeft er tegenwoordig geen k*tjeugd gehad en er op latere leeftijd nog steeds last daarvan? Veel mensen iig. Heb ik het mis of kun je nog enigszins sympathie opbrengen voor de dader?

Ja het huwelijk is een slechte deal voor de man. Stukje is simpel geschreven maar bevat wel kern van waarheid. Ik snap dan ook niet dat er nog mannen zo stom zijn om te trouwen. En zelfs als het wel goed gaat is het nog steeds k*t :D
Niet alleen het huwelijk. De hele regeling rond je kinderen zien in co-ouderschap is ronduit k*t voor de man.

De moeder mag dan nog de slechtste van de 2 zijn, de vader zal enorm lang en veel zijn best moeten doen om het alleenrecht op die kinderen te krijgen. Men zegt nog altijd dat kinderen zeker niet zonder hun moeder mogen opgroeien. En zonder vader dan?

Vrouwen vechten al jaren voor het gelijk tussen man en vrouw, maar hier rept men met geen woord over.

Het is een enorm spijtige zaak wat nu met die kinderen is gebeurd...zeker omdat de moeder al had aangegeven dat het niet goed zat. Maar je eigen kinderen zoiets aandoen? Ik heb er nu wel geen maar kan me niet inbeelden dat je zoiets doet. Dan ben je toch buiten jezelf?

Wie heeft er tegenwoordig geen k*tjeugd gehad en er op latere leeftijd nog steeds last daarvan? Veel mensen iig. Heb ik het mis of kun je nog enigszins sympathie opbrengen voor de dader?

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik kan me voorstellen dat je niet zomaar je kinderen vermoord.

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik kan me voorstellen dat je niet zomaar je kinderen vermoord.
Als ik het verhaal lees is het omdat hij of enorm wanhopig was of gewoon omdat hij het zijn ex-vrouw ook niet wou gunnen. Hij niets, zij niets?

Ik heb het bericht net gelezen, ****ing ziek van die ramptoeristen.

Terug
Naar boven